Interviu exclusiv: Hamilton crede că ar fi competitiv în orice competiţie de motorsport
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Lewis Hamilton a participat recent la un test în Campionatul Nord-American de Turisme (NASCAR) organizat de Mobil 1, unul dintre partenerii tradiţionali ai echipei McLaren, în cadrul căruia a avut oportunitatea de a testa în premieră un Chevrolet Impala.
Chiar dacă monoposturile de Formula 1 sunt mult mai complexe decât maşinile care concurează în turisme, fostul campion mondial admite că nu a fost deloc uşor să se acomodeze la particularităţile din NASCAR.
"Nu este niciodată uşor să pilotezi o astfel de maşină. Cred că există o anumită metodă în care trebuie să pilotezi un monopost de F1 pentru a folosi toată forţa de apăsare aerodinamică şi aderenţa pe care o ai, pe când cu o maşină de tuirisme vrei în primul rând aderenţă mecanică. Dar a fost foarte interesant să folosesc un schimbător de viteze real pentru a avea cuplu. Am avut o putere şi frâne grozave. La început mi s-a spus 'probabil că nu te vei bucura prea mult de asta', dar am zâmbit tot timpul", a declarat britanicul în cadrul unui interviu acordat în exclusivitate pentru Automarket.ro.
Hamilton a fost aspru criticat pentru agresivitatea de care a dat dovadă în ultimele curse şi crede că stilul său de pilotaj s-ar potrivi cerinţelor din NASCAR, o competiţie în care duelurile roată la roată sunt mult mai frecvente.
"Asta este o întrebare foarte dificilă! Cred că stilul meu de pilotaj se potriveşte pentru orice am în minte, aşa că nu ştiu.
Ei bine, cred că aş fi competitiv în orice competiţie aş concura!", a mai precizat el.Chiar dacă maşinile din NASCAR diferă fundamental faţă de cele din Formula 1, există anumite puncte comune care trebuie respectate pentru a obţine cele mai bune rezultate. Unul dintre ele este consumul de carburant şi, implicit, uleiul de motor utilizat, aşa cum explică Indy Lall, managerul echipei de teste de la McLaren.
"Economia de combustibil este un factor major în zilele noastre. Dacă faci economie de carburant vei avea beneficii, pentru că vei transporta mult mai puţin decât rivalii tăi. Este un avantaj major care se obţine în parteneriat strâns cu Mobil 1. Cu uleiurile de motor pe care le avem totul depinde să ne asigurăm că avem cantitatea minimă în motor. Uleiul îl face foarte durabil, pentru că în principiu cu cât motorul funcţionează cu fricţiune minimă cu atât mai bine. Aceasta este tehnologia de înaltă clasă pentru motor şi cutie de viteza", a explicat Lall pentru Automarket.ro.
Daca el , Kobayashi si inca vreo doi piloti nu ar avea stilul asta bataios,nu ar mai fii depasiri spectaculoase respectiv "accidente nefericite" ca cel cu Button,iar noi aici nu am mai posta decat ceva de genul..."Frumoasa cursa,dar neinteresanta...:)) "
Astfel datorita acestor piloti ,care sunt "sarea si piperul" Formulei 1 asteptam cu nerabdare urmatoarea cursa sa vedem ce "trasnai" mai fac...:)
Parerea mea e ca ar trebui sa vezi competitia de anu trecut, de acum 2 ani si apoi sa-ti expui parerea. Nu sunt fan Hamilton, si mie mi se pare putin deplasat ca el da vina dupa fiecare cursa pe toata lumea mai putin pe el. Oricum e o valoare, ii sufla in ceafa lui Vettel
2 lulele, 3 surcele inseamna interviu. hai, ziua buna si la treaba. frecati menta!
restu pilotilor tineri nu au atatea iesiri
ca pilot io cred ca trebe sa ai mai multa seriozitate