Polonezul a dezvăluit însă că visul său rămâne acela de a reveni în Formula 1, însă admite că în prezent nu ar fi capabil să concureze într-un monopost pe circuite.
"Aş putea fi capabil să pilotez un monopost de Formula 1 pe unul sau două circuite pentru teste. Dar nu are sens să testez o zi dacă nu pot concura. Cred că există o singură persoană care poate judeca ce pot face în spatele volanului, iar acea persoană sunt eu."
"Este un vis, un obiectiv, dar pentru moment este foarte dificil, aş spune aproape imposibil. Nu voi profita niciodată de o astfel de oportunitate dacă nu mă simt 100% pregătit. Dacă într-o bună zi lucrurile se vor îmbunătăţi, vom vedea, dar pentru moment mă concentrez pe raliuri", a declarat el.Kubica spune că principalul impediment în revenirea în Formula 1 îl reprezintă în continuare mobilitatea braţului drept. De altfel, pentru a putea participa în raliuri, Citroen a trebuit să modifice schimbătorul de viteze tradiţional cu unul acţionat hidraulic.
"Pot să observ multe îmbunătăţiri în spatele volanului unei maşini de raliuri. Este foarte solicitant să pilotez pe macadam, pentru că sunt multe mişcări ale volanului care pun presiune pe braţul şi mâna mea. Dar ştiu că asta nu mă ajută în privinţa principalei mele limitări, şi anume pilotarea unui monopost. Nu am puterea să preiau controlul, dar voi face tot ce voi putea", a adăugat el.
Via ESPNF1
Si-a batut singur joc de talentul pe care l-a avut.
Aberezi crunt si mai bine ai mai tacea din gura, ca esti ca oricare romanas care vorbeste sa se afle-n treaba.
L-ai vazut pe Alonso, Hamilton sau Vettel concurand in raliuri? Cu siguranta si lor le plac raliurile, dar sunt constienti la ce riscuri se supun.
Uneori trebuie mai mult sa gandesti decat sa pilotezi.
Voi faceti echipe ideale cu Kubica :)))) Bine ca nu-l puneti si pe Senna in echipa aia ideala, tot aia e. Niciunul dintre ei nu va mai fi vreodata in F1, din motive separate fiecare.