După ce Ferrari a dominat fără mari emoții primele două zile ale sesiunii de teste de la Barcelona, celelalte echipe au început treptat să-și arate "colții".
Miercuri, a fost rândul lui Kimi Raikkonen să ocupe prima poziție în cea mai mare parte a zilei, înainte ca pilotul Alfa Romeo să fie surclasat de Daniil Kvyat cu numai 15 minute înainte de finalul programului.
Cronometrat cu 1:17.704, rusul a reușit astfel să propulseze un monopost cu motor Honda pe prima poziție, pentru un avans de numai 0.058 secunde în fața lui Raikkonen. Locul trei a revenit celor de la Renault prin Daniel Ricciardo, în timp ce Ferrari a ocupat poziția a patra prin intermediul lui Sebastian Vettel, mai lent cu peste șase zecimi de secundă decât liderul.
Mercedes nu a impresionat nici de această dată prin timpi, întrucât Valtteri Bottas și Lewis Hamilton au făcut simulări de cursă și au ocupat locurile 11 și 12, însă campioana mondială începe să tureze motoarele: a fost echipa cu cele mai multe tururi parcurse miercuri, și anume 182, mult peste cele 130+ înregistrate de Ferrari, Alfa Romeo și Toro Rosso.
La polul opus, Haas a provocat nu mai puțin de trei steaguri roșii din cauza unor defecțiuni tehnice.
Williams a reușit în cele din urmă să ajungă la teste, iar pentru început George Russell a parcurs 23 de tururi și a ocupat ultima poziție, la aproape 8 secunde de lider.Prima sesiune de teste de pe circuitul de la Barcelona se încheie joi.
Via F1
Observ ca articolele sunt inca la nivelul de amator, nu se explica nici ce pneuri au folosit pilotii si nici cat au rulat pe acele pneuri. Faptul ca scrie ca au folosit pneul C este irelevant pentru ca sunt 5 variante. C1 este cel mai dur si C5 cel mai usor (soft).
Turul facut de Kvyat a fost pe C5, in timp ce Vettel a mers numai pe C3 toata ziua.
Astazi Hamilton a folosit C4, Leclerc.. tot pe C3. Leclerc cu 1m18.046s, Hamilton cu 1m17.977s. La ora 13:30.
Daca nu ai fi sub ce prevede legea, ai vedea ca nu m-am referit la timpi, ci doar la faptul ca Mercedes a inceput sa iasa din letargie. Dar, ca un bun roman care te afli, daca nu amesteci fasolea si cu altceva, nu poti fi tu insuti !
De dimineata, era cam frig, in timp ce acuma este o vreme frumoasa si ma indoiesc ca aceste pneuri sunt gandite pentru o temperatura a pistei de 5 grade C...
hulkenberg ,nu hulkemberg !
Testele urmatoare cred ca o sa fie un pic diferite, posibil sa vedem cateva tururi foarte interesante, dar sper si cel putin la fel de multe tururi ca in prima sesiune atat pentru Ferrari cat si pentru Alfa Romeo so Haas. Dar, sper ca cei de la Racing bla bla bla si Williams vor face progrese, pentru ca... are in deep shit!