Heidfeld spera sa lupte pentru titlu in 2009
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
In cei trei ani de cand a preluat controlul echipei Sauber, BMW a reusit sa isi indeplineasca de fiecare data obiectivele propuse la inceperea unui sezon competitional.
Dupa ce in 2008 si-a indeplinit obiecitvul de a castiga prima cursa din istorie, germanii isi propun sa lupte pentru titlul mondial in acest an, iar Nick Heidfeld este increzator ca echipa va reusi sa se tina de aceasta promisiune.
"Obiectivul meu este sa scot tot ce pot mai bun de la masina in fiecare tur al fiecarei curse din campionat. Ce putem face este determinat de performanta noastra tehnica. Obiectivul echipei este sa fie implicata in lupta pentru titlu in 2009. In ultimi ani ne-am atins intotdeauna obiectivele imediate si sper sa reusim sa facem acest lucru si in 2009", a declarat germanul pentru site-ul oficial al echipei sale.
BMW-Sauber a incheiat joi sesiunea de teste de la Jerez, iar Heidfeld, care a inregistrat cel mai bun timp al ultimei zile, sustine ca dezvoltarea masinii este promitatoare in acest moment.
"Anul acesta, pregatirile noastre au fost ca o calatorie plina de descoperiri. Sunt atat de multe lucruri noi la masina cu care trebuie sa ne obisnuim incat este foarte distractiv.In ceea ce ma priveste, testele de pana acum au fost pozitive. Monopostul F1.09 se piloteaza deja destul de bine pentru o masina complet noua si reactioneaza bine la schimbarea setarilor. Inca putem imbunatati fiabilitatea, dar nu ne-am confruntat in niciun moment cu probleme de nerezolvat si am parcurs mai multi kilometri comparativ cu alte echipe. Totusi, restrictionarea testelor inseamna ca fiecare kilometru pierdut ne poate rani. Am fost capabili sa facem imbunatatiri consistente si inca avem idei despre cum putem dezvolta", a adaugat el.
Intrebat unde se plaseza BMW-Sauber in termeni de performanta comparativ cu rivalii, Heidfeld a evitat sa dea un raspuns clar, considerand ca testele nu reprezinta un indicator foarte bun in acest caz. "Din pacate, nu pot sa spun unde suntem comparativ cu rivalii nostri, toata lumea isi tine cartile bine ascunse in timpul testeor.
Nu stii niciodata ce program urmeaza celelalte echipe, ca sa nu mai vorbim de cantitatea de combustibil utilizata. Voi fi fericit cand toate presupunerile vor disparea la Melbourne".
Inca ceva destul de interesant este ca anul acesta echipele au de castigat mai mult daca au piloti experimentati, exemplul cel mai relevant este probabil Alonso la Renault si Toyota, poate si Nick la BMW. Si din aceasta cauza cred ca si Barichelo a fost pastrat la echipa
Inchiputiti-va "Formula 1 Ferrari Dream Team": Kimi+ Felipe + Robert + Sebastian + Fernando + Jenson :)
Mama ce tare ar fi :))))