Constructorul japonez a dezvăluit însă că a remediat o bună parte din aceste probleme, motiv pentru care anticipează că Fernando Alonso şi Jenson Button vor putea utiliza întregul potenţial al ERS cu ocazia Marelui Premiu al Ungariei de la sfârşitul acestei săptămâni.
"Obiectivul nostru este să terminăm prima jumătate a sezonului cu un management precis al energiei şi să folosim integral ERS pentru a permite abilitaţilor piloţilor să strălucească pe acest circuit."
"Din cauza liniilor drepte lungi şi a sectoarelor în care se concurează cu aceeleratia la maxim, acest circuit este mai puţin stresant pentru unitatea de propulsie comparativ cu alte circuite.
Totuşi, frecventele ondulaţii necesită un management mai precis al energiei şi o implementare la trepte mai mici de viteză şi la ieşirea din viraje", a declarat Yasuhisa Arai, directorul de motorsport al Honda.McLaren a obţinut doar cinci puncte în primele nouă curse ale sezonului şi s-a clasat de numai două ori în puncte. Honda a primit acordul FIA de a utiliza un al cincilea motor fără penalizări, însă nu a anunţat dacă va folosi jetoane pentru îmbunătăţirea unităţii de propulsie în perspectiva Marelui Premiu al Ungariei.
Via McLaren
Comentarii (4)