Contractul lui Kamui Kobayashi cu Sauber expiră la sfârşitul sezonului, însă pilotul este încă departe de a-şi clarifica planurile pentru 2013.
Principala opţiune rămâne Sauber, însă japonezul a dezvăluit că, indiferent de echipa pentru care ar concura, va avea nevoie de sponsori. El critică faptul că în prezent un pilot trebuie să se gândească şi la aspectul financiar, nu numai la obţinerea unor performanţe pe circuit.
"Sigur că un sponsor m-ar ajuta pentru anul viitor, dar în acest moment nu am niciun sponsor pentru a fi aici. Este foarte ciudat să fii nevoit să găseşti un sponsor pentru a pilota aici sau la o altă echipă. Sigur că banii sunt importanţi, dar vreau să fiu unul dintre piloţii de top într-o echipă bună. Piloţii ar trebui să se gândească la monopost şi ce pot face cu el, dar acum totul este complicat de sponsorizarea pe care o pot aduce. Aşa trebuie să fie un pilot. Voi încerca să rămân în Formula 1 anul viitor şi să arăt în restul sezonului ce pot face în Formula 1", a declarat el la patru zile după ce a obţinut la Suzuka primul podium din carieră.
În plus, Kobayashi a precizat că retragerea constructorilor japonezi Honda şi Toyota în 2008 şi, respectiv, 2009 a jucat un rol fundamental negativ pentru el."Ar fi grozav ca un contructor japonez să revină în sport, dar dacă nu este dificil.
Constructorii auto se număra printre cele mai mari companii. Când Toyota era în F1, cei de la Panasonic îi sprijineau, dar au plecat împreună cu Toyota", a mai precizat el.Sauber nu a anunţat încă linia de piloţi pentru anul viitor, însă presa internaţională susţine că aceasta va fi formată din Jaime Alguersuari, fostul pilot al Scuderiei Toro Rosso, şi Esteban Gutierrez, pilotul de rezervă sprijinit de sponsorul Telmex.
Via ESPNF1
Comentarii (0)