Thesan Capital, proprietarul HRT, a anunţat recent că vrea să vândă echipa spaniolă până la sfârşitul lunii noiembrie din cauza dificultăţilor financiare, iar presa internaţională a dezvăluit la Interlagos că şansele ca Formula 1 să rămână cu numai 11 echipe pe grila de start a sezonului 2013 au crescut dramatic.
Astfel, HRT a concediat deja toţi angajaţii fabricii de la Madrid, iar o soartă similară o vor avea şi angajaţii prezenţi la Marele Premiu al Braziliei. Practic, echipa nu va mai avea niciun angajat începând din 26 noiembrie, a doua zi după ultima cursa a sezonului.
Echipa are nevoie de un cumpărător până în 30 noiembrie, întrucât aceasta este data limită la care trebuie plătită taxa de participare în sezonul 2013, care în cazul spaniolilor este de 500.000 de dolari. Este însă puţin probabil ca Thesan Capital să găsească în mai puţin de o săptămână un cumpărător dispus să investească bani la o astfel de echipă, în ciuda mesajelor optimiste ale proprietarilor.
Confruntat cu această perspectivă, Pedro de la Rosa a admis că nu ştie ce se va întâmpla cu echipa după cursă de la Interlagos de la sfârşitul acestei săptămâni."Niciunul dintre noi nu ştie ce se va întâmpla.
Tot ce ştiu este că suntem aici şi că nimeni de aici nu a primit nimic. Ce se întâmplă după aceea este o necunoscută. Sper ca echipa să continue, dar în acest moment nu pot să spun mai mult", a declarat spaniolul.De la Rosa are deja contract pentru sezonul 2013 şi spera să rămână la echipa anul viitor, dacă spaniolii vor găsi o soluţie pentru salvarea echipei de la faliment.
Via Motorsport
Deja pe piata transferurilor se ascut rau cutitele. Pana acuma neconfirmati sunt ambii de la Caterham, apoi Kobayashi, cei 2 de la Williams, cei de la HRT, basca mai vin si ai tineri, din GP2, pilotii de rezerva, un Bottas, un Gutierrez din spate...o sa fie de rau. Daca De la Rosa si Karthikeyan mari sanse n-au oricum, o sa fie cam surprinzator sa ii vad plecand pe Kovalainen si Kobayashi, tinand cont ca anul trecut erau foarte bine vazuti...