Honda nu este convinsă de progresele pentru 2017: "Ne-am asumat un risc major cu noul motor"

de Daniel Popescu
Marti, 14.02.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda admite că nu are nicio garanție că noul motor dezvoltat pentru sezonul 2017 va oferi performanțele dorite, întrucât inginerii și-au asumat riscuri majore.

După două sezoane modeste de la revenirea în Formula 1 alături de McLaren, Honda a decis să schimbe radical unitatea de propulsie pentru 2017, prin utilizarea unei noi arhitecturi și a unei configurații care să permită, în teorie, obținerea unor performanțe mai bune.

Oficialii Honda admit însă că, prin această decizie, și-au asumat un risc major, întrucât atingerea obiectivelor depinde de numeroși alți factori secundari. "Conceptul este complet diferit. Este foarte riscant, nu știm foarte multe lucruri despre acest nou concept. Știm că ne va oferi un avantaj de performanță, dar cel mai mare risc este dacă putem realiza potențialul în acest an", spune Yusuke Hasegawa, șeful celor de la Honda.

Urmareste Automarket
Principala provocare pentru inginerii Honda este să extragă o performanță cât mai bună din partea turbinei.

"În acest an trebuie să ne concentrăm pe motorul cu combustie internă.

Dacă îmbunătățim motorul în sine, trebuie să îmbunătățim și turbina, pentru că altfel nu putem concura la același nivel în termeni de utilizare a puterii. Trebuie să mai facem teste și vor exista în continuare erori. Sper că am înțeles direcția și elementele pe care trebuie să ne concentrăm. Dar nu este ușor să combinăm elementele pentru a realiza îmbunatățirile pentru motorul cu combustie internă", a mai precizat oficialul japonez.

Via Autosport

Comentarii (20)

  • Suna cumva la fel cu ce declarau inainte de sezonul 2015.....sper, pentru binele competitiei, nu la fel de dezastruos in 2017.
    19 5
  • mobius
    Cum e cu copierea motorului Mercedes? Oare nu sunt in stare nici sa copieze, sau nu au inteles nimic din ce au preluat? Cel mai probabill este ca nu au copiat nimic si de fapt, lucrurile sunt complet noi pentru toata lumea. E greu sa sti unde te afli in raport cu ceilalti competitori.
    13 7
  • Hakkinen
    Boullier said he was expecting some surprises in the coming months with the rules overhaul.

    "This year, we have a new aero package and some teams will do a better job than some others," he said.

    "So at the beginning of the season, there will be some difference, I'm sure some surprises.

    Cred ca vor fi intr-o pozitie surprinzator de buna...dar mai vorbim dupa prima cursa. Ei pot sa spuna multe, cu copiatul poate fi o buna disimulare ca sa poata lucra in liniste la propriul proiect.
    8 5
  • Renault a angajat un aerodinamicist de la Red Bull, Pete Machin, care o sa fie sef peste dept. de aerodinamica din Iulie.

    Brown, de la McLaren, a declarat ca nu se asteapta la podiumuri sau victorii in 2017, dar spera sa atraga un sponsor pentru 2018. Plus sunt in favoarea unui buget fix deoarece Formula 1 are bugete prea mari. Si a mai spus ca McLaren ar merita in bonus dar echipele de la coada clasamanetului sa fie ajutate. Ziaristii se gandeau ca poate doneaza cei de la McLaren acel bonus, cine stie.
    8 0
  • Anonim
    In 2014 cand McLaren avea cel mai bun motor de pe grila (Mercedes adica), cei de la McLaren sperau ca vor castiga curse si se vor bate la titlu. In 2017, au motor Honda, si copieaza ideile celor de la Mercedes, cine stie poate vor prinde un podium sunt multe curse. Totuzi Zak Brown a spus ca nu au nici o sansa la un podium sau o victorie in 2017 si fara un sponsor major... 2018 se anunta greu. Cred ca le trebuie un buget maxim, urgent.
    11 0
  • Ce mai conteaza atatea sperante, buget si n ... lucruri care nu duc decat la lipsa de spectacol. Sa scoata DRS-ERS + Pirelli ( mult mai bune Bridgestone)si poate atunci vom vedea adevaratul spirit al competitiei .
    6 0
  • Ei, lasa domne', ca vine marele pilot, ALONSO !!!
    Unde sunt vremurile alea cand avea Alonso caruta si ii batea pe toti cu o masina NET inferioara ?
    Oh, wait, traim aceste timpuri de vreo 2 sezoane incoace
    9 20
  • In urma cu vreo saptamana trambitau ca schimba motorul, ca ce talmes balmes fac ei. Acum si-au dat seeama ca habar nu au ce faceau! Chiar imi pare rau pentru ei, pacat!
    6 0
  • @ anonime , debitezi numai prostii..Eu te-as intreba cate echipe motorizate de catre Mercedes au castigat curse dupa 144 ..Si de asemenea te-as intreba de ce Ferrari si Renault nu sunt in stare de atatia ani sa ajunga la nivelul celor de la Mercedes fiind in aceasta competitie de ani buni..Abia atunci ne-am da seama de problemele pe care le intampina Honda care au revenit de 2 ani in F1..Da' oricum pe tine nu te duce procesorul deloc :))
    9 5
  • au castigat curse dupa 2014*
    1 6
  • @KALEL
    nu se poate, se intampla ceva suspect cu Alonso. Si acum tot o masina NET inferioara are dar si rezultatele sunt NET inferioare
    2 8
  • Haideti mai, terminati cu Alonso, nu imi spune nimeni ca daca nu avea material sub fund, castiga curse cu carute, asa cum se zvonea! Avea monopost bun dar nu la fel de bun ca al competitiei. Treaba cu scosul a 110-200% din masina, este o pura aberatie!
    4 8
  • @kallel
    Cate victorii are fetel de cand e la ferrari? Multe...stiu, atat de multe ca italienii l-au pus pe faras daca nu presteaza in 2017
    8 1
  • degetica
    pentru cel mai ieftin multiplu campion din istorie e jalnic sa fie tratat asa...dupa doar 2 sezoane...
    8 0
  • Anonim
    @ZZZ: Mai multe prostii ca tine nu debitez cu siguranta. Inteleg ca esti frustrat sau ofticat despre unde sunt cei de la McLaren. Ce pot sa zic... shit happens? Tu doresti sa ma intrebi nu stiu ce, treaba ta, dar eu nu te-am intrebat nimic. Nici macar nu m-am adresat tie, asa o sa te rog pe viitor sa nu mi te adresezi. Nu te cunosc si n-avem nici o treaba.

    O zi buna in continuare!
    8 3
  • Alonso e un pilot bun, sa nu uitam cursele spectacol din Franta 2006 (spectacol si in calificari) sau Imola 2006 cand s-a luptat cu Schumacher. De asemenea, Ungaria 2006. Din pacate nu cred ca anul asta va fi mai bine pentru el.
    6 1
  • @Kalel
    cu masina aia NET inferioara, Massa (MASSA!!, imaginati-va ...) ar fi castigat in Germania 2010 daca nu erau ordine de echipa.
    2 8
  • katzel
    In Germania 2010 Alonso a fost mai rapid tot weekendul. A plecat din pole position si era mai rapid ca Massa in regim de cursa. N-avea sens, in conditiile unei lupte cu ambii piloti de la Red Bull, ca Alonso sa se lupte cu Massa. Da, ce pricepi tu....acum fara ordine clare de echipa, s-au mai refinat italienii, kimishor cand e in fata aproape ca iese de pe circuit ca sa poate depasi degetica.
    7 1
  • marsma
    apararea pozitiei in cursa face parte din joc
    intreaba-l pe Petrov sa-ti explice el cum sunt cursele
    vettel in schimb se lupta si cu alonso si cu webber
    si a castigat
    2 6
  • degetiicarupta
    Vetel nu se lupta cu alonso. ca avea masina net superioara. El se lupta cu Webber prin Marko, ca sa-i saboteze masina. Aripi luate samd.
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru