Kvyat îl învinge la limită pe Raikkonen în a treia zi de teste de la Barcelona: Mercedes, echipa cu cele mai multe tururi

de Daniel Popescu
Joi, 21.02.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Daniil Kvyat (Toro Rosso) a fost cel mai rapid în a treia zi de teste de pe circuitul de la Barcelona, după ce l-a învins cu numai 0.058 secunde pe Kimi Raikkonen (Alfa Romeo), însă Mercedes a fost echipa cu cele mai multe tururi parcurse.

După ce Ferrari a dominat fără mari emoții primele două zile ale sesiunii de teste de la Barcelona, celelalte echipe au început treptat să-și arate "colții".

Miercuri, a fost rândul lui Kimi Raikkonen să ocupe prima poziție în cea mai mare parte a zilei, înainte ca pilotul Alfa Romeo să fie surclasat de Daniil Kvyat cu numai 15 minute înainte de finalul programului.

Cronometrat cu 1:17.704, rusul a reușit astfel să propulseze un monopost cu motor Honda pe prima poziție, pentru un avans de numai 0.058 secunde în fața lui Raikkonen. Locul trei a revenit celor de la Renault prin Daniel Ricciardo, în timp ce Ferrari a ocupat poziția a patra prin intermediul lui Sebastian Vettel, mai lent cu peste șase zecimi de secundă decât liderul.

Mercedes nu a impresionat nici de această dată prin timpi, întrucât Valtteri Bottas și Lewis Hamilton au făcut simulări de cursă și au ocupat locurile 11 și 12, însă campioana mondială începe să tureze motoarele: a fost echipa cu cele mai multe tururi parcurse miercuri, și anume 182, mult peste cele 130+ înregistrate de Ferrari, Alfa Romeo și Toro Rosso.

La polul opus, Haas a provocat nu mai puțin de trei steaguri roșii din cauza unor defecțiuni tehnice.

Williams a reușit în cele din urmă să ajungă la teste, iar pentru început George Russell a parcurs 23 de tururi și a ocupat ultima poziție, la aproape 8 secunde de lider.

Prima sesiune de teste de pe circuitul de la Barcelona se încheie joi.

Via F1

Comentarii (16)

  • Nu inteleg comparatia intre nr de tururi mercedes vs ferrari. Pai Ferrari a facut 130+ ture doar cu o masina pe cand cele 182 Mercedes cu ambii piloti. Ce comparam mai exact?
    11 3
  • Serban
    Mercedes, in ziua a patrea, incepe sa scoata gherutele ! Incepe sa devina foarte interesant ce se va intampla saptamana viitoare !
    6 5
  • A facut Hamilton cu cele mai dure gume aproape de timpii Ferrari cu soft-uri. Despre ce vorbim? Unde mai pui ca e timp facut cand pista inca-i rece.
    5 4
  • @serban
    Începe să scoată "gheruțele"cu 1:20:693 față de 1:18:350 a celor de la Ferrari? :)) Ori ești chior, ori visezi, ori n-ai făcut scoala primară ce te-ar fi învățat să compari timpii.
    12 5
  • Asa tot se vorbeste de ce timp scoate, cand unul,cand altul,de parca ar fi calificari.
    4 2
  • Asa tot se vorbeste de ce timp scoate, cand unul,cand altul,de parca ar fi calificari.
    2 2
  • The Dot
    Hamilton 1.17.....v-ati trezit din visare acum? :))
    5 7
  • @liviu, nerăbdarea e de vină și-i face nu numai pe fanii acestui sport ci și pe jurnaliști să dea așa mare importanță timpilor obținuți în zilele de teste. La fel cum se întâmplă în zilele dinainte de a vota un partid sau pe cineva ca președinte și auzi pe străzi sau pe la tv sau citești prin ziare că x-ulescu ar avea cel mai mare procentaj dintre toți ceilalți. Abureli, iluzii... realitatea în cazul F1 o găsești la finalul calificărilor și a cursei, dar mai e timp până atunci.
    6 0
  • ZeroTime
    Cel mai interesant aspect este la constructori, unde Ferrari cel putin dublul tururilor parcurse (prin Alfa Romeo si Haas) in timp ce Mercedes doar echipa principala a mers ceas, Racing Point si Williams avand diferite probleme. O mare surpriza este Honda, mai ales prin Toro Rosso.

    Observ ca articolele sunt inca la nivelul de amator, nu se explica nici ce pneuri au folosit pilotii si nici cat au rulat pe acele pneuri. Faptul ca scrie ca au folosit pneul C este irelevant pentru ca sunt 5 variante. C1 este cel mai dur si C5 cel mai usor (soft).

    Turul facut de Kvyat a fost pe C5, in timp ce Vettel a mers numai pe C3 toata ziua.

    Astazi Hamilton a folosit C4, Leclerc.. tot pe C3. Leclerc cu 1m18.046s, Hamilton cu 1m17.977s. La ora 13:30.
    16 3
  • Serban
    @serban
    Daca nu ai fi sub ce prevede legea, ai vedea ca nu m-am referit la timpi, ci doar la faptul ca Mercedes a inceput sa iasa din letargie. Dar, ca un bun roman care te afli, daca nu amesteci fasolea si cu altceva, nu poti fi tu insuti !
    4 10
  • @The Dot
    Da, ne-au trezit Albon si Ricci ...
    6 2
  • ZeroTime
    La ora 14:30, cel mai bine performa C3-ul, temperatura pistei fiind de 25 de grade C, cu temperatura ambientala de 15-16 grade C. Pista uscata, Toro Rosso si Renault ruland pe C5, Mercedes pe C4 si Ferrari pe C3. Timpii celor de la Mercedes si Ferrari au ramas tot cei pe care i-am scris mai sus. Timpii sunt irelevanti totusi, oricat de mult discuta diferiti despre acest aspect. Cel putin pe o pista care are 25 de grade C, pneurile se cumporta cu totul altfel, comparativ cu o pista care are peste 40 de grade C, cum arata o ziua MP-ului al Spaniei.

    De dimineata, era cam frig, in timp ce acuma este o vreme frumoasa si ma indoiesc ca aceste pneuri sunt gandite pentru o temperatura a pistei de 5 grade C...
    7 4
  • Parca spuneau ca, cu noile schimbari regulamentare masinile vor fi mai incete cu 1/5s pe tur. Anul trecut in conditii optime timpii scosi de Hamilton au fost: Q1 1:17.633 Q2 1:17.166 Q3 1:16.173, iar acum pe o temperatura scazuta si probabil nu cu cea mai performanta masina de pe grila Hulkemberg e deja la 1:17.393.
    6 3
  • Costel
    @vitelul cabrat
    hulkenberg ,nu hulkemberg !
    0 4
  • ZeroTime
    Si astfel s-a terminat prima sesiune de teste. Timpii ca timpii... dar situatia din teren este cumva mai bun ca in anii trecuti, cel putin pentru mine atat cei de la Alfa Romeo cat si cei de la Toro Rosso sunt... o mare surpriza! Timpii de astazi nu sunt cine ce, dar numarul de tururi a fost neasteptat de mare pentru Alfa Romeo si Ferrari, desi surpriza sunt cei de la Red Bull si Toro Rosso, iar... cei cu probleme sunt Renault, Racing something si Williams care sunt... irelevanti in acest moment.

    Testele urmatoare cred ca o sa fie un pic diferite, posibil sa vedem cateva tururi foarte interesante, dar sper si cel putin la fel de multe tururi ca in prima sesiune atat pentru Ferrari cat si pentru Alfa Romeo so Haas. Dar, sper ca cei de la Racing bla bla bla si Williams vor face progrese, pentru ca... are in deep shit!
    3 3
  • @ZeroTime, e clar ca primele 3 echipe sunt Mercedes, Ferrari si Red Bull (cu un motor blamat de McLaren), urmate, cel mai probabil de Renault, Toro Rosso si Sauber. Williams si Force India sunt pe nicaieri iar Haas cu McLaren mai au de umblat la masina. Asta este doar o parere personala
    1 9

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru