Cu toate acestea, situaţia este complicată de faptul că Jenson Button şi Fernando Alonso, cei doi piloţi McLaren, au folosit deja un al cincilea motor în Marele Premiu al Austriei şi au suferit penalizări pe grila de start.
Teoretic, Honda ar trebui să poată folosi un al şaselea motor fără ca piloţii să sufere penalizări, însă acest lucru nu este menţionat explicit în regulament. "Nu ştim detaliile cu privire la modul în care recuperăm penalizările din Austria.
Acum, că FIA a luat această decizie, trebuie să confirmăm detaliile", a declarat un purtător de cuvânt al Honda pentru publicaţia Motorsport.În acest context, Honda nu a luat încă o decizie finală cu privire la utilizarea unor "jetoane" pentru dezvoltarea motorului înaintea Marelui Premiu al Ungariei de la sfârşitul săptămânii viitoare, însă constructorul japonez susţine că are suficient timp la dispoziţie pentru a-şi stabili cea mai adecvată strategie. "Încă avem timp înainte de Marele Premiu al Ungariei. Detaliile se schimbă în fiecare zi înainte de cursă", a adăugat purtătorul de cuvânt al producătorului nipon.
Via Motorsport
Comentarii (3)