Pilotul echipei Force India a parcurs 78 de tururi şi a stabilit cel mai bun timp după ce a fost cronometrat cu 1:36.880, performanţă cu atât mai importantă cu cât timpul înregistrat este mai bun decât cel cu care Sebastian vettel a stabilit fastest lap-ul cursei din Bahrain de anul trecut.
Ferrari a obţinut locul doi prin intermediul lui Fernando Alonso, care a parcurs 64 de tururi şi s-a plasat la o secundă în spatele germanului. Italienii au început ziua cu o scurgere de ulei chiar la ieşirea spaniolului de la boxe, însă în cele din urmă aceasta nu a bulversat programul echipei.
După ce s-a evidenţiat ca cea mai bună echipă în sesiunea precedentă de la Jerez, Mercedes s-a mulţumit doar cu un loc trei obţinut de Lewis Hamilton în faţa debutantului Kevin Magnussen de la McLaren, însă amândoi au parcurs un număr respectabil de tururi.
Problemele tehnice continuă la Red Bull
În ciuda asigurărilor repetate, Red Bull Racing a avut în continuare defecţiuni cu noul monopost RB 10.
Sebastian Vettel a petrecut întreaga dimineaţa în garaj, iar în cursul dimineţii a parcurs numai 14 tururi înainte de a provoca un steag roşu după ce s-a oprit pe circuit.Singura veste bună pentru cvadrupla campioană mondială este că germanul a stabilit al cincilea timp al zilei, la numai trei secunde în spatele liderului.
Probleme similare au suferit şi cei de la Toro Rosso din cauza unei scurgeri de ulei, italienii fiind clasaţi doar pe locul opt prin Daniil Kvyat, însă nu este vorba doar despre o problemă cu motoarele Renault.
Cu o unitate turbo similară, pilotul de rezervă Robin Frijns a parcurs 68 de tururi la volanul monopostului Caterham şi a terminat pe locul şapte, semn că Red Bull Racing nu a reuşit încă să modifice monopostul în mod corespunzător.
Start ratat şi pentru Lotus
Adrian Sutil a ieşit în evidenţă prin cel mai mare număr de tururi parcurse. Germanul a efectuat 82 de tururi pentru Sauber în ciuda unei greşeli de pilotaj în cursul dimineţii şi a ocupat în final locul şase.
Ziua de miercuri a marcat şi debutul oficial al noului monopost Lotus, însă Romain Grosjean a parcurs numai opt tururi şi a fost cel mai lent de pe circuit. Rezultatul vine în contextul în care echipa nu a participat la testele de la Jerez, astfel că are nevoie de cât mai multe tururi parcurse pentru a obţine date relevante despre monopost. Williams şi Marussia au încheiat ziua fără să efectueze vreun tur cronometrat.
Felipe Massa a ieşit doar pentru cinci tururi de pregătire din cauza unei probleme la sistemul de alimentare cu combustibil, în timp ce ziua lui Jules Bianchi a fost ruinată de o problemă de configurare IT la monopostul Marussia.
Testele din Bahrain continuă şi pe parcursul zilelor de joi, vineri şi sâmbătă.Teste Bahrain - rezultate ziua 1:
1. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m36.880s 78 2. Fernando Alonso Ferrari 1m37.879s +0.999s 64 3. Lewis Hamilton Mercedes 1m37.908s +1.028s 74 4. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1m38.295s +1.415s 81 5. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m40.224s +3.344s 14 6. Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1m40.443s +3.563s 82 7. Robin Frijns Caterham-Renault 1m42.534s +5.654s 68 8. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault 1m44.346s +7.466s 5 9. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m44.832s +7.952s 8 10. Felipe Massa Williams-Meredes no time 5 11. Jules Bianchi Marussia-Ferrari no time 3
turbo e ... turbo
deja mai bine ca anul trecut
http://live.autosport.com/commentary.php/id/697
oricum, Williams e in fata.
Conteaza ca n-au tururi in teste. E greu de crezut ca o echipa care n-are tururi in teste sa vina si sa-i bata pe ceilalti. Pe ei nu-i tine motorul. Cred ca au maxim 20 de tururi, in timp ce Mercedes sau Ferrari au de 10 ori mai mult in teste.