Concesia nu a vizat însă şi Honda, întrucât forul mondial a considerat că, în calitatea de producător nou în Marele Circ, acesta este obligat să-şi omologheze motorul până în 28 februarie, aşa cum s-a întâmplat şi cu ceilalţi trei constructori în sezonul precedent.
Constructorul japonez a fost nemulţumit de această decizie şi, după o întâlnire care a avut loc săptămâna trecută, FIA a acceptat să revizuiască regulamentul tehnic.
Astfel, Honda va putea de asemenea să modifice motorul pe parcursul sezonului, însă cantitatea de componente va fi determinată în funcţie de numărul de îmbunătăţiri pe care le planifică rivalii."Întrucât fiecare dintre cei patru constructori din 2015 va avea un motor omologat la startul sezonului, credem că este corect să ne asigurăm că fiecare se bucură de oportunităţi egale pentru update pe parcursul sezonului.
Prin urmare, vom permite noului constructor să folosească acelaşi număr de 'jetoane' ca cel pe care îl au la dispoziţie ceilalţi trei constructori, ca medie a celor trei.""De exemplu, dacă cei trei constructori din 2014 au opt, şapte şi cinci 'jetoane' disponibile la începutul anului, atunci noul constructor va putea folosi şase 'jetoane' pe parcursul sezonului (media se rotunjeşte în jos la cel mai mic număr întreg)", precizează Charlie Whiting, directorul de curse al FIA, într-o scrisoare transmisă tuturor echipelor.
Via Autosport
Imperiul intarzie sa contra atace :))))
http://www.planetf1.com/driver/18227/9650550/Watson-McLaren-recovery-will-take-time