Honda a dezvăluit prima imagine cu motorul dezvoltat pentru McLaren

de Daniel Popescu
Miercuri, 01.10.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda a publicat prima imagine cu motorul turbo V6 de 1.6 litri pe care îl dezvoltă pentru McLaren în pregătirea sezonului 2015.

Esential 2015 este sezonul din care Honda va furniza motoare pentru McLaren
Cu numai două zile înainte de startul Marelui Premiu al Japoniei, Honda a publicat o primă imagine oficială cu motorul pe care îl dezvoltă în prezent pentru McLaren pentru sezonul 2015.

Noua unitate turbo V6 de 1.6 litri se află în prezent pe bancul de probe în fabrica pe care japonezii o deţin în localitatea Tochigi din ţara natală.

"Lucrăm pentru participarea Hondei în Formula 1 în sezonul 2015, iar dezvoltarea motorului intră în prima fază la centrul de dezvoltare şi cercetare Sakura (n.r - din localitatea japoneză Tochigi), unde am transferat dezvoltarea pentru sporturile cu motor."

"Pe lângă simulări, am trecut la faza următoare care vizează teste pe bancul de probe împreună cu turbina şi sistemele de recuperare a energiei. Între timp, baza noastră de operaţiuni din Milton Keynes (n.r - Marea Britanie) a devenit operaţională", a precizat Yasuhisa Arai, directorul departamentului de motorsport al Honda.

Presa internaţională a relatat recent că Honda întâmpină dificultăţi majore în dezvoltarea motorului, întrucât acesta are o putere prea mică şi un consum prea mare de carburant.

Constructorul japonez încearcă să obţină serviciile lui Fernando Alonso pentru sezonul 2015, însă aceste probleme de dezvoltare ar putea influenţa semnificativ negocierile cu pilotul spaniol.

Via SkySports

Comentarii (15)

  • GrosJan
    Arata mai bine decat Renault si Ferrari dar mai putin bine decat Mercedes.
    5 4
  • qwerty
    Turbosuflanta are compresorul ascuns in air-box deci nu putem stii daca are design clasic similar Renault si Ferrari sau daca au copiat inovatia Mercedes. La prima vedere pare ca are design clasic daca ar fi sa ma iau dupa discul metalic care e prins de air-box.
    Evident, poza e facuta special sa ascunda cele mai importante lucruri.
    7 1
  • F1 din 1990
    Doamnelor si domnilor, are cuvantul specialistul si consultantul echipei McLaren - domnul Mircea_McLaren, comentator si specialist in motoare, aerodinamica si citate de pe diferite site-uri -Maestre aveti cuvantul- asteptam cu mare interes primele comentarii din partea dvs. legate de imaginea de mai sus (arhitectura, turbina, sigla Honda etc).
    17 4
  • În poze toate monoposturile și componentele arată bine:)) Ceea ce este însă interesant este momentul în care apare această știre..Exact după ceea ce în presa italiană au apărut știri deloc pozitive despre performanțele motorului Honda.. La fel s-a întâmplat și după știrile apărute luna trecuta în Bild..
    7 0
  • Exact după ce*
    1 0
  • tocmai pt presupusele probleme este posibil ca Honda sa fi facut un motor foarte bun si sa arunce fumigene
    5 1
  • hai Mircea ca ti-a venit drujba
    5 3
  • Design mai compact decat Mercedes, dar nu ca versiunea Ferrari.
    Matt Sommerfeld si Craig Scarbough au spus ca judecand dupa arhitectura motorului din poza repartitia componentelor nu urmeaza linia separata precum cel Mercedes, dar asta nu inseamna ca este un handicap. Dupa acesta poza nu putem sti prea multe. Mai multe in videoul ce il vor scoate peste cateva zile.
    Nu ma pronunt, sincer sunt speriat un pic ca nu au urmarit modelul Mercedes.
    6 2
  • ildottore
    ah ce vremuri faine http://www.youtube.com/watch?v=EctHizz_yNo
    2 0
  • ildottore
    sunetul v6 daca va ramane asta e drujba frate.
    3 0
  • dar de ce tre sa sune? Este puternic? Este. Este silentios? Este
    1 0
  • @Mclaren Mircea- Nu toate motoarele trebuie să fie gemene..Dacă nici la anul Mclaren Honda nu vor performa , vom asculta melodia lui Johnny Logan - Wjat's another year și ne vom consola :)
    3 0
  • What's another year*
    1 0
  • pana la urma vor ajunge sa foloseasca motoare de drujba ....
    1 1
  • de drujba dar de 900 cp ...

    dar daca pentru voi e mai important sunetul decat puterea si tehnologia (ca tehnologie motorul hibrid de F1 e ultimul racnet ..)
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru