Hugo Boss părăseşte McLaren după 33 de ani şi va deveni partenerul Mercedes

de Daniel Popescu
Miercuri, 01.10.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Brandul de haine şi accesorii Hugo Boss a anunţat semnarea unui parteneriat cu Mercedes începând din 2015 în urma căruia vă părăsi McLaren după peste trei decenii de la semnarea primului contract de sponsorizare.

Esential 1981 este anul in care Hugo Boss a devenit partenerul McLaren
Hugo Boss, unul dintre cele mai cunoscute branduri germane de fashion, a anunţat miercuri încheierea parteneriatului cu McLaren iniţiat în 1981.

Decizia a fost luată ca urmare a legăturilor strânse dintre Hugo Boss şi Mercedes la nivel internaţional, în contextul în care McLaren nu va mai utiliza motoarele constructorului german începând de anul viitor. Prin urmare, Hugo Boss va deveni în 2015 partenerul oficial al celor de la Mercedes, pentru care va oferi toată linia de îmbrăcăminte pentru piloţi, mecanici şi ingineri.

"Întrucât Mercedes-Benz şi Hugo Boss şi-au intensficat cooperarea în acest an, extinderea parteneriatului cu echipa de Formula 1 a fost un progres logic", au precizat oficialii Mercedes într-un comunicat de presă.

Logo-ul Hugo Boss va fi vizibil şi pe cele două monoposturi Mercedes de anul viitor.

Deşi era unul dintre cei mai vizibili parteneri, retragerea celor de la Hugo Boss nu va afecta semnificativ bugetul echoipei McLaren, întrucât valoarea contractului nu era foarte mare.

Totuşi, britanicii nu au reuşit încă să găsească un sponsor principal după retragerea celor de la Vodafone din Formula 1 la sfârşitul sezonului 2013.

Via Mercedes

Comentarii (11)

  • inca o bucatica din imperiu furata de Mercedes
    11 1
  • Pikachu F1
    Interesant este ca si Johnnie Walker pleaca de la McLaren. O alta bucatica din imperiul... inexistent, dispare.
    9 0
  • Desteptilor
    Johny Walker nu merge de la McLaren. Au dezmintit atat McLaren cat si Diageo. Au intrat in colaborare cu Eclestone dar pentru o suma mult mai mica si care nu interfereaza contractual cu McLaren.
    3 2
  • Pikachu F1
    @Desteptilor: Diageo a spus ca au scazut valoarea sponsorizarii celor de la McLaren semnificat. Sunt destule articole despre asa ceva. Bine nu pleaca dar le dau bani mai putin, mult mai putin. Nu arata prea bine nu crezi?
    3 2
  • F1 din 1990
    In loc de Hugo Boss o sa scrie mare cu rosu Mircea Consulting Company.
    11 1
  • ildottore
    interesant. mclaren v-a avea de suferit la capitolul sponsori si in 2015, asta daca nu gaseste rapid ceva pana la startul sezonului. Pacat ca o echipa cu traditie se retrage in mediocritate, devine inexistenta si nu numai din cauza sponsorului.
    3 1
  • Și McLaren visează la Alonso..... ce glumă bună!!! În curând vor visa să mai aibă bani pentru Formula 1... încet, încet, îi părăsesc toți sponsorii importanți și se pare că nu vin alții în locul lor.
    2 2
  • McLaren nu dispare. Chiar nu bagati de seama ca doar isi schimba numele? Putin cate putin se muta la Mercedes. Daca nu era ambitia Mercedes sa aibe echipa proprie acum era McLaren cea care dadea clasa la toti. Dar au luat ingineri, pe Hamilton plus multe altele. Si motorul ... deh, o fi tot ala?
    7 1
  • Dacă n-a dispărut Williams care din 1997 n-a mai câștigat vreun titlu nu dispare nici Mclaren..Mclaren ar trebui să se concentreze pe construirea unui monopost performant și sponsorii vor veni și ei dacă vor avea performanțe..Ironia lui Loy îmi place dar Hugo Boss fiind o firmă germană a făcut mișcarea logică părăsind Mclaren și mergând la Mercedes o echipă germană..
    4 0
  • @ ferr1 - Honda și Mclaren cred că-și pot permite să plătească un pilot ca Alonso..Și din ce am citit , concernul Mclaren a fost pe plus anul trecut la capitolul profit ..Problema la Ferrari e că dacă pleacă Alonso pleacă și Santander..Așa că lucrul ăsta ar trebui să-i îngrijoreze pe fanii Ferrari..
    4 0
  • Abia astept sa vad costumele Hugo Boss pentru mecanici. In rest, lumea e mare si Ron Dennis se va descurca si cu bani mai putini. Poate daca echipa va avea mai putin "staif" se va concentra mai mult pe competitie.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru