Heidfeld refuză să piloteze pentru noile echipe
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Nick Heidfeld a revenit în Formula 1 pentru ultimele 5 curse ale sezonului la BMW-Sauber, însă nu are locul asigurat în competiţie pentru anul viitor după ce echipa elveţiană a decis să mizeze pe serviciile lui Kamui Kobayashi şi Sergio Perez.
În condiţiile în care cele mai multe echipe de top şi-au stabilit deja liniile de piloţi, printre puţinele sale alternative se numără Force India, Renault şi Williams, germanul fiind încrezător că poate rămâne în Formula 1. Totuşi, el a exclus posibilitatea de a semna cu una dintre cele 3 noi echipe, Lotus, Virgin sau Hispania.
"Cred că se va întâmpla, dar nu pot să fiu 100% sigur. Cred că este uşor de ghicit care sunt locurile libere. De exemplu, nu am ca obiectiv să merg la o echipă foarte mică. Cred că acestea fac o treabă grozavă, dar nu vreau să merg acolo", a declarat el pentru publicaţia Autosport.
Heidfeld este unul dintre cei mai experimentaţi piloţi din Formula 1 şi a debutat în competiţie în anul 2000, în cei 10 ani de carieră luând startul în 172 de cuse.
Cu toate acestea, germanul are dificultăţi să rămână în Marele Circ întrucât cele mai multe echipe preferă să angajeze piloţi care aduc bani prin intermediul sponsorilor. Heidfeld şi-a manifestat deschis nemulţumirea faţă de această situaţie şi crede că echipele ar trebui să se uite în primul rând la talentul piloţilor şi nu la bani."Din păcate, în acest moment în Formula 1 nu este vorba numai despre cum pilotezi maşina şi ce poţi câştiga în termeni de talent, viteza şi calităţile inginereşti. Alţi factori au de asemenea un rol şi eu nu pot să ofer unele dintre aceste lucru comparativ cu alţii. Nu am un sprijin financiar la fel ca alţii, vorbim cu câţiva sponsori care spun că sunt interesaţi, dar aceştia vor să vadă mai întâi unde vei pilota şi apoi ar putea sări la bord. Pe de altă parte, am văzut în trecut piloţi care au spus că aduc 5, 10 sau 20 de milioane de dolari şi nu înţeleg cum echipele cad din nou în această capcană.
La finalul anului, echipele află că piloţii nu aduc nimic. Uneori te întrebi cum pot face echipele aceste greşeli iar şi ia. Sper să nu se ducă ducă bani care nu sunt încă acolo", a mai precizat Heidfeld.Via | Autosport
Comentarii (2)