Heidfeld: "În Coreea de Sud au fost cele mai dificile condiţii de pilotaj"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cursa inaugurală de la Yeongam a început sub Safety Car din cauza ploii şi s-a desfăşurat timp de 17 tururi în aceste condiţii, timp în care mai mulţi piloţi s-au plâns prin radio de lipsa de aderenţă şi, mai ales, de vizibilitatea foarte redusă de pe traseu.
Unul dintre cei mai vehemenţi a fost Fernando Alonso, care a afirmat că nu a mai pilotat niciodată în condiţii atât de dificile, iar opinia spaniolului este împărtăşită şi de Nick Heidfeld, unul dintre cei mai experimentaţi piloţi din actualul pluton.
"Sunt de acord şi exact asta am spus şi eu prin radio, pentru că Charlie Whinting (n.r - directorul de curse al FIA) ascultă. Cred că am fost 24 de piloţi ţipând acelaşi lucru în urechile lui. De asemenea, am spus că au fost cele mai grele condiţii în care am pilotat vreodată. Şi chiar înainte să se suspende cursa am spus că trebuie să o suspende. Din exterior a fost greu de înţeles de ce era atât de rău, pentru că după ce am oprit şi am coborât părea doar să picure. vizibilitatea era zero", a declarat germanul.
Dar în monopostUnul dintre puţinii piloţi care nu a fost de acord cu desfăşurarea cursei sub Safety Car a fost Lewis Hamilton, britanicul exprimându-şi de mai multe ori nemulţumirea că nu are oportunitatea de a pilota în ritm de cursă.
"La start am vrut doar să ies pe pista. Iubesc cursele şi m-am gândit că este suficient de sigur. 17 tururi petrecute în spatele Safety Car-ul nu reprezintă un lucru bun pentru spectatori şi nu este distractiv nici pentru piloţi. În plus, am simţit că s-a uscat suficient pentru a începe cursa şi mă bucur că aşa s-a întâmplat", a precizat britanicul.
Principala problemă în Marele Premiu al Coreei de Sud nu a fost ploaia, care a căzut în cantităţi relativ reduse, ci drenajul necorespunzător al circuitului de la Yeongam. Acest lucru a condus la menţinerea unei pelicule de apă pe toată suprafaţa circuitului, potrivit declaraţiilor lui Hirohide Hamashima, directorul departamentului de dezvoltare al pneurilor din cadrul Bridgestone.
"Problema a fost apa care nu se ducea.
Suprafaţa pistei era bună, se usca rapid, dar apa pur şi simplu nu se ducea de pe circuit. Apa nu era prea adâncă, dar drenajul nu era atât de bun, aşa că era prea mult spray", a precizat oficialul japonez.Via | Autosport | McLaren
Comentarii (6)