Rezultatele au fost încurajatoare, iar Honda estimează că a obţinut deja un spor de 20 de cai putere care ar putea fi chiar mai mare după optimizează setărilor.
În acest context, Honda a decis să se concentreze acum pe îmbunatăţirea sistemului de recuperare a energiei, în cazul căruia constructorul japonez are în continuare numeroase deficienţe. Conform regulamentului, un constructor poate obţine până la 160 de cai putere pe liniile drepte, însă Honda nu este încă aproape de o astfel de valoare.
"Simţim că există progrese bune în privinţa motorului cu combustie internă, dar pe circuit încă este greu de observat. Încă avem o problemă cu furnizarea puterii (n.r - din cadrul sistemului de recuperare a energiei), aşa că performanţa totală a monopostului nu este suficientă. Mai presus de toate, prioritatea este să rezolvăm această problemă, dar nu putem spune cu adevărat cât de mult vom îmbunătăţi", a declarat Yasuhisa Arai, directorul departamentului de motorsport al Honda.Honda va fi avantajată şi de anticipata modificare a regulamentului prin care motoarele vor putea fi dezvoltate şi pe parcursul sezonului următor.
Via Motorsport
Comentarii (0)