Inginerii Ferrari au muncit pe parcursul nopţii la monopostul lui Alonso

de Daniel Popescu
Vineri, 02.11.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari a folosit vineri în Abu Dhabi prima dintre cele patru excepţii de la regulament care prevede interzicerea muncii la monopost în anumite intervale orare.

Regulamentul tehnic prevede interzicerea muncii la monopost pe parcursul celor trei zile ale unui Mare Premiu în anumite intervale orare, iar în cazul etapei din Abu Dhabi inginerii nu au voie să sosească la circuit între 04:00 - 10:00.

Totuşi, regulamentul prevede că fiecare echipă are dreptul la patru excepţii, acestea fiind introduse în special pentru cazurile urgente în care inginerii trebuie să rezolve anumite defecţiuni specifice după antrenamente sau calificări.

Ferrari a utilizat însă vineri dimineaţă prima excepţie de la regulament cu scopul de a aduce îmbunătăţiri monopostului în perspectiva unei curse cruciale în lupta pentru titlul mondial. Informaţia a fost dezvăluită într-un comunicat de presă de Jo Bauer, delegatul tehnic al FIA. "Trebuie să găsim timp din partea fiecărei persoane din echipă, a fiecărui mecanic, inginer, pilot, pitstop şi orice altceva", a explicat Fernando Alonso ce trebuie să facă Ferrari pentru a-l ajuta în lupta pentru trofeu cu Sebastian Vettel.

Urmareste Automarket
Potrivit BBC, una dintre noutăţile Scuderiei pentru acest weekend este o nouă aripă faţă.

Cu toate acestea, Ian Parkes, corespondentul agenţiei de presă Associated Press în Abu Dhabi, a dezvăluit că Ferrari a negat munca la monopost în timpul nopţii, susţinând că inginerii au ajuns prea devreme la circuit pentru micul dejun.

"Aparent, am descoperit de la cei de la Ferrari ca nu au încălcat regulament muncind pe parcursul nopţii. Pur şi simplu au venit prea devreme pentru micul dejun", a precizat Parkes pe reţeaua de socializare Twitter.

Ferrari nu a confirmat oficial această informaţie.

Via Reuters, Jan Parkes

Comentarii (5)

  • ferrari
    pai deaceea si monopostul lui massa schiopateaza mai tot sezonul... s-apoi intrebari de genu unde-i massa de 2008?! Pe de alta parte Alonso a fost fff corect preseaza echipa sa munceasca si ei nu doar pilotul. Era si cazul lui Massa sa mai puna mina pe "bici" ca vad ca caii lui Alonso o rup din loc. Si daca ne mai uitam putin si-n curtea M_AMG era si cazul lui Schumacher sa fie mai dur cu echipa sa ca i-au stricat reputatia, eu cred ca era chiar cazul sa-i critice aspru. Se vede bine exemplu viu in cazul lui Alonso cum isi pune baietii la treaba.
    5 6
  • Ferrari nu a confirmat oficial această informaţie.

    Poate e adevarata stirea si e o problema la monopostul lui Alonso.
    Nu e deloc un "eveniment" fericit sa-ti munceasca mecanicii noaptea la monopost. Nu e de bun augur (de obicei).
    4 0
  • mobius
    Alonso spune ca trebuie facut ceva la monopost de multa vreme si nu se face nimic, ba mai mult, Domenicali a spus-o verde ca echipa nu-i poate face un monopost competitiv, deci nu vad de ce i-a apucat graba tocmai acum. Nu sunt decat doua variante stirea nu este adevarata, sau daca este, Ferrari vrea sa salveze aparentele si nu cred ca o fac pentru a-l aburi pe Alonso. Nu cred ca Alonso are autoritatea de a-si pune propria echipa la treaba in acest mod.
    2 1
  • Domenicali a spus ca se teme ca nu-i va putea oferi un monopost competitiv. Si asta era acum aproape o luna.
    Nu vad nimic bun in "graba" mecanicilor in a face masina sa functioneze. Ba din contra!
    0 1
  • mobius
    "pablo256r", nu am vrut sa te contrazic "ba din contra".
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru