Charles Leclerc a concurat pe locul 3 în Marele Premiu al Ungariei înainte de a fi depășit de coechipierul său Sebastian Vettel, care a avut avantajul unor pneuri mai performante în finalul cursei.
Rezultatul a scos în evidență încă o dată că Leclerc are dificultăți să mențină un ritm constant spre finalul duratei de viață a cauciucurilor. De altfel, pilotul monegasc a admis această slăbiciune care îl privează de obținerea unor performanțe mai bune.
"M-am chinuit mult cu pneurile spate de la jumătatea cursei încolo. Am oprit destul de devreme în primul stint, în primul rând pentru că aveam probleme cu pneurile, iar spre finalul celui de-al doilea stint am avut din nou probleme. Cu siguranță Vettel se descurcă mai bine decât mine pe stinturile lungi în care pneurile se degradează", a declarat el.
Leclerc intuiește deja că principala problemă este legată de stilul său de pilotaj, însă afirmă că va analiza și setările monopostului în încercarea de a corecta această deficiență.
"Cred că trebuie să înțeleg ceva în privința mea.
M-am chinuit mai mult și am degradat mai mult pneurile decât Vettel. Cred că asta vine din stilul de pilotaj. Poate concurez prea agresiv în curse, așa că trebuie să analizez și să îmbunătățesc situația în următoarele curse", a adăugat el.Via Motorsport
charles leclerc , acest Arsenie Boca al ferrari catalogat astfel din motive pe care ma feresc sa le mai precizez pentru a nu initia o noua polemica pe AM din care sebastian vettel n-are cum sa fie nicidecum exclus , merita toata gratitudinea pentru faptul ca o evidentiat si un capitol la care ii este inca inferior coechipierului sau german ceea ce-mi confirma faptul ca nu-i totusi o cauza pierduta pentru scuderia dar doar in deceniul urmator al F1 in opinia umilei mele perspective asupra competitivitatii sale in marele circ fiindca prima jumatate a sezonului 2019 mi-o confirmat in atatea randuri ca-i mult prea gingas si musai amorf pentru aversiunea bataliilor la primele pozitii in gp-uri
Poate trebuie sa discutam si despre Baku, Monaco plus altele pentru cine are ochi cand a gresit singur fara sa il ajute echipa.
Pustiul este de viitor, pentru primul an la Ferrari se descurca excelent dar sa lasam hatereala deoparte si realist discutand mai are pana sa ajunga la nivelul lui Vettel. Cu sau fara ordine de echipa.
Toate ca toate, dar daca adaugi cele 10 puncte pierdute in Bahrain din cauza motorului, daca adaugi victoria pierduta tot din cauza monopostului nu mai stiu in ce cursa..plus alte cateva curse dictate de Ferrari in favoarea lui Vettel,.acum avea 200+ puncte iar Hamilton maxim 220-230 puncte. Asta fara a contoriza greselile personale din Baku si din Germania...cu toata martoaga aia de monopost pe care il are.
Asta in timp ce Vettel, campion mondial, s-a rasucit ca un berbeleac de vreo 2 ori, culmea la Bahrain, atunci cand monopostul Ferrari era foarte bun sau cel putin in mainile lui Lecrerc...greseli pe care nu are voie sa le faca un campion mondial.
@@@costel, ca vad ca si tu dai in Lecrerc in favoarea lui Vettel, tu ori esti catar si nu vezi, fie faci misto si esti de fapt Mirciulica!
Uitasem, Lecrerc a mai avut o greseala personala inafar de Germania si Baku, cea de la Monaco dar tot era pe locul 2 in clasament.
Nu conteaza oricum pentru hateri.