Lotus introduce în Malaysia update-uri pentru evacuare şi aripa faţă

de Daniel Popescu
Marti, 19.03.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lotus va aduce o serie de update-uri experimentale în Malaysia pentru sistemul de evacuare şi o nouă aripă fată şi îşi propune să obţină a doua victorie din acest sezon.

Lotus a fost revelaţia Marelui Premiu al Australiei după ce a câştigat cursa inaugurală a sezonului prin Kimi Raikkonen, însă echipa se pregăteşte deja pentru etapa din Malaysia.

Chiar dacă în mod obişnuit echipele nu aduc update-uri semnificative până la prima cursă europeană de la Barcelona, Lotus a dezvăluit că pregăteşte noutăţi pentru sistemul de evacuare care vor fi evaluate în antrenamentele de vineri.

"Avem o combinaţie experimentală pentru sistemul de evacuare şi zona din jurul acestuia, dar şi o nouă aripă faţă pe care le vom evalua. Totuşi, performanţa pneurilor va juca probabil un rol critic în weekend, aşa că trebuie să fim atenţi ca noile update-uri să nu ne distragă atenţia şi să găsim setări bune şi pentru pneuri. Sperăm să repetăm performanţa fantastică a lui Kimi cu ambele monoposturi", a declarat James Allison, directorul tehnic al Lotus.

Urmareste Automarket
Allison insistă însă că nu există nicio garanţie că Lotus va continua şi în Malaysia să gestioneze foarte bine pneurile, în primul rând din cauza faptului că la Sepang temperatura circuitului va fi semnificativ mai mare decât cea înregistrată la Melbourne.

"Cursa de la Melbourne a avut loc în condiţii mai reci decât ne aşteptam.

Când este rece, uzura pneurilor este dominată de granulaţie. Am fost capabili să facem monopostul să lucreze în aceste condiţii, dar rămâne de văzut dacă putem face acelaşi lucru şi când mecanismul de uzură trece la degradarea tradiţională la temperaturi înalte", a adăugat el.

Via ESPNF1

Comentarii (8)

  • asa-i acu
    pneuri, pneuri si iar pneuri
    14 0
  • Jugarugabi
    Spectacolul in F1 din aceste 3 ultime sezoane:
    - degradare pneuri
    - depasiri la pit
    - DRS

    Farmecul F1 din punct de vedere al depasirilor si al luptelor pentru pozitie = 0 barat.

    Nu mai bine se fac masini de F1 controlate de la distanta, fara piloti?
    18 3
  • mirel_f1
    E foarte bine ca pregatesc noi update-uri pentru monopost poate inbunatatesc timpi si efectiv monopostul,bravo lor
    8 3
  • Jugarugabi
    asta pentru ca nu se descurca prea bine Alonso cu ele sau ca nu a castigat nik asa. Daca ar fi castigat spuneam ca "conditiile sunt aceleasi pentru toti". De fapt chiar am spus asta si sustineam drs si tampeniile astea care faciliteaza depasirea crezand ca o sa faca mare branza Alonso cu ele. M-am inselat, nu a facut deci nu sunt bune.
    0 4
  • @jugarugabi
    Eu am vazut ca Alonso a terminat pe 2, deci s-a descurcat binisor..."nik" la tine o fi insemnand altceva....sau spui "hop" inainte sa sari.
    8 0
  • GrosJan
    Sa vedem ce parere are Grosjean care are orgoliul lui si care n-a concurat cu material echivalent. Eu nu cred ca acesta va ceda prea usor in conditiile in care se va califica in fata lui Raikkonen.
    1 6
  • BALATESCU
    GROSJEAN UN PILOT DE DOI BANI,MATERIAL AU AMBII PILOTI LA FEL ,DACA EL SE CUMINTESTE MERGE CA O CISMA ! DACA CONDUCE MAI AGRESIV STIL HAMILTON FACE NUMAI BELELE !!!!!!
    5 4
  • JugaruGabi
    Jugarugabi
    la 19.03.2013, 15:01

    Tovarasel, poate ti-ai pune si tu... macar un @ in fata numelui. Ca sa nu zica lumea ca e un singur user si ca vorbeste in antiteza. ;)

    Explica si ce treaba avea Alonso cu ceea ce am spus eu in mesajul initial, ca vad ca una doua aveti impresia ca sunt prea multi fani Alonso pe site-ul asta.

    Din punctul meu de vedere, monopolul Pirelli in F1 este o mizerie ordinara. Tot din punctul meu de vedere DRS / KERS trebuiesc desfiintate si tot din eu spun ca regulamentul care interzice mai mult de o miscare ampla pentru apararea pozitiei sunt niste idei mizerabile de 2 bani care omoara tot spectacolul in F1.

    Eu stiam ca in sporturile cu motor se joaca pe marginea depasirilor directe si pe apararea pozitiilor. Ala e cel mai mare farmec pe care il poate avea F1. Ceea ce face Ecclestone & Pirelli se numeste ciocolata (cu porumb, cum spun clasicii moldoveni) si ar trebui dati afara si refacute regulamentele.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru