Cu ocazia Marelui Premiu al Italiei, McLaren a anunţat linia completă de piloţi pentru sezonul 2017, semnificativ mai devreme decât anul trecut.
Echipa a decis să-l promoveze ca titular pe pilotul de rezervă Stoffel Vandoorne, care anul trecut a devenit campion în GP2. Belgianul a debutat în Formula 1 la Marele Premiu al statului Bahrain din acest an, când l-a înlocuit pe accidentatul Fernando Alonso şi a ocupat locul 10, însă şi-a exprimat în repetate rânduri dorinţa de a concura cu regularitate în Marele Circ.
"Am semnat multe autografe la viaţa mea, dar când am semnat contractul cu McLaren am avut un sentiment special când am ridicat stiloul. Este o onoare enormă să devin pilot de curse McLaren şi promit să muncesc la fel de mult ca orice pilot care a concurat vreodată în Formula 1", a declarat el.
Cu alte cuvinte, pentru a nu-l pierde pe Vandoorne în favoarea unei alte echipe, McLaren a decis să-i ofere un post de pilot titular şi să renunţe astfel la serviciile lui Jenson Button. Pilotul britanic va rămâne însă la McLaren în 2017 şi 2018 pentru a se ocupa de dezvoltarea echipei şi a monopostului.În acest context, campionul mondial din 2009 susţine că retragerea este una temporară şi este convins că va mai concura în Formula 1. Practic, speranţa sa este ca Alonso să nu rămână la McLaren după expirarea actualului acord în 2017. "Să fie clar, cu siguranţă nu mă retrag. Am contract pentru 2017 şi 2018, intenţionez să muncesc din greu pentru dezvoltarea monopostului şi sunt sigur că la un moment dat voi urca la volanul noului monopost", a explicat el.
Via Motorsport
DAR, la varsta asta daca vrei sa ramai bun de F1 trebuie sa ai volan. Revenirea in forma e improbabila. Mai bine ar cauta alta echipa, sunt sigur ca ar gasi, dar poate ca Button a vrut sa-si asigure un viitor in cadrul echipei McLaren (nu ca pilot). Are ceva de dovedit echipei, deci o sa-l mai incurce pe Alonso.
In acest an cred ca am vazut destule, sa alergi mai bine cu gume wet pe un asfalt uscat, sa parcurgi un nr. dublu de tururi cu anvelope ultra soft fata de un super soft si nu in ultimul rand sa fi mai rapid pe niste gume medii fata de cele super soft asta chiar ca a pus capac la tot. Si cand ma gandesc ca toate astea sunt doar in beneficiul la MB, stau si ma gandesc ca cineva a furat startul la acest capitol.
In rest despre Buton, mare om, mare caracter!
Din pacate nu am scapat de mosneagul senil,doar partea detinuta de CVC a fost cumparata,asa ca tot handicapatul de Ecclestone ramane actionar principal...
Treci peste asta, nu te mai amara pentru niste fleacuri.