Cariera lui Robert Kubica în Formula 1 s-a întrerupt brusc înainte de startul sezonului 2011, ca urmare a unui grav accident suferit în Raliul Ronde di Andora.
Chiar dacă în acel sezon ar fi concurat pentru Renault, presa internațională specula la vremea respectivă că pilotul polonez urma să plece la Ferrari în 2012.
La 7 ani distanță, Kubica a dezvăluit că speculațiile erau adevărate și că semnase deja un acord cu Ferrari pentru sezonul 2012. De altfel, el a fost tentat să renunțe la participarea în raliu pentru a evita o posibilă accidentare, însă a ales să-și respecte cuvântul dat celor care au organizat evenimentul.
Din partea Ferrari, contractul a fost semnat de Stefano Domenicali, pe atunci șeful Scuderiei, iar Kubica urma să aibă un salariu mai mic decât cel oferit de Renault.
"Primul obiectiv este să ajungi în Formula 1. Al doilea este să te stabilești în Formula 1, să ai o valoare bună, o reputație bună, ceea ce este mai dificil decât să intri.
În al treilea rând vrei să câștigi un titlu sau să concurezi pentru Ferrari. Nu am câștigat niciun titlu și în cele din urmă nu am devenit pilot Ferrari, dar am fost foarte aproape", a declarat el în cadrul unui podcast găzduit de site-ul oficial al Formulei 1.Via Autosport
se pare ca ramane in cadrul echipei dar ocupa o alta functie..
https://www.planetf1.com/news/mercedes-announce-technical-reshuffle-for-2019/
Am văzut azi dimineață o cursă de formula E ! Îngrozitor, de un milion de ori mai plictisitoare decât Monaco GP de anul ăsta, care a fost cea mai plictisitoare cursă pe care am văzut-o vreodată ! Și ne mai plângem de monotonia din F1 ! Păi dacă scoți chestiile astea, că nici măcar mașini nu le poți spune, de pe ulițele din orașe și le pui pe un circuit normal, nu rezistă nici cinci ture ! Dacă în direcția asta se indreaptă sportul auto ...
Timpul trece, cu sau fara tine. Formula E doar deschide calea pentru motorsportul viitorului. Masinile sunt din ce in ce mai rapide si eficiente deci progresul exista.
Da moșule, în comparație cu formula E, vreau orice, vreau chiar și F1 de astăzi ! Dacă ție îți place chestia aia inodoră, incoloră și insipidă, să fii sănătos și să rămâi liniștit cu "motorsportul viitorului " !
Legat de alt mit care circula printre fanii mai frustrati. Un monopost de F1 nu e o joaca de copii. Nu, nu seamana cu F1 din trecut dar asta nu inseamna ca e mai usor. Nu e nici mai greu nici mai usor, e doar altfel, cu pilotii care stiu cel mai bine sa piloteze astfel de material tehnic.
Discutăm "discuții" de dragul de a discuta "discuții" ? Eu vorbesc despre ce este acum și tu îmi povestești despre ce va fi în sec 22 ? Mă doare-n pix de ce va fi formula E peste 10, 20, 30, sau 100 ani și oricât de performantă ar putea ajunge, tot incoloră, inodoră și insipidă va rămâne ! Nu va avea niciodată șarmul formulei 1, din orice timp ai vrea, fără urletul motoarelor și fără senzațiile duse spre paroxism induse de acest zgomot !, Sau fără mirosul de benzină arsă ! Senzații cu care țiuitul motoarelor electrice nu se va putea compara nici peste 100 ani ! Sportul ăsta nu este numai despre tehnologiile transferate în industria orizontală, este în primul rând despre spectacol și așa ar trebui să rămână !
Atunci du-te băi nene, cu frac și papion cu tot, la operă și lasă-ne pe noi cu F1, noi ăștia care iubim zgomotul de motoare și mirosul de benzină arsă, pe care le considerăm foarte importante, nu chestii marginale ! Faci niște asocieri de te doare mintea ! Operă și F1, mai bine nu se putea ...
aici nu comparam opera cu f1 deci nu le amesteca; metafora nu e comparatie!!!
ce trebuia sa intelegi tu e ca te pierzi in detalii si iti scapa esentialul