McLaren a avut parte de o sesiune de teste modestă pe circuitul de la Barcelona, care a început cu o scurgere de ulei în prima zi și a continuat cu o defecțiune la motor rămasă încă neidentificată pe parcursul celei de-a doua zile. Întrucât inginerii nu știu încă ce anume a provocat defecțiunea, oficialii Honda au admis că sunt îngrijorați că acest lucru ar putea bulversa programul de dezvoltare al motorului.
"În a doua zi am avut o problemă mecanică și încă nu știm cauza problemei. Trebuie să aflăm ce a determinat problema. Nu știu (n.r - dacă problema poate compromite sezonul), suntem încrezători, dar sigur că mă îngrijorez din acest motiv", spune Yusuke Hasegawa, șeful departamentului de motoare al Honda.
Potrivit planului realizat înainte de prima sesiune de teste, Honda intenționează să introducă în a doua sesiune o nouă specificație pentru motor, similară cu cea pe care o va folosi în primele curse ale sezonului. Totuși, acest plan ar putea fi abandonat dacă inginerii vor ajunge la concluzia că designul unității de propulsie trebuie modificat în urma defecțiunii din prima sesiune. Pe de altă parte, există speculații că Honda nu a utilizat motorul la puterea reală în cadrul testelor din motive de fiabilitate.Via Motorsport
crede bine de tot, doar a refuzat Mercedes motivand astfel
macar la McLaren nu se face de ras
mclada sa ramana in anonimat 100 de ani de azi inainte..
nu-i mai bate nimeni pe toti cu un monopost NET inferior?
Sunt cu 3 ani in urma celorlalti.
Nu este simplu sa faci un motor de genul asta.
Alonso nu ar fi avut probleme la McLaren 2007 (masina SUFICIENT de buna pentru titlu) avandu-l pe Fisichella coechipier
Important e ca atunci cand ai o sansa sa o si fructifici, INDIFERENT cine este coechipier. Daca nu se intampla asa, lasam nasul mai in jos 1/2 m (juma de metru). Alt lucru important e sa nu iti fie FRICA sa tintesti echipa mai buna, indiferent de CINE dai acolo ...
Daca nu se intampla asa, alta 1/2 m nasul mai in jos
Titlurile multe vin cu background bun (ai sanse mari sa pilotezi pentru echipe bune), cu valoare (sa te impui in fata coechipierului si a altora cu masini relativ egale) si cu sansa.
Ca sa pricepeti, faceti un exercitiu de imaginatie. Hamilton aude ca Alonso vrea sa vina la Mercedes si chiar vine (sezonul asta). Hamilton fuge de la Mercedes. Alonso are o masina de titlu si coechipier pe Bottas si ia titlul. +1 pentru Alonso = 3 titluri. Hamilton +0. La anu, Alonso repeta isprava si ajunge la 4, Hamilton ramanand cu 3.
In realitate Alonso se fereste de Hamilton si ramane la McLaren.
Ramane de vazut daca Ham va lua al patrulea titlu, lucru foarte posibil.
PS: va amintiti ca a luat Ham titlu in 2008 iar Alonso a fugit la Renault? +1 pentru Ham, 0 pentru Alonso.
well, nimic nu e intamplator pe lumea asta
Plus daca eram Dumnezeu... de ce sa permit ca o fiinta ca tie sa fie nascuta? Doar ca sa faci umbra pamantului? Exista ciuperci care fac asta si au un rol important, dar tu... n-ai nici o viata, nici un scop... nimic. Sa te bucuri pentru ca exista factorul aleator pe lumea asta, pentru ca asa ti s-a da si tie sansa la o viata, chiar daca este pacat ca ai primit o astfel de sansa. Poate in locul tau se nastea un Mozart, dar asa... parintii tai te-au primit pe tine. Pacat... un mare pacat...
"https://www.motorsport.com/f1/news/f1-chief-brawn-aims-to-iron-out-shark-fin-and-t-wing-designs-879468/"
Grindinica are mare dreptate intr-o privinta: Alonso a luat foarte multe decizii gresite in cariera care l-au privat de alte titluri mondiale.Spaniolul este indiscutabil printre cei mai buni piloti dar de multe ori a dat dovada de lasitate cu decizile luate iar in ultimii ani a stat departe de podium si din vina lui ca a preferat sa concureze la o echipa cu probleme evidente in loc sa stea la o echipa de top dar unde sa aiba concurenta in cadrul echipei.
e pe principiul actiune-reactiune
in istorie va ramane unul dintre campionii mondiali
ala pe care l-a mototolit cand isi facea debutul/acomodarea in F1 mult mai titratul campion Hamilton
a avut sansa sa mearga la Mercedes cu Hamilton si sa inchida gura tuturor; a preferat insa sa ramana la McLaren cu .... suspans .... Ron Denis. Deci nu Ron era problema ci asa sum banuiam aproape toti, problema era chiar Hamilton. In fine, ori te bagi la bataie ori ciocu mai mic, valabil si pentru faniboi
il tot puneti pe DACA la inaintare, nu conteaza ce se intampla in F1 ca voi Batman, Batman
Daca ar avea Alonso nush ce monopost ca al lui Hamilton ...
Pai a putut avea chiar monopost ca al lui Hamilton dar a zis pas.
Ar cam fi cazul sa va o lasati mai moale cu aberatiile in aceste conditii.
Ca are salariu, femei si ce mai vreti foi e fix pe langa miezul problemei. Cand atat mai aveti de zis ar trebui sa va dati seama ca ati ramas si voi si Alonso al vostru de multa vreme pe dinafara. As avea rabdare cu omu cand spune ca nu poate ca n-are dar cand i se ofera material si refuza sa demonstreze e doar un papalapte cu gura lata.
mai bine sa ii 'aud' vorbind despre cum isi preaslavesc adulatul, e mai in elementul lor, nu se pricep altii mai bine la asta (nu ca ei s-ar pricepe) decat ei, ceea ce nu ar fi cazul in legatura cu chestiunile tehnice lololol
Anormal la Ferrari in 2010 si 2012 a fost felul in care a fost tratat Massa si nimic altceva.Alonso a pierdut titlul in 2010 pt. ca nu a fost in stare sa treaca de un oarecare Petrov si oricum nu-l merita din cauza cursei din Germania iar in 2012 a fost prostia lui Grosjean dar nu vad care-i vina celor de la Ferrari.
Decizile lui Alonso de-a schimba echipele au fost gresite din primul moment si el stia foarte bine ca nu are sanse mari nici cu Renault in 2008 si nici cu McLaren dar am observat cu totii ca pentru Alonso sa fie nr.1 in cadrul echipei e tot ce conteaza.
blestematii si icompetentii de ferrari
si vai ce mila mi-e de mclaren
1 Massa Williams 1m19.726s SS 168
2 Ricciardo Red Bull 1m19.900s US 89
3 Vettel Ferrari 1m19.906s S 168
4 Hamilton Mercedes 1m20.456s S 49
5 Bottas Mercedes 1m20.924s S 86
6 Ocon Force India 1m21.347s SS 142
7 Hulkenberg Renault 1m21.589s S 58
8 Magnussen Haas 1m21.676s S 81
9 Kvyat Toro Rosso 1m21.743s S 83
10 Vandoorne McLaren 1m22.537s S 80
11 Wehrlein Sauber 1m23.336s S 47
12 Ericsson Sauber 1m23.630s S 53
13 Palmer Renault 1m24.790s S 15
cand a avut masina buna si potrivita pentru el a rupt tot, pe bune a rupt
apoi astia care il criticati ca nu castiga dar in acelasi timp il vaitati pe fandosica nu va dati seama ca ambii sunt in aceeasi situatie, nu fac mai mult (decat fac) pentru ca nu este posibil mai mult, altii au avut pachet mai bun in ultimul timp
ps: degetica NU are statut de pilot nr 1 cum a avut fandosica