Programat iniţial pentru debut la Spa-Francorchamps la reluarea sezonului competiţional după pauza de vară, echipa britanică a fost nevoită să renunţe la aceste planuri din cauza imposibilităţii de a testa dispozitivul pe ploaie în antrenamentele de vineri. Ulterior, echipa a anunţat că tehnologia nu va fi utilizată nici la Monza, iar directorul tehnic James Allison a dezvăluit că debutul este programat abia pentru Marele Premiu al Japoniei din perioada 5-7 octombrie.
"Chiar dacă ne-am fi dorit să-l avem la Monza, pentru că este un circuit care răsplăteşte un astfel de dispozitiv, nu vom avea sistemul DDRS configurat pentru a face faţă forţelor de apăsare aerodinamică de la Monza. Aşa că nici măcar nu ne gândim să-l introducem. Nu îl veţi vedea nici în Singapore, pentru că este un circuit cu multă forţă de apăsare aerodinamică cu linii drepte insuficiente pentru a-şi demonstra valoarea. Cel mai devreme îl veţi vedea la Suzuka", a explicat britanicul.Până în prezent, Lotus a evaluat sistemul DDRS numai două zile, în antrenamentele de vineri de la Hockenheim şi Hungaroring. Presa internaţională susţine că Mercedes, echipa care a inovat un sistem DDRS care funcţionează însă doar atunci când sistemul DRS este activat, lucrează de asemenea la un dispozitiv asemănător cu cel al rivalilor de la Lotus.
Via SkySports
Comentarii (1)