Patrick Louis, directorul executiv al celor de la Lotus, susţine însă că echipa este capabilă să treacă peste aceste plecări datorită modului în care este structurată.
"Oamenii văd doar partea vizibilă a aisbergului, iar în cazul nostru acestea sunt starurile. Dar structura noastră este realizată astfel încât sunt capabil să înlocuiesc peste noapte diverşii şefi de departamente. O echipă nu trebuie să fie un castel din cărţi de joc care se prăbuşeşte când cineva pleacă", a declarat el.
Louis consideră că deciziile angajaţilor de a pleca la Ferrari nu au neapărat legătura cu numele echipei, ci mai ales cu beneficiile financiare oferite de italieni.
"Este clar că salariul mediu la echipele de top este mai mare decât la Lotus.
La anumite nivele, salariile lor depăşesc cu mult standardele", a adăugat el.Între timp, Lotus l-a recrutat de la Ferrari pe directorul de aerodinamică Nicolas Hennel, însă este posibil ca echipa britanică să sufere în curând o nouă pierdere. Potrivit publicaţiei franceze AutoHebdo, Jarrod Murphy, şeful diviziei de CFD (Computational Fluid Dynamics), urmează de asemenea să părăsească echipa, însă destinaţia sa nu este încă cunoscută.
Via Motorsport
poate nu ar fi prostie sa-l aduca Ferrari pe Eric Boullier in locul lui Domenicali ...
sa-l anunte cineva pe di Monte sa-i faca o oferta !!!!
"thumb up" pentru echipa Lotus, iar pentru fostii lor angajati:
Welcome to the Scuderia !!!
Forza Rosa!
Am exclus Red Bull n-avea nici un rost sa discutam despre ei, nu-i asa? Am exclus si pe cei de la Mercedes, mai mult din cauza testului si a faptului ca sunt foarte inconsistenti. Anul viitor echipa noua echipa tehnica (cu 6-8 manageri????) o sa aiba ceva teamwork spirit, si probabil in 2015 o sa fie gata de actiune. Evident, si anul acesta mai pot scoate ceva interesant din joben, alaturi de cei de la Lotus, pentru cei de la Ferrari este probabil "ideas, the final frontier" iar pentru cei de la McLaren, au deja locul 5, mai mult nu se poate in aceste moment.