Potrivit publicaţiei germane Auto Motor und Sport, Honda a recuperat 25 de cai putere în Malaysia comparativ cu Australia, însă mai are de recuperat 125 de cai putere comparativ cu motorul dezvoltat de rivalii de la Mercedes. "Încă avem un decalaj de peste 100 de cai putere", s-a limitat să afirme o sursă din interiorul McLaren.
Sursa citată afirmă că principala problemă a unităţii de propulsie este sistemul MGU-K, cunoscut anterior drept KERS, cu care constructorul japonez a întâmpinat numeroase probleme şi pe parcursul sesiunilor de teste premergătoare noului sezon. Cel mai probabil, problemele sunt generate de faptul că sistemul MGU-K beneficiază de un concept de integrare diferit de cel adoptat de restul echipelor.
Pana atunci insa, sunt doar declaratii, asa ca la munca Mclaren-Honda!!!
aaa,, se poate face o minune, un hocus pocus si gata..
Honda au un deficit de putere in motor, adica motorul lor nu functioneaza la parametrii proiectati de Mercedes , Ioane draga.
si asta se rezolva acum la cursa din china, cum zicea alonso? ca se va bate ptr podium..? mai bine ramanea la ferrari.. eu stimez honda ptr ce face, gandirea japoneza este un "alter ego" fata de restul lumii, dar intr un timp atat de scurt, greu de crezut.. si apoi daca ne gandim mai bine, au facut greseala pe care au facut o cei de la ferrari, anul trecut proiectand masina gresit... de aia au zburat pat fry, tombazis, marmorini, domenicalli...deci anul trecut a fost praf pt ferrari.. se pare ca mclaren calca pe aceleasi urme.. cum regulamentul e cam strict, nu se pot schimba prea multe, poate la anul revin ei ptr podium..
totusi, au avut un an de cercetare inainte de a reveni in f1...