Lotus a fost revelaţia Marelui Premiu al Australiei după ce a câştigat cursa inaugurală a sezonului prin Kimi Raikkonen, însă echipa se pregăteşte deja pentru etapa din Malaysia.
Chiar dacă în mod obişnuit echipele nu aduc update-uri semnificative până la prima cursă europeană de la Barcelona, Lotus a dezvăluit că pregăteşte noutăţi pentru sistemul de evacuare care vor fi evaluate în antrenamentele de vineri.
"Avem o combinaţie experimentală pentru sistemul de evacuare şi zona din jurul acestuia, dar şi o nouă aripă faţă pe care le vom evalua. Totuşi, performanţa pneurilor va juca probabil un rol critic în weekend, aşa că trebuie să fim atenţi ca noile update-uri să nu ne distragă atenţia şi să găsim setări bune şi pentru pneuri. Sperăm să repetăm performanţa fantastică a lui Kimi cu ambele monoposturi", a declarat James Allison, directorul tehnic al Lotus.
Allison insistă însă că nu există nicio garanţie că Lotus va continua şi în Malaysia să gestioneze foarte bine pneurile, în primul rând din cauza faptului că la Sepang temperatura circuitului va fi semnificativ mai mare decât cea înregistrată la Melbourne."Cursa de la Melbourne a avut loc în condiţii mai reci decât ne aşteptam.
Când este rece, uzura pneurilor este dominată de granulaţie. Am fost capabili să facem monopostul să lucreze în aceste condiţii, dar rămâne de văzut dacă putem face acelaşi lucru şi când mecanismul de uzură trece la degradarea tradiţională la temperaturi înalte", a adăugat el.Via ESPNF1
- degradare pneuri
- depasiri la pit
- DRS
Farmecul F1 din punct de vedere al depasirilor si al luptelor pentru pozitie = 0 barat.
Nu mai bine se fac masini de F1 controlate de la distanta, fara piloti?
la 19.03.2013, 15:01
Tovarasel, poate ti-ai pune si tu... macar un @ in fata numelui. Ca sa nu zica lumea ca e un singur user si ca vorbeste in antiteza. ;)
Explica si ce treaba avea Alonso cu ceea ce am spus eu in mesajul initial, ca vad ca una doua aveti impresia ca sunt prea multi fani Alonso pe site-ul asta.
Din punctul meu de vedere, monopolul Pirelli in F1 este o mizerie ordinara. Tot din punctul meu de vedere DRS / KERS trebuiesc desfiintate si tot din eu spun ca regulamentul care interzice mai mult de o miscare ampla pentru apararea pozitiei sunt niste idei mizerabile de 2 bani care omoara tot spectacolul in F1.
Eu stiam ca in sporturile cu motor se joaca pe marginea depasirilor directe si pe apararea pozitiilor. Ala e cel mai mare farmec pe care il poate avea F1. Ceea ce face Ecclestone & Pirelli se numeste ciocolata (cu porumb, cum spun clasicii moldoveni) si ar trebui dati afara si refacute regulamentele.