Potrivit directorului de curse Eric Boullier, Honda va introduce la Marele Premiu al Spaniei din 10 mai o specificaţie nouă pentru unitatea de propulsie, care cel puţin teoretic ar trebui să ofere un spor de performanţă.
"În Barcelona avem o nouă specificaţie, vom îmbunătăţi cursă de cursă. Nu anunţ o data exactă (n.r - când vom ajunge în frunte) pentru că în fiecare cursă vom aduce îmbunătăţiri. Ştim că potenţialul motorului este ridicat, iar Honda au fost foarte ambiţioşi, pentru că, dacă vrem să învingem Mercedes, trebuie să fim mai buni decât ei. Vom forţa în campania europeană şi avem şi un pachet aerodinamic puternic pentru Barcelona", a declarat francezul.
Chiar dacă a ratat din nou promovarea în a doua parte a calificărilor, McLaren s-a apropiat semnificativ de echipele din plutonul de mijloc, iar Boullier nu exclude posibilitatea ca echipa să ajungă la un moment dat în fruntea acestui pluton."Diferenţele din plutonul de mijloc nu sunt atât de mari, iar noi câştigăm, mai mult sau mai puţin, o jumătate de secundă în fiecare weekend.
Am putea ajunge dintr-o dată la jumătatea sau chiar în fruntea plutonului de mijloc. Nu acesta este obiectivul nostru, dar...", a adăugat el.Via F1i
they are building an empire
Aici se vede diferenta intre Mcl si AMG:
MCL:
https://www.dropbox.com/s/esk5hkanw9ekhww/Screen%20Shot%202015-04-11%20at%2014.13.54.png?dl=0
AMG:
https://www.dropbox.com/s/jvqflcfgeju7087/Screen%20Shot%202015-04-11%20at%2014.15.30.png?dl=0
In schimb cei de la Honda spun indirect altceva si anume ca vor folosi motorul nr 4, adica ultimul motor pe care il mai au alocat pe anul acesta. De ce spun asta? Foarte simplu, numai pe un motor nou, nefolosit, pot sa aduca inbunatatiri de natura tehnica. Evident imbunatatirile de natura software, se pot aduce oricand, dar cele hardware este un pic mai complicat.
Nu reiese de nicaieri ca Honda va folosi cel de-al patrulea motor in Spania.
In plus, conform unei stiri publicata deja de automarket, echipele au agreat sa renunte la limitarea de 4 motoare si au ramas pe vechiul regulament cu 5 motoare (http://www.automarket.ro/formula1/schimbare-de-regulament-piloii-vor-putea-utiliza-cinci-motoare-fr-s-fie-penalizai-61549.html).
De asemenea cei de la Honda au utilizat in China motoarele din Malaezia (http://www.automarket.ro/formula1/mclaren-va-refolosi-n-china-motoarele-cu-defeciuni-tehnice-din-malaysia-61681.html), deci nu au schimbat pana acum unitatile de propulsie.
Da-mi voie sa-ti explic:
- stirea prezentata de tine are o mica informatie la final. Este scria cu font negru. Din pacate informatia prezentata de Automarket este ca intotdeauna prezentata pentru fanul mai prostul cam ca tine care nu este interesat chestii din astea irelevante gen regulament, partea tehnica, prostii din astea pe care le gasesti pe site-uri serioase din afara.
Stirea prezentata nu este corecta. Constructorii inca nu au prezentata aceasta modificare celor de la FIA. Pentru ca inca discuta despre cum vor folosi acel al cincilea motor. Nu il vor folosi in curse, si s-a discutat sa fie folosit doar in FP1. O sa te rog sa cauti singurel, daca esti capabil de asa ceva, informatii despre acest subiect. Daca nu te descurci, iti promit ca voi posta eu diferite link-uri in legatura cu acest subiect. Sunt cateva discutii foarte interesante pe aceasta tema.
Ok, sa revenim. Honda spune mai sus ca va venit cu un nou pachet asta inseamna un nou pachet de propusie. Acest pachet de propulsie are cateva subasamble. Daca le stii bine, daca nu trecem peste, discutam la modul general.
Cei de la Honda vor introduce un nou pachet de propulsie, asta inseamna ca este un motor nou, nefolosit care pentru Alonso inseamna motorul numarul 4. Este posibil ca si pentru Button sa fie la fel, pentru o discutie mai simpla, haide sa spunem ca-i motorul numarul 3. Dar tine minte ceva, McLaren folosesc in aceste zile, pachetul de propulsie numarul 3. Asta inseamna implicit ca viitor pachet o sa fie pachetul numarul 4.
Imi pare rau ca te plictisesc cu aceste detalii neinteresante, imi dau seama ca este mai usor sa citesti aceste articole de pe automarket care nu te streseaza sa gandesti, imi cer scuze pentru ca am postat detalii tehnice, sau detalii din regulament, stiu sunt foarte plictisitoare pentru tine, scuze inca odata.
Tocmai le studiam, si mi-am dat seama ca nu pari genul care sa citeasca documente tehnice FIA, de pe site-ul FIA. Asa ca nu doresc sa te plictisesc, cu detalii tehnice gen: ICE, TC, MGU-H, MGU-K. Ice este evident internal combustion engine, TC este turbo charger, MGU-H este evident motor generator unit - heat, MGU-K este motor generator unit - kinetic. Aceste parti, foarte neinteresante pentru tine, fac parte din ceea ce eu numesc "POWERPLANT" :P Iar anumiti piloti au schimbat aceste parti, si sunt la partea a treia (adica evident... pachetul de propulsie numarul 3 :P). Am spus anumiti piloti acolo doar ca sa fiu politicos, este evident ca nu stii nici despre ce subansamble este vorba si nici despre ce piloti este vorba :P
P.S. Vrei un link ceva?
Oricum motorul de acuma o sa fie folosit si in Bahrain si probabil ca dupa asta merge la modificari in fabrica(presupun).......
Oricum, pana la urma cate motoare vor fi folosite sezonul asta, 4 sau 5 ca am gasit cateva titluri de la sfarsitul lui Martie care spun ca vor fi 5!
ICE-ul sigur o sa fie folosit in Bahrain, dupa care nu merge nicaieri la modificari pentru ca este sigilat. Adica are sigiliu si nu se poate schimba nimic. Daca nu ma crezi, citeste regulamentul oficial, spune foarte clar acest lucru. Orice modificari inclusiv cele pentru siguranta, se fac pe un alt pachet, adica urmatorul. Daca nu-ti convine asta, crede ce vrei tu ca nu-i bai.
Este o confuzie in legatura cu powerplantul numarul 5. Sunt foarte multe titluri care spun multe lucruri, eu discutam despre ce este in realitate nu despre ce vrei tu. Sper sa nu intelegi gresit dar faci o mare confuzie in legatura cu acest powerplant nr 5. Cauta pe net sa vezi ca acest powerplant nr 5 a fost cerul de echipe pentru folosirea in FP 1, exclusiv. Momentan inca nu a fost aprobat, pentru ca construcatorii inca discuta acest aspect. Pe mine nu ma deranjeaza cate powerplans o sa fie folosite, eu personal sper ca mai multe de 4 pentru ca cei de la Red Bull si Toro Rosso... au pierdut cate o unitate chiar in cursa din China. Si mi s-ar parea corect ca toate echipele sa primeasca inca o unitate pentru ca... au fost prea putin testate... si pica pe capete. Nu ma deranjeaza ca cei de la McLaren vor fi ajutati de acest lucru, asa cum nu ma deranjeaza nici ca-i ajuta pe cei motorizati de Renault. Este ok!.
Sper ca nu te superi pe mine ca am incercat sa explic aceste detalii, dar cred ca cu un fan bine informat este mai interesant de discutat. Evident, conteaza ce te intereseaza pe mine, eu as prefera sa discuta cu persoane cat de cat inteligente si nu cu cei... mai putin dotati din pct de vedere intelectual. Si cred ca vezi destule exemple mai sus...
O seara excelenta in continuare!
Aici am gasit informatiile: http://www.fia.com/events/fia-formula-1-world-championship/season-2015/formula-one