Încă un furnizor de motoare aspiră să intre în Formula 1: "Nu ştim dacă putem convinge Red Bull"

de Daniel Popescu
Marti, 24.11.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mecachrome a devenit a treia companie interesată să furnizeze motorul indepedent pentru Formula 1 din sezonul 2017, însă admite că semnarea unui parteneriat cu Red Bull va fi dificilă.

Motorul dezvoltat de noi este compatibil cu această cerere şi sunt acolo în termeni de resurse şi capacităţi de lucru.

Jean-Charles Raillat
Director de curse Mecachrome
Şansele ca FIA să găsească un furnizor potrivit pentru un motor aspirat de cel mult 2.5 litri care să fie utilizat în Formula 1 începând din sezonul 2017 în paralel cu motoarele turbo V6 de 1.6 litri dezvoltate de Ferrari, Mercedes, Renault şi Honda sunt din ce în ce mai mari.

După ce forul mondial a primit oferte din partea Ilmor şi AER, compania de inginerie Mecachrome s-a alăturat de asemenea acestui proiect, în special datorită faptului că poate dezvolta o unitate de propulsie pe baza motoarelor furnizate în competiţiile inferioare GP2 şi GP3.

"Am câştigat dreptul de a furniza motoare în GP3 în 2016, şi anume o unitate V6 de 3.4 litri. Am câştigat şi drepturile pentru GP2, cu motor turbo V6 de 3.4 litri. Cererea FIA pentru F1 impune un motor de maxim 2.5 litri.

Motorul dezvoltat de noi este compatibil cu această cerere şi sunt acolo în termeni de resurse şi capacităţi de lucru. Putem industrializa un motor în 6 luni", a explicat Jean-Charles Raillat, directorul de curse al Mecachrome.

Va accepta Red Bull să aibă un motor care nu este pe acelaşi fundament ca al celorlalţi pentru a lupta pentru titlu? Asta este o altă întrebare.

Jean-Charles Raillat
Director de curse Mecachrome
Producătorul are nevoie de numai două echipe pentru ca furnizarea motoarelor să fie profitabilă, însă admite că va fi dificil să atragă un partener precum Red Bull Racing, care nu a reuşit până în prezent să-şi asigure un motor pentru sezonul 2016.

"Evaluarea noastră este pentru două echipe cu scopul de a fi profitabili şi pentru a îndeplini obiectivele FIA. Două echipe, patru monoposturi, aceasta este evaluarea noastră. Va accepta Red Bull să aibă un motor care nu este pe acelaşi fundament ca al celorlalţi pentru a lupta pentru titlu? Mă refer la design.

Asta este o altă întrebare", a adăugat Raillat.

Via Motorsport

Comentarii (8)

  • ar fi bine totusi o clarificare in ce mod se doreste implementarea acestui nou motor. Introducerea regulamentului si a noilor constructori pe langa cei existenti? sau impunerea unui singur motor pentru toate echipele? sau 1.6 turbo pentru unii si 2.5 pentru altii? sau alta varianta visata de bernie?
    12 0
  • dar n-ati priceput ma nici acum ca vor fi doua motorizari? astea care sunt deja plus inca unul ieftin pentru nevoiasi, inca nu e stabilit care. Sper sa-si ia uzinele bataie de la echipele cu motoare ieftine ca sa mor de ras
    3 1
  • pentru constructor F1 inseamna si (chiar mai mult) motor. Nu vom avea in F1 acelasi pentru toata lumea, e doar o solutie de avarie sa nu ramana grila goala
    0 0
  • "Am câştigat dreptul de a furniza motoare în GP3 în 2016, şi anume o unitate V6 de 3.4 litri. Am câştigat şi drepturile pentru GP2, cu motor turbo V6 de 3.4 litri. Cererea FIA pentru F1 impune un motor de maxim 2.5 litri"

    Observa careva ineptia asta cretinoida din actualul regulament F1?
    GP2, GP3 - competitii oarecum suport pentru F1 au motoare mai mari decat clasa regina? E la fel ca si cum MOTO GP ar avea motoare de 125cc... in timp ce motogp3 ar avea motoare de 1000 cc.

    Retardata treaba.
    15 1
  • nu e totul cilindrea, mai ales acum in motorsport conteaza tehnologia. Si turbo si cilindree mare ... la ce puteri am ajunge. De cativa ani batem pasul pe loc pentru ca masini si mai rapide in viraje inseamna mult mai rau pentru piloti si nu ma refer la pilotaj ci la rezistat in cockpit
    1 0
  • Ha,ha,ha...
    Daca se va accepta regulamentul in aceasta varianta,de ce nu ar putea "revenii"si ceilanti la acest motor?! Asa ar fii normal,daca se permite doua tipuri de motorizari,atunci sa fie valabila optiunea pentru toti ! ;)
    3 0
  • hahahahaahaha
    da, sa revina daca vor, dar numai cu motorul standard furnizat de cine il va furniza, Ilmor sau etc haha
    0 0
  • serban
    ESPN : "F1 Commission reject budget engine plan" ! Gata, s-a terminat cu aberația asta ! Dacă vor reducere de costuri + spectacol, să revină la motoarele V8, sau V10, care costă mult mai puțin decât monstruozitățile de acum !
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru