Hell, un nou sponsor pentru Williams

De Daniel Popescu
Publicat Joi, 07.05.2009
Frank Williams a anuntat semnarea unui contract de sponsorizare cu producatorul de bauturi energizante Hell, logo-ul companiei ungare urmand sa fie prezent pe aripa spate a monopostului FW31.
Hell, un nou sponsor pentru Williams

Via | Williams

Comentarii (1)

  • Hell, un nou sponsor pentru Williams...mai multe detalii
    Hell Energy Drink, bautura energizanta lansata in Ungaria in anul 2006 si prezenta pe piata romaneasca din acelasi an, a semnat un contract de sponsorizare cu echipa de Formula 1 AT&T Williams, una dintre cele mai puternice echipe din Campionatul Mondial de Formula 1.

    Contractul a fost semnat la sediul echpei AT&T Williams de la Oxford, in prezenta lui Sir Frank Williams, fondatorul echipei, si a lui Tomas Grosch, Director de Strategie si Dezvoltare HELL Energy Drink.
    Contractul intra in vigoare incepand din acest weekend cand echipa AT&T Williams va purta insemnele noului partener oficial HELL Energy Drink la Grand Prix-ul Spaniei din Barcelona.

    Sfidand climatul economic nefavorabil, semnarea parteneriatului este unul dintre putinele contracte semnate, in ultima vreme, la nivel de constructor de F1. Prin semnarea acestei intelegeri HELL Energy Drink devine un nume important in Formula 1. Conform contractului, brandul va avea vizibilitate maxima pe circuitele de Formula 1.

    HELL devine bautura oficiala a pilotilor si a echipei, iar logoul brandului va fi inscriptionat pe aripa din spate a masinilor AT&T Williams. De asemenea, echipa care se va ocupa de realimentarea masinilor va avea inscriptionat pe costume dar si la boxe emblema cu flacarile iadului caracteristice brandului.

    Brandul prezent pe pietele din Europa, Australia si Asia Pacifica, are o reputatie cunoscuta pentru campaniile de marketing si evenimentele sale avangardiste. HELL energy drink isi propune sa fie al doilea nume pe plan international in domeniul bauturilor energizante, fiind deja prezent in 16 tari.
    HELL Energy Drink se va folosi de aceasta campanie majora de marketing, pentru a deschide noi piete de desfacere in Europa, China si Rusia.
    Multumita impactului HELL, piata bauturilor energizante va fi martorul unei competitii in crestere atat in interiorul cat si in afara circuitelor.
    „Sunt incantat sa semnez acest nou parteneriat cu HELL Energy Drink. Astfel putem oferi o platforma solida pentru obiectivele internationale de business comune HELL Si AT&T Williams si am incredere ca programul lor de marketing se va dezvolta eficient. Formula 1 reprezinta adrenalina, viteza, energie, concentrare si nerv iar HELL Energy Drink ofera toate acestea la un loc.” , a declarat Sir. Frank Williams, fondatorul echipei AT&T Williams.

    “Dezvoltarea dinamica a HELL Energy Drink a inregistrat un pas important in extinderea globala a brandului. Lumea Formulei 1 ofera o valoare adaugata care ne va ajuta sa ne atingem scopul principal, acela de a deveni numarul 2 in randul celor mai mari nume de pe piata internationala a bauturilor energizante” – a subliniat Tomas Grosch, Director de Strategie si Dezvoltare HELL Energy Drink.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru