- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
La accident, Kubica a suportat o forta de 25 g!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
FIA a publicat datele exacte legate de accidentul lui Kubica din Canada. Accidentul a avut loc la o viteza de 280 km/h iar viteza la impact a fost de 227.5 km/h.
Senzorii din varful nasului monopostului au detectat un varf de decelerare de - atentie! - 75 g, in timp ce, pentru o milisecunda, Robert insusi a fost nevoit sa suporte circa o treime din aceasta forta. Un pilot de Formula 1 este supus unei forte de 5 g la franare, 2 g in momentul accelerarii si 4 g la viraje. Nu este insa cea mai mare forta g careia i-a rezistat un pilot de Formula 1. David Purley a rezistat unei forte de 179.8 g in 1977, cand acesta a decelerat de la 173 km/h la 0 in doar 66 de centimetri.
"Toate elementele de siguranta ale masinii au functionat perfect. Astfel, viata lui Robert a fost salvata", a declarat Andy Mellor, expertul FIA in probleme de siguranta.
Alte forte g care actioneaza asupra omului:
- 3.5 g in momentul unei tuse.
- 2.9 g in momentul unui stranut
- 5.5 g este maximum decelerarii la care ne supune un Montaigne Rousse.
- 1 g este forta care apasa asupra unui parasutist in cadere libera
- Pilotii avioanelor militare trec prin forte intre 6 si 9 g.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Multumim pentru intelegere.
:)
Rabdare.
Raspunsul tau nu face decat sa starneasca (inca o data) zambete aici. Pana la urma, it's your business. Si eu as fi suparat daca nu ar aparea stiri legate de echipa mea.