- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Heidfeld: "Voi fi in fata in calificarile de la Montreal"
Publicat Vineri, 30.05.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Nick Heidfeld spera sa incheie in Canada seria nefericita in sesiunile de calificari. Pana acum, Robert Kubica a reusit sa se pozitioneze in fiecare cursa in fata germanului in cele sase sesiuni de calificari ale sezonului.
"Cursa de anul trecut din Canada a fost una foarte speciala pentru mine. Am avut parte de un Grand Prix excelent: am pornit al treilea pe grila si am terminat cursa pe pozitia a doua la final bazandu-ma pe puterile mele. Initial, acel rezultat a fost umbrit de accidentul violent al lui Robert, astfel ca doar dupa ce colegul meu si-a revenit am putut sa ne bucuram de succes", descrie Heidfeld evenimentele din spatele cortinei la Montreal 2007.
In ceea ce priveste cursa din acest an, germanul este optimist: "Astept din nou calificarile pentru a realiza timpi foarte buni. Muncesc din greu cu inginerii mei pentru a aduce pneurile in zona de temperatura in care acestea au aderenta maxima", spune germanul de la BMW Sauber.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
trebuia sa faca si el ceva puncte
2. Declaratiile lui Nick Heidfeld nu au legatura cu echipa sa. Vorbeste despre faptul ca isi doreste mai multe de la el, ca vrea mai mult in calificari si ca vrea sa obtina acel "mai mult". Atat.
3. Ca popor, avem un stil extrem de putin calculat de a judeca lucrurile. In loc sa analizam situatia din punctul de vedere al celui care o produce inecrcam sa vedem cate alte situatii ar putea rezulta de aici si incercam sa ne impunem punctul de vedere pentru ca celalalt sa vada ca suntem destul de inteligenti pentru asta. Organizatorii F1 Champ stiu ca exista foarte multe versiuni de abordare a unei informatii si ca unghiurile de abordare pot diferi. Incercati insa sa analizati motivul pentru care un pilot a primit un anumit numar de puncte si sa va ganditi ca - logic - nu putem acorda puncte luand in calcul toate nuantele.
In rest, o zi buna va uram. Si spor la schimbari. Nu uitati ca vorbim de o sectiune de stiri. Sunteti bineveniti sa comentati optimismul lui heidfeld in comparatie cu precautiile lui Kubica. Despre concurs, numai de bine. Trebuie sa muncim cu totii pentru premii/bani. Asta e viata.
Tocmai pentru a clarifica aceste probleme am cerut publicarea listei dupa care se puncteaza stirile, raspunsul fiind ca lista cu reguli prestabilite are 10 pagini.
Intr-adevar, toti muncim pentru bani/premii..dar haideti sa o facem corect.
Va doresc un week-end placut!
orice alta plangere poate fi facuta la fel de oficial utilizand adresa de e-mail la fel de oficiala f1champ@automarket.ro.
Hai ca se poate. Inundam stirile cu informatii care nu ii intereseaza pe cei care vor sa citeasca informatii despre Formula 1.