Noua unitate turbo V6 de 1.6 litri se află în prezent pe bancul de probe în fabrica pe care japonezii o deţin în localitatea Tochigi din ţara natală.
"Lucrăm pentru participarea Hondei în Formula 1 în sezonul 2015, iar dezvoltarea motorului intră în prima fază la centrul de dezvoltare şi cercetare Sakura (n.r - din localitatea japoneză Tochigi), unde am transferat dezvoltarea pentru sporturile cu motor."
"Pe lângă simulări, am trecut la faza următoare care vizează teste pe bancul de probe împreună cu turbina şi sistemele de recuperare a energiei. Între timp, baza noastră de operaţiuni din Milton Keynes (n.r - Marea Britanie) a devenit operaţională", a precizat Yasuhisa Arai, directorul departamentului de motorsport al Honda.
Presa internaţională a relatat recent că Honda întâmpină dificultăţi majore în dezvoltarea motorului, întrucât acesta are o putere prea mică şi un consum prea mare de carburant.
Constructorul japonez încearcă să obţină serviciile lui Fernando Alonso pentru sezonul 2015, însă aceste probleme de dezvoltare ar putea influenţa semnificativ negocierile cu pilotul spaniol.Via SkySports
Evident, poza e facuta special sa ascunda cele mai importante lucruri.
Matt Sommerfeld si Craig Scarbough au spus ca judecand dupa arhitectura motorului din poza repartitia componentelor nu urmeaza linia separata precum cel Mercedes, dar asta nu inseamna ca este un handicap. Dupa acesta poza nu putem sti prea multe. Mai multe in videoul ce il vor scoate peste cateva zile.
Nu ma pronunt, sincer sunt speriat un pic ca nu au urmarit modelul Mercedes.
dar daca pentru voi e mai important sunetul decat puterea si tehnologia (ca tehnologie motorul hibrid de F1 e ultimul racnet ..)