Legalitatea nasului monopostului Lotus, pusă la îndoială de rivali

de Daniel Popescu
Marti, 28.01.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toro Rosso consideră că nasul monopostului Lotus ar putea încălca "spiritul" regulamentului tehnic, însă echipa britanică insistă că noua componentă cu design inedit este legală.

Nasul celor de la Lotus necesită clarificare. Nu cred că este ilegal, dar trebuie să vedem dacă este în spriritul regulamentului.

James Key
Director tehnic Toro Rosso
Lotus este echipa care a ales cel mai excentric design pentru nasul noului monopost pentru sezonul 2014, întrucât acesta include doi pilaştri de dimensiuni diferite care coboară dinspre şasiu spre aripa faţă.

Soluţia tehnică aleasă de Lotus este deja contestată de unele echipe, printre care se numără Toro Rosso. James Key, directorul tehnic al echipei italiene, consideră că nasul monopostului Lotus nu este în "spiritul" regulamentului, chiar dacă aparent acesta este legal.

"Nasul celor de la Lotus necesită clarificare, dar este o idee foarte inteligentă. Nu cred că este ilegal, dar trebuie să vedem dacă este în spriritul regulamentului. Interpretarea noastră pentru o idee similară a fost cu o parte frontală uşor diferită pentru a putea fi acceptată în spiritul regulamentului.

Nu spun că Lotus nu este, dar probabil că este cea mai extrema soluţie", a precizat el.

Suntem foarte încrezători că designul nostru corespunde cu toate cerinţele legale ale FIA.

Nick Chester
Director tehnic Lotus
Oficialii echipei Lotus au reacţionat însă rapid la aceste acuzaţii, iar directorul tehnic Nick Chester este convins că soluţia adoptată este una perfect regulamentară.

"Am trecut toate testele de siguranţă şi suntem foarte încrezători că designul nostru corespunde cu toate cerinţele legale ale FIA. Am adoptat o direcţie inovatoare şi diferită de celelalte echipe. Când există atâtea variaţii de design apar întotdeauna vorbe, dar suntem relaxaţi", a precizat el.

Lotus este singura echipă care nu participă la testele de la Jerez din această săptămână.

Via Adam Cooper, Adam Cooper

Comentarii (2)

  • rachiuion
    ar fi de rasul curcilor sa fie asta cea mai buna masina, si fara bani si fara ingineri si fara etc.
    20 0
  • si fara teste ...
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru