Kilometrii au fost parcurşi de Romain Grosjean, care a fost însă afectat de patru defecţiuni tehnice: o scurgere la cutia de viteze şi probleme la turbină motorului şi de natură software în prima sesiune, urmate de o defecţiune la suspensia spate în a doua sesiune.
De partea cealaltă a garajului, Pastor Maldonado a ieşit în decor în prima sesiune chiar în turul de pregătire, iar ulterior a rămas în garaj în a doua sesiune în timp ce mecanicii au încercat în zadar să conecteze cablurile monopostului.
În contextul în care echipa nu a reuşit practic să acumuleze date, singura speranţă este ultima sesiune de antrenamente de sâmbătă. Unele echipe sunt tentate să renunţe la cele 60 de minute pentru a evita apariţia unor probleme tehnice care să le împiedice participarea în calificări, însă Grosjean crede că este important să parcurgă câteva tururi în antrenamente."Vreau să particip la a treia sesiune de teste. Avem nevoie de kilometri şi trebuie să vorbesc cu echipa. Nu cred că există un dezavantaj major să încercăm, chiar dacă apariţia unor probleme ar însemna să ratăm calificările."
"Am fost pe locurile 18 şi 22 (n.r - în a doua sesiune de antrenamente). Aş prefera să fiu pe locul 22 pe grila, dar să am un monopost bun pentru cursă, decât să ne descurcăm mai bine în calificări, dar să nu înţelegem cum funcţionează maşina", a precizat francezul.
Via Autosport
Sau doar pentru RB s-au putut rezolva problemele,pentru ceilalti nu?
Din cate stiu,RB au fost invitati sa asista la tururile facute de Lotus,doar asa,ca reclama dar in care tot s-au putut aduna ceva date despre motor.
Nu ar fi corect ca acum sa beneficieze toti cei motorizati de Renault de toate aceste upgrade-uri,aparute la Red Bull?
Vedeti ca informati gresit , Pastor maldonado a iesit de pe pista pentru ca in turul parcurs a inceput sa-i vina fum in cockpit din zona volanului , probabil omul s-a speriat de foc sau ceva si efectiv nu se mai uita pe unde pilota - VA ROG OFERITI INFORMATII CORECTE !