După două sezoane modeste de la revenirea în Formula 1 alături de McLaren, Honda a decis să schimbe radical unitatea de propulsie pentru 2017, prin utilizarea unei noi arhitecturi și a unei configurații care să permită, în teorie, obținerea unor performanțe mai bune.
Oficialii Honda admit însă că, prin această decizie, și-au asumat un risc major, întrucât atingerea obiectivelor depinde de numeroși alți factori secundari. "Conceptul este complet diferit. Este foarte riscant, nu știm foarte multe lucruri despre acest nou concept. Știm că ne va oferi un avantaj de performanță, dar cel mai mare risc este dacă putem realiza potențialul în acest an", spune Yusuke Hasegawa, șeful celor de la Honda.
Principala provocare pentru inginerii Honda este să extragă o performanță cât mai bună din partea turbinei."În acest an trebuie să ne concentrăm pe motorul cu combustie internă. turbina, pentru că altfel nu putem concura la același nivel în termeni de utilizare a puterii. Trebuie să mai facem teste și vor exista în continuare erori. Sper că am înțeles direcția și elementele pe care trebuie să ne concentrăm. Dar nu este ușor să combinăm elementele pentru a realiza îmbunatățirile pentru motorul cu combustie internă", a mai precizat oficialul japonez.
Dacă îmbunătățim motorul în sine, trebuie să îmbunătățim șiVia Autosport
"This year, we have a new aero package and some teams will do a better job than some others," he said.
"So at the beginning of the season, there will be some difference, I'm sure some surprises.
Cred ca vor fi intr-o pozitie surprinzator de buna...dar mai vorbim dupa prima cursa. Ei pot sa spuna multe, cu copiatul poate fi o buna disimulare ca sa poata lucra in liniste la propriul proiect.
Brown, de la McLaren, a declarat ca nu se asteapta la podiumuri sau victorii in 2017, dar spera sa atraga un sponsor pentru 2018. Plus sunt in favoarea unui buget fix deoarece Formula 1 are bugete prea mari. Si a mai spus ca McLaren ar merita in bonus dar echipele de la coada clasamanetului sa fie ajutate. Ziaristii se gandeau ca poate doneaza cei de la McLaren acel bonus, cine stie.
Unde sunt vremurile alea cand avea Alonso caruta si ii batea pe toti cu o masina NET inferioara ?
Oh, wait, traim aceste timpuri de vreo 2 sezoane incoace
O zi buna in continuare!
intreaba-l pe Petrov sa-ti explice el cum sunt cursele
vettel in schimb se lupta si cu alonso si cu webber
si a castigat