Force India este singura echipă care nu şi-a finalizat încă linia de piloţi pentru sezonul 2013, iar presa internaţională afirmă că Jules Bianchi este marele favorit să devină coechipierul lui Paul di Resta, în timp ce Adrian Sutil speră de asemenea să revină în Formula 1.
Cu toate acestea, o posibilă explicaţie pentru care echipa întârzie luarea unei decizii finale este apariţia unui candidat surpriză în persoana lui Narain Karthikeyan, care anul trecut a concurat pentru HRT, echipă care între timp s-a închis.
Publicaţia Deccan Chronicle susţine că indianul a informat Force India despre suma pe care constructorul Tata o poate oferi ca sponsorizare, însă echipa i-a oferit doar un contract de pilot de rezervă pe care acesta l-a refuzat.
"Imediat ce Tata, sponsorul pe termen lung al lui Narain, şi-a mărit bugetul pentru 2013, discuţiile cu Force India au început. Spre deosebire de trecut, negocierile au fost pozitive. Întrucât piloţii de rezervă nu au un rol prea mare în Formula 1 în prezent, Narain este interesat doar de al doilea loc în cadrul echipei", a declarat o sursă pentru publicaţia citată.Vijay Mallya, coproprietarul Force India, a declarat în mai multe rânduri că în prezent nu există niciun pilot indian care să merite să concureze în Formula 1, însă o asociere cu Karthikeyan ar aduce un pilot şi un sponsor de această naţionalitate la singura echipă indiană din competiţie. Presa internaţională a relatat în mai multe rânduri că Force India are grave probleme financiare din cauza problemelor înregistrate de celelalte companii deţinute de Mallya.
Via ESPNF1
Comentarii (1)