"Se uită des faptul că viteza cu care atacăm virajele a crescut din anii '80 încoace, deci dacă faci o eroare rişti să loveşti foarte violent pereţii din metal", spune Kvyat, care se referă la criticile pe care administratorii circuitului de la Monza le-au îndurat după ce au decis să asfalteze exteriorul virajului Parabolica, considerat unul dintre cele mai frumoase din calendar. "Riscul nu poate fi şters din Formula 1. Dacă ar fi păstrat pietriş în locul asfaltului în zonele de degajare, am fi putut vedea piloţi răniţi în fiecare weekend. Când mergi cu 340 de km/h şi nu reuşeşti să frânezi din diferite cauze, te opreşti oricum în pereţi, chiar şi cu 100 de metri de asfalt de la circuit până la tribune", consideră rusul de 20 de ani care pilotează pentru Toro Rosso.
Pe de altă parte, Kvyat contestă declaraţiile lui Willi Weber, ex-managerul lui Schumacher şi Hulkenberg, care declara acum două zile că piloţii de Formula 1 de astăzi nu au curajul şi personalitatea celor din anii '80-'90. "Curajul face întotdeauna parte din motorsport. Nu-mi place când lumea spune că piloţii de astăzi nu riscă şi că, în comparaţie cu cei din anii '80, noi nu suntem bărbaţi adevăraţi. Astea sunt nişte tâmpenii", încheie pilotul Toro Rosso.
Poate ca au unii curaj, dar Formula 1 nu mai scoate in evidenta curajul pilotilor. Asta e problema.
Pe langa un Senna, Lauda, Schumacher si altii din vechea garda, voi sunteti niste muieri smiorcaite si alintate.
Ce e ala circuit sigur? Nu exista asa ceva. E ca si cum ai incerca sa devii etern. Barbati curajosi mai vedem prin motociclism, si acolo cred ca mereu vor exista astfel de barbati. Aia isi risca viata in fiecare cursa si nu moare nimeni in fiecare week-end, cum insinueaza rusul, pentru ca sunt profesionisti si capabili sa masoare riscurile la care se supun.
Mai mult risc eu cand merg prin Bucuresti decat "marele" Kvyat concurand in F1.
ca spui numai tampenii
Dar ai risca tu intr-o cursa de F1?
Si car ar risca Kvyat mergand prin Bucuresti?
(asta ca raspuns la punctul de vedere al lui @ferr in ce priveste "barbatia" pe citcuit)
Managerul lui Schumacher s-a referit la altceva. Ca auzim miorlaieli pe radio si aici are dreptate.
http://en.espnf1.com/redbull/motorsport/story/170959.html
Max Verstappen, cea mai vanata tanara speranta in F1 (de el s-au interesat Ferrari, Mclaren, Red Bull si Mercedea) desi semnase in iulie cu Mercedes, a fost deturnat de Hemulth Marko spre Red Bull, promintandu-i debutul in F1 la doar 17 ani (la Torro Rosso).
http://www.news.com.au/sport/motorsport/sebastian-vettels-f1-salary-29-times-more-than-daniel-ricciardo-report/story-fnec578q-1227023032812
Se pare ca Raikkonen si Alonso au acelasi salariu - 31,7 mil. de dolari. Doar Vettel mai are acest salariu. Ceilalti sunt sub cei trei.
Daca mai era nevoie de confirmare, inca o data se dovedeste ca Raikkonen este cel mai prost transfer din istoria Ferrari si probabil din istoria Formulei 1. Inca un motiv pentru ca Alonso sa ceara o marire de salariu.
Din ce am inteles pana acum eu stiam ca Alonso si Hamilton au cel mai mult.
http://uk.linkedin.com/pub/gheorghe-ghimpu/45/262/1bb?trk=pub-pbmap
We are recruiting quite strongly in the technical department, ya ya. :)
sunteti in concediu?
alte forumuri mai dau ceva stiri sau ... macar barfe :)))))
http://www.planetf1.com/news/3213/9421216/Di-Montezemolo-Denies-Alonso-Rumours
http://www.planetf1.com/editorial/9421270/10-Stand-Out-Moments-In-2014
http://www.planetf1.com/news/3213/9421126/Ecclestone-Pays-Up
http://www.planetf1.com/editorial/9414843/What-Will-Fernando-Do-Next-
http://www.planetf1.com/driver/18227/9420124/Ferrari-target-360-degree-turnaround
Pai trebuie sa scoatem echipa cumva din pasa asta :))