Hamilton, victorie fără emoție în China! Vettel și Verstappen au completat podiumul

de Daniel Popescu
Duminica, 09.04.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lewis Hamilton a câștigat Marele Premiu al Chinei în fața lui Sebastian Vettel și Max Verstappen într-o cursă animată în special în prima parte după startul pe pneuri intermediare.

Marele Premiu al Chinei a început pe un circuit parțial umed ca urmare a ploilor din dimineața cursei, motiv pentru care piloții au optat pentru pneuri intermediare, cu excepția lui Carlos Sainz Jr, care a riscat utilizarea supersofturilor.

Lewis Hamilton a avut parte de un start excelent și și-a păstrat prima poziție în fața lui Sebastian Vettel, care s-a poziționat ușor în lateral pe grilă și a fost investigat de comisari pentru o posibilă încălcare a regulamentului.

Valtteri Bottas a rămas pe locul 3, în timp ce Daniel Ricciardo l-a depășit pe Kimi Raikkonen pentru locul 4, iar performanța australianului a fost completată de coechipierul său Max Verstappen, care a urcat până pe locul 7 după ce luase startul de pe 16.

Un acroșaj între Sergio Perez și Lance Stroll a determinat apariția unui Safety Car virtual, iar Vettel a profitat de oportunitate pentru a intra la boxe pentru pneuri soft. După numai câteva tururi, Antonio Giovinazzi a suferit un accident pe linia dreaptă de start-sosire, astfel că Safety Car-ul și-a făcut apariția pe circuit.

Previzibil, piloții au folosit această neutralizare pentru a renunța la intermediare în favoarea softurilor, cu excepția lui Ricciardo și Verstappen, care au optat pentru supersoft. Hamilton a rămas lider după aceste opriri la boxe în fața lui Ricciardo, Raikkonen și Verstappen, în timp ce Bottas a derapat chiar înainte de restart și a coborât de pe 5 pe 12.

Urmareste Automarket
La reluarea cursei, Verstappen a trecut cu ușurință de Raikkonen, care a raportat o defecțiune la motor, iar apoi l-a depășit și pe Ricciardo pentru a urca pe locul 2.
Ulterior, Vettel a s-a evidențiat prin depășirile succesive realizate asupra lui Raikkonen și Ricciardo, iar Verstappen a cedat presiunii exercitate de german și a frânat violent în virajul 14. Pilotul Red Bull a fost nevoit să intre la boxe după ce și-a deteriorat pneurile pe iarbă și a revenit pe locul 6 înainte de a-l depăși pe Bottas pentru locul 5.

Ulteror, cursa s-a liniștit semnificativ, în special ca urmare a diferențelor majore de timpi din piloți, care au efectuat treptat o nouă oprire la boxe. Hamilton nu a avut nicio emoție să-și păstreze prima poziție în fața lui Vettel, cu un avans consistent de peste 7 secunde, și a obținut prima victorie în noul sezon. Astfel, britanicul l-a egalat la puncte în clasamentul general pe Vettel, întrucât cei doi au acum câte 43 de puncte.

Verstappen a ocupat ultimul loc pe podium în fața coechipierului Ricciardo, care a fost chiar în spatele olandezului în ultimele tururi, în timp ce Bottas a încheiat cursa pe poziția a șasea.

McLaren a avut speranțe că va obține primele puncte ale sezonului, mai ales că Fernando Alonso a concurat la un moment dat pe locul 7. În cele din urmă, atât dublul campion mondial, cât și coechipierul său Stoffel Vandoorne, au fost nevoiți să abandoneze din motive tehnice.

China - Rezultate cursă:

Comentarii (67)

  • O cursa palpitanta in primele tururi..Spre deosebire de Australia de data asta strategia si pilotii RBR l-au ajutat pe Hamilton sa obtina victoria..Cele 2 echipe care se bat pentru titlu au insa ca erigi slabe , pilotii secunzi deoarece nici Bottas si nici Kimi nu s-au acomodat cu monoposturile..RBR au mers la damage limitation..Dezamagitori cei de la Williams care spuneau prin Paddy Lowe ca pot sa-i bata pe cei de la Mercedes..Cel mai jenant monopost ramane insa monopostul Mclaren motorizat de Honda..Pacat de Alonso care a trebuit sa se retraga dupa o cursa excelenta..
    28 3
  • kimishor
    din cauza lui kimi nu a cistigat vettel azi-masina cu probleme...a tinut masina lui vettel care era mai rapida multe tururi in spate
    28 16
  • ZZZ husqvarna
    ce spuneam...husqvarna nu termina cursa :))0
    12 19
  • Mercedes-Hamy
    Un flec, i-a ciuruit! Nici strategia si nici pneurile nu i-a mai ajutat pe Ferrari si vetel. E ciudat cum Raikkonen are probleme cu monopostul... Lewis imperial! Botas nu e de Mercedes.
    19 34
  • motoru ca motoru, dar a inceput alonso sa gafeze ca schumacher de dupa revenirea in f1
    9 29
  • Kimi e sabotat in mod clar de echipa. Au vazut ca fetita nu poate trece de Kimi si l-au lucrat la ers. Probabil pentru ei nu conteaza titlul la constructori.
    18 36
  • vedeti ma ca nu e doar masina
    erau niste graitori pe acilea care graiau ca oricune poate castiga titlul cu mercedes
    17 10
  • Castiga fetel cursa 100% spunea unu.... daa....minunat startul lui....si strategia la fel. Verstapen the best!
    14 19
  • Alonso la Mercedes din 2018.
    19 7
  • querty
    Alonso a gresit? :)) A avut un start fulminant(poate il invata si pe Vettel) si era in puncte cu cel mai slab motor. Cred ca esti un hater dar....bea o bere ca-ti trece.
    23 12
  • When i see Bottas how fast is, i really miss Nico Rosberg!
    18 10
  • kimi vinovat pentru pierderea locului 1 la FERRARI-parerea mea
    20 25
  • Vettel a trisat la pozitia de la start, dar a ramas nepedepsit.Cu mult noroc a terminat pe 2.
    24 29
  • Vad multe comentarii p-aici si marea majoritate n-au nicio legatura cu competitia. Alonso n-a gresit, pur si simplu a franat prea tarziu in urma duelului cu Sainz. Si eu cred ca daca Vettel n-ar fi stat atat in spatele lui Kiki si Ricciardo alta ar fi fost povestea cursei, poate nu castiga dar cu siguranta venea mai aproape de Hamilton. Oricum, victoria lui Hamilton a fost meritata si e bine ca avem macar doua echipe care se pot lupta pt victorie. Si ca sa le raspund si celor care spun ca Kimi e sabotat: voi comentati cursa dupa ce o urmariti live text? Vettel l-a depasit pe circuit, si a facut-o chiar frumos. Bottas nu e de Mercedes in acest moment si cred ca asta le va pune mari probleme nemtilor de-a lungul sezonului. A, si inca un aspect, daca tot ai safety-car si trec masinile pe linia boxelor, mi s-ar parea normal sa fie interzise opririle la boxe. Daca rulau unul langa altul, cum eliberai pilotul? Asteptai sa treaca tot plutonul?
    30 3
  • Bla, blar, iar cursa castigata la boxe. Vettel avea castig de cauza daca nu se grabea cu schimbarea de boxe, a avut ghinion cu safety car, a pierdut timp in spatele mormolocilor. Mi se pare ca ca puteam avea un duel frumos la varf daca Mercedes si Ferrari schimbau ina celasi timp.
    Tanda pe manda, Mercedes a gresit cursa trecuta, Ferrari acum. Mare pacat de cursa.
    In alta ordine de iidei, daca lui Raikonnen ii schimbau rotile mai devreme, ii depasea pe Ricci si Max. Insa, ce ma frapeaza cel mai mult, ce papucii mei a pazit in spatele lui Ricci, l-a tinut in spate si pe Vettel, au pierdut timp acolo. Ca sa nu mai zic de start!
    26 6
  • Ha,ha,ha...
    Din pacate anul asta ne incurca si grafica confuz administrata de noii proprietari,spun asta pentru ca altfel Ferrari pare ca iar au dat-o in gard cu strategia,sau a fost eroare de grafica:
    - Vettel a intrat pentru primul schimb sub VSC, dupa scurt timp accidentul lui Giovinazzi a facut intrarea SC cu ocol pe linia boxelor, aici grafica arata ca Vettel era din nou la schimb,si tot cu soft?!? Care a fost rostul,sau grafica eronata?Cred ca nu grafica,pentru ca altfel trebuia sa fie mai in fata...
    - Pentru Raikkonen trebuiau sa gandeasca alta strategie din primele tururi de dupa SC...nu i-a iesit nimic...in afara de a-l tine pe Vettel in spate prea multe tururi.
    In legatura cu depasirile,nu sunt cu zecile,dar se piloteaza mult mai mult timp agresiv...eu zic sa mai avem rabdare, prefer sa vad presiune si incercari nereusite,fortari de tururi rapide, decat procesiunile din anii trecuti pentru protejarea pneurilor.
    Astept cursa urmatoare unde conditiile sunt de vara,asa cum teoretic vor fi majoritatea curselor ;)
    15 3
  • bun baiat kimi...tot tipa in statie:fara puter in motor...probleme in setari...etc...dar lasa ca-l tinem pe vettel in spate....mare caracter
    14 17
  • cursa nu prea.... dar frumos monentul dintre ham si vet la final si mai ales faptul cum a salutat ham fani din ....gardul ala, deaia il iubim ,,toti,,
    14 11
  • #hakkinen
    tu esti un mclarenisthusqvarna frustrat...stai calm ca debitezi timpenii
    7 12
  • serban
    Au apărut din nou comentariile punctulețelor, dispărute după Australia, ca și cele ale haterilor. În fine.
    Cursa lui Vettel stricată în mod cert de Kimi, de intrarea prematură la standuri și de safety car. Chiar și așa, nu cred că l-ar fi putut depăși pe Hamilton, ar fi rămas probabil undeva în limita a 1,5-2 sec.
    Uite că se poate depăși, chiar la vârf și nu numai în zonele DRS. Trebuie să știi însă cum și când să o faci.
    Un lucru este cert, Kimi nu mai este de Ferrari. Dezamăgește în ritm de calificări și dezamăgește în ritm de cursă, dezamăgește total. Nu poți avea o mașină ca Ferrari din acest an și tu să te cantonezi în zona locurilor patru-cinci, la diferență uriasă de coechipier.
    19 14
  • Asa e Serban! Se lamenta ca nu are motor in nu stiu ce iesire din curbe dar totodata nu putea fi depasit de Vettel, parca care probleme? Tu stii ca ala e nr 1 in echipa pentru ca nu ii faci fata, e liderul campionatului si tu il tii in spate doar din caracter? Uite ca pe final a fortat foarte bine de a ajuns la 2 secunde de ceilalti 2, pai ce naiba ai pazit in prima partea a cursei, te-ai alsat intrecut de Ricci apoi de Max, apoi l-ai tinut pe Vettel, totul culminand cu prostia Ferrari de a-l tine aiurea pe pista, schimba cu vreo 7 tururi in urma, nici nu il afecta pe Vettel dar castigai 2 locuri in cursa!
    15 6
  • Statea Ferrari acum in fruntea clasamanetului cu vreo 10 puncte avans dar na, l-au tinut mosulica aiurea pe pista..
    12 12
  • Ha,ha,ha...
    Nu stiu cum si ce calculeaza Ferrari in legatura cu strategiile, dar par din alte curse,nu le iese nici elementarul! Cred ca daca ar face strategiile dupa cum simt si ce spun pilotii in timpul cursei ar iesii muuult mai bine.
    11 4
  • Ha,ha,ha...
    P.S.
    Cei de la Ferrari sunt atat de derutati incat pare ca pot castiga doar daca adversarul greseste strategia si/sau momentul pitstop mai tare decat ei, si asta se intampla foarte rar... ;)
    10 8
  • # hahaha
    tu esti 100% un mclarenisthusqvarna taietor de iarba frustrat...calm ca esti prea prost pentru f1 :)))
    9 16
  • Ghinion Ferrari azi cu safety-car. Altfel strategia ar fi fost buna. In ceea ce-l priveste pe Kimi, eu cred ca ei au zis de Red Bull ca vor mai face o intrare la boxe. Dar nu le-a iesit. Se intampla.
    Deocamdata tot doar doua echipe vad in lupta: Mercedes si Ferrari.
    Red Bull pot incurca doar in situatii exceptionale cum a fost cea de azi.
    2 2
  • querty
    da, alonso a gresit cand a fost depasit; nu e chestiune de motor, a ales gresit trasa si a ramas fara replica apoi

    voi sa-l periati cand va avea curaj sa infrunte un pilot de top SI va castiga in fata lui, altfel e doar aparenta pe care o cauta de fapt
    0 7
  • Ha,ha,ha...
    De ce crezi ca sunt fan McLaren? Tocmai,pentru ca exprim anumite pareri/opinii despre Ferrari, inseamna ca sunt "frustrat/ofticat" pentru ceea ce ar fi putut obtine Ferrari si nu au obtinut...
    Urmaresc F1 si sunt sustinator Ferrari de cand au inceput transmisiunile in Romania...de prin 94'...PROTV parca... ;)
    Nu inteleg pornirea ta si a altora impotriva unei echipe sau alta, a unui pilot sau a altuia? Eu nu cred ca sportul asta trebuie adus la nivel se "stadion". Iar in legatura cu "calificativul" tau la adresa mea,sa sti ca nu am avut niciodata pretentia ca as fi un "destept" al F1, dar sunt sigur ca sunt suficient de informat, si deci impartial, pentru a-mi expune punctul de vedere/opinia intr-un mod civilizat.
    Modul in care tu sau altii de pe aici sub diferite semnaturi va expuneti "parerile", exprima clar nivelul de "inteligenta" nativa, fara a mai avea pretentia in ceea ce priveste F1.
    Asa ca fa-ti singur "calculele" in baza la cele scrise mai sus si da-ti singur o nota pentru propriul IQ. Succes ! ;)
    11 2
  • #hahaha
    tu esti sustinator GIDEA si antena 3 nu FERRARI-calm
    7 12
  • Azi a inceput o noua era Hamilton! Cuma rosie a castigat destul anu' asta! Pacat de greseala facuta de Bottas, nu mai ajungea fetel al doilea!
    9 20
  • Ha,ha,ha...
    Ce legatura are? Sau ai "concluzionat" asta din lipsa de argumente? :)))
    Ma rog, trebuia sa imi dau seama dupa # cu cine ma apuc de argumentat. Ok, las-o asa pana nu ti se face rau de la atatea informatii,uita repede tot (nu ca am pretentia ca ai retinut ceva), si ia-o pe scurtatura ca de obicei...sa fie bine,sa nu fie rau (asta cred ca o stii pana si tu...) :))))
    8 5
  • serban
    @Ha,ha,ha...
    Transmisiunile F1 în Romania au început în '70 prietene, odată cu titlul post-mortem al lui Rindt, comentator era unul Andrei Bacalu, cel care a comentat în direct și prima aselenizare, un tip foarte, foarte informat și la obiect, aș zice eu ceva mai bun decât Țopescu.
    14 6
  • Ha,ha,ha...
    @serban
    Am scris de cand o urmaresc eu, in 70 nu eram, iar inainte de 89' nu stiu sa fi existat transmisii F1 (in 89' aveam cam 12-13 ani), si nu am avut nici privilegiul sa prind posturile sarbesti sau maghiare care mai transmiteau competitia,chiar daca am incercat tot felul de antene si amplificatoare de semnal... :)))
    9 4
  • Dupa cursa din Australia, ma gandeam ca Raikkone pare sa fie neinteresat de depasirea altor piloti, isi face cursa lui si cat atat. Nu incerca sa se apropie de alti piloti, depasirile nu-l mai intereseaza, dar dupa cursa de astazi... pot sa spun cu certitudine ca nu mai are vointa de a depasi alti piloti. A stat in spatele lui Ricciardo destul ture inca sa piarda si el si Vettel cateva secunde bune, nu a incercat odata sa-l depaseasca pe Ricciardo, doar mers cat de rapid a putut incal sa-l incurce cat mai mult pe Vettel.

    Am fost surprins de greseala lui Bottas, asta este dar personal cred ca Hamilton a fost mai atent comparativ cu restul. Nu a schimbat mai rapid, a stat pe pista sa vada cum merge treaba. Sau cum bate vantul, si cred ca i-a iesit :P Comparativ cu papagalii de la Ferrari care incearca diferite strategii stupide doar pentru ca n-au ce face in boxa si se plictisesc.
    15 5
  • Ferrari au gandit bine strategia si fara acel SC neprevazut castigau cursa din nou la boxe.Vettel a fost ajutat de FIA care nu l-a sanctionat,a fost incurcat de SC si mai apoi ajutat de gafa lui Bottas.Raikkonen a facut bine ca nu s-a dat la o parte pt. ca in orice echipa pilotii merita tratati la fel.Insa nordicul merita pus pe liber pentru "rezultatele fantastice" iar la Ferrari sa ajunga Perez sau Sainz.
    Masina McLaren pare programata sa cedeze dupa disputele cu alte masini.Sincer l-as sfatui pe Alonso sa-si caute alta echipa inca din acest sezon.Mai bine concurezi pentru Sauber unde chiar daca iesi ultimul ramai cu satisfactia ca ai terminat cursa.
    Hamilton,Verstappen,Sainz si Magnussen au impresionat azi iar Palmer si Stroll nu au ce cauta in competie.
    11 4
  • Raiko se apropie de 40jda ani, Button ii asteapta pe el si pe Alonso
    11 15
  • Marchione i-ar fi sugerat lui Arrivabene sa discute cu Kimi dupa forma mai putin buna aratata de acesta dupa aceste 2 curse..
    8 2
  • Putin probabil ca Raikones sau Alonso sa se apropie de podium la Ironman Triathlon. Asa ca Button nu cred ca ii asteapta:)
    8 5
  • serban
    Cine spune că strategia pentru Vettel a fost greșită, se înșeală amarnic. Fără safetycar-ul provocat de Giovinazzi, germanul ar fi fost câștigător detașat, era pe soft la 14 sec și începuse să recupereze față de Hamilton, care era pe intermediare și urma să schimbe. Ar fi ieșit la 8-10 sec în urma lui Vettel și la ritmuri egale de cursă, altul ar fi fost câștigătorul. Chiar și cu safetycar-ul, singurul safetycar al cursei, Vettel ar fi avut prima șansă, dar doar dacă mașinile nu ar fi fost obligate să treacă prin standuri în timpul neutralizării. Strategia a fost excelentă și numai ghinionul a împiedicat-o să aibă efect.
    22 4
  • Button ii asteapta afara din F1, nu-i pune sa alerge
    lui Raikko in special o sa-i vina tare la inima, o sa aibe timp sa se dedice total celei mai mari pasiuni a vietii sale
    4 5
  • degeticA
    fetel are supermasina dar acum are ghinion...spun fanii lui....dar lui Kimi cand masina nu-i functioneaza in parametri se cheama ca nu stie...ferari nu vor sa castige Kimi, si-l fac din setari
    6 14
  • @serban

    De fiecare data cand vitzel forta sa reduca diferenta de fiecare data hamilton raspundea cu record. De accea in turul 44 cand ambii erau pe soft si vitzel incerca sa puna presiunea hamilton raspunde cu fastest lap. In rest., a facut gestiune de motor si nu a facut decat sa acopere ce facea vitzel. Si ferrari nu va tine ritmul cu dezvoltarea masinii. Ia ultimii 4-5 si vezi forma de final comparativ cu cea in care au inceput. Mereu pierd lupta la mijlocul sezonului.
    10 24
  • optimist mai e Mirciulica
    4 1
  • mobius
    Este cert acum ca cel putin la acest inceput de sezon, Ferrari au reusit o masina competitiva, as spune chiar la nivel cu Mercedes. Se dovedeste insa ca la capitolul strategie au ramas deficitari si de asemenea ca Vettel este un gafist. McLaren a castigat ceva la viteza monopostului dar la capitolul fiabilitate sunt un dezastru. In doua curse au trei abandonuri si un loc in coada plutonului. Imi place din ce in ce mai mult Verstappen, nu inteleg insa de ce in momentul in care pornise sa-l atace pe Hamilton, s-a oprit, sau a fost oprit.
    7 6
  • Intradevar in anii 70 am urmarit curse pe TVR, unde comentator era Andrei Bacalu. Era un comentator de calibru ca si Cristian Topescu ,atunci m-am indragostit de Formula 1 si datorita lui.Cit despre cursa ce s-a desfasurat astazi tin sa remarc ca Hamilton si strategia aleasa de echipa lui a fost mai buna decit cea a lui Vettel. Poate data viitoare ...
    12 0
  • serban
    @Mclaren_Mircea_1984
    Te mai cheamă așa ? Parcă spuneai că ești Mcladist de circumstanță, nu ? Eu vorbeam de începutul cursei, când Vettel era deja pe soft, iar Hamilton era încă pe intermediare, nu de sfărșitul cursei, când, în afară de cei doi de la RBR, nu mai trăgea nimeni, la fel ca în Australia. Văd că ți-a revenit vocea, dar ai grijă să nu răgușești din nou.
    11 3
  • Mercedes l-au adus pe Bottas pentru a nu-i pune probleme lui Hamilton si pentru a face cat mai multe duble ... asa credeau ei, insa e destul de frustrant sa vezi cum un pilot cu experienta, ca are cateva sezoane face spin... Bottas un fel de Kovalainen si atat.
    12 2
  • serban
    @degeticA
    La Kimi nu mai funcționează nimic prietene, nu mai este nevoie să-l facă cineva, se face singur, dar din păcate îi încurcă și pe alții ! Locul lui este la gura sobei, cu o sticlă de Finlandia în față.
    10 6
  • octav71
    @mobius: lui Verstapen i s-a spus sa o lase mai moale deoarece degradarea anvelopelor era foarte mare. Peste asta, exista un plan pentru fiecare echipa/pilot la inceput de cursa, cu momentul schimburilor de anvelope si toata logistica pe diferite scenarii(ploaie, pana, acrosaj, etc.) pe care pilotul trebuie sa il cam respecte. Uneori, pilotului i se spune cat de mult sa atace, ori daca o face aiurea, i se comunica sa se potoleasca.
    Au cam trecut vremurile cand pilotii puteau sa faca ce vor pe pista, acum pilotajul se reduce la ceva mai mult management "material de concurs".
    @all: puteti avea decenta de a nu mai stalci numele pilotilor, chiar daca va sunt antipatici? Sunt sigur ca Hamilton nu poate dormi bine ca unul de pe un site din Ro l-a facut maimuta sau cocalar. La fel si cu Kimi, Alonso, Vettel.
    17 0
  • Nu am înțeles deloc strategia Ferrari azi pentru vettel (ce e drept, dupa cursa) in timpul cursei am crezut ca au gândit super bine, probabil al doilea SC cand a schimbat Hamilton a prins pe picior greșit strategia improvizata a italienilor. Sper ca viitoarea cursa sa nu se mai transeze din nou la bixe si Ferrari sa meargă pe strategia Mercedes. Oricum am impresia ca Mercedes se joaca din nou cu ei si Hamilton va dobori multe recorduri.
    2 8
  • vetel l-a lovit de 2 ori pe ricciardo, nu l-au sanctionat!!
    kimi iar sabotat si masina cu probleme.
    6 12
  • din cite stiu rominii ne considera pe noi din r moldova frati atunci de ce digi tv nu tranmite pe internet cursele si meciurile trebuie sa ajungem tot la rusi ,cum vine asta ,ne considerati frati dar cind accesam site digi ne zice ca semnalul nu e disponibil in tara aceasta
    5 4
  • robert
    Strategia Ferrari pentru Vettel a fost foarte buna. Au avut ghinion cu SC in turul urmator. Asta e , se mai intampla. Pe Kimi il folosesc ca pilot nr.2. Sperau sa ramana in fata lui Ham cand acesta intra la standuri si sa-l tina acolo pana il ajunge Vettel dar nu s-a intamplat asa. Oricum si Kimi piloteaza prea incet fata de Vettel. Cred ca asta e ultimul an la Ferrari.
    Imi place ca sunt macar 2 echipe de valori apropiate si care isi vor imparti victoriile. Sa vedem cine castiga la final. Sper ca Ferrari :D
    9 1
  • Mircea, asculta ce-ti spun: daca-n Australia il vedeam favorit pe Hamilton, acum iti garantez ca in Bahrain Vettel va castiga cu plecare din pole. Si nu te mai imbata tu cu apa rece ca Ferrari nu mai dezvolta in a doua jumatate a sezonului. Ce voiai sa faca in ultimii 3 ani cand Mercedes avea deja titlul asigurat? Crezi ca e vreo echipa care sa mai investeqsca-n dezvoltare cand nu mai are nicio sansa la titlu? Si stati linistiti, ca Ferrari n-a gresit deloc strategia. Daca n-ar fi fost acel safety-car dupa oprirea lui Vettel, si daca n-ar fi fost blocat in spatele lui Kimi, castiga lejer.
    13 6
  • a fost o cursa mai buna decat cea din Australia, ceva depasiri au fost, chiar roata la roata, Kimi inca de Sâmbătă avea ceva la masina nu ma mir ca a reaparut in cursa, vettel a facut o cursa buna, mi-a placut , Ham si-a facut treaba cum stia, pentru Mclada, am sperat si eu la primele puncte dar... asta e, poate cursa urmatoare
    10 0
  • Cred ca Digi nu are drepturi de televizare si in afara Romaniei. Licenta de difuzare o fi doar pe Romania
    2 0
  • @querty
    Te uiti degeaba la f1. Alonso avea pneurile de peste 20 de tururi iar Sainz le avea proaspete asa ca Alonso cu o masina inferioara ca viteza a incercat sa se apere franand cat mai tarziu. Cu pneuri uzate nu mai pastrezi trasele cum vrei pe franare. Performanta lui Alonso a fost notabila din cauza calitatii masinii era pe locul 8 cu cel mai slab motor de pe grila.
    11 0
  • Vettel
    Pe Seb l-a costat victoria faptul ca a fost tinut in spate de colegul mult mai lent....Poate o sa-l coste si tittlul....Ma intreb, la Ferrari in situatia in care Vettel se lupta pentru titlu nu mai exista ordine de echipa?
    6 9
  • @querty
    Apropos de Alonso si pneuri uzate, mi-am adus aminte de cursa din Ungaria 2014 cand Alonso a rezistat bine la sfarsitul cursei. Nu pot uita cursa de la Valencia 2012 cand Alonso a plecat de pe locul 11 si a castigat.
    3 0
  • Si eu cred ca vor pica cei de la Ferrari ca si forma si dezvoltate pana la finaul sezonului. - de dragul sportului sa speram ca nu o vor face, dar...ramana de vazut.
    Cum cei de la Ferrari au avut cursa asta ghinion, exact asa au avut cei de la Mercedes cursa trecuta. Sunt apropiati ca si valoarea, dar inca Mercedes este putin in fata.
    Parere personala, Mercedes vor iesi campioni.
    5 8
  • Eu nu am nimic cu nimeni,dar ce da dreptul la oricine de aici sa jigneasca pe oricare dintre piloti.Eu sunt fan Ferrari si in special tin cu Raikkonen si cred ca a facut ceea ce a trebuit si anume a concurat cat a putut masina si Vettel la depasit cand a putut.Ca la tinut in spate pe Vettel este irelevant.Oare ce era daca erau inversate locurile intre pilotii Ferrari?
    12 2
  • Exact asa a fost si intre Daniel si Max la final...apropo de tinut in spate...
    5 1
  • Vettel era vizibil mai rapid ca Raikkonen, si cred ca era mai simplu daca se lasa depasit mai repede. Verstappen castiga teren, Hamilton la fel, si pentru cateva tururi nu au decat 2-4 secunde, comparativ cu 8 cand Vettel l-a depasit pe Raikkonen. Din punctul meu de vedere, Raikkonen are probleme cu a tine pasul cand are monopostul cu rezervorul plin, pentru ca la fel a fost si in Australia. In primul stint, cand a avut rezervorul plin, a fost vizibil mai incet decat primii trei piloti adica Hamilton, Vettel si Bottas, dar s-a descurcat mai bine dupa primul schimb. La fel si in China, primul stint a fost slab si a mers mai incet comparativ cu Vettel, si mult mai bine dupa primul schimb.

    Despre Vettel, a plecat un pic mai slab, am inteles ca nu a fost penalizat pentru ca senzorii din pista au fost ok cu pozitionarea masinii. Si alte monoposturi au "parcat" gresit pe pista si a fost ok, startul nu a fost amanat. De aia nu a fost investigat si nici pedepsit, desi cred ca trebuia sa primeasca o atentionare.

    N-a fost o cursa rea, putine accidente, cateva manevre interesante, plus surpriza facuta de Sainz, cele doua masini Force India in puncte si Magnussen la primele puncte pentru Haas :P Hulkenberg cu doua penalizari a reusit sa termine in fata lui Palmer... care cred ca este cel mai slab pilot din grila actuala.

    P.S. Situatia pitstopurilor de mai sus nu este gresita cumva? Nu cred ca Massa sau Perez au fost la boxe de 6 ori...
    5 1
  • Da-i incolo de senzori ca era pozitionat complet aiurea Vetel pe grila! S-a pus asa ca sa blocheze mai usor pe oricare ar fi venit din spate. Ca nu crede nimeni c-a pus masina aia asa, la nestiinta. Trebuia in mod clar penalizat. Daca F1 este la fel pentru toti. Daca e doar pentru Vetel....s-avem pardon.
    9 3
  • lcr pt. GTS
    Sunt puse la pitstopuri si cele 3 treceri pe linia boxelor cand era Safety Car-ul.In realitate Perez si Massa au 3 opriri iar toti ceilalti cate 2.
    4 0
  • FIA au avantajat mereu pilotii echipelor mari si probabil asa vor continua.Pot sa inteleg ca l-au iertat pe Vettel dar penalizarile de dupa calificari incasate de Grosjean si Palmer au fost ridicole si maFIA nu are scuze.Dupa ce Giovinazzi cu greseala sa le strica sansele celor doi de calificare in Q2 maFIA penalizeaza victimele ajutand vinovatul sa castige pozitii pe grila.S-a vazut clar ca Grosjean a incetinit pe ultimul sector si asta l-a costat calificare dar pentru maFIA nu a fost suficent asta desi cu cateva luni in urma au acceptat un poll facut pe dublu steag galben.Mai comic este ca duminica Giovinazzi a repetat show-ul tot in fata sarmanului Grosjean.
    7 2
  • Da, cei de la FIA l-au avantajat si in trecut pe Ricciardo la Suzuka 2016, dar atunci nu s-a stresat nimeni pentru ca nu era un pilot Ferrari in cauza :P
    Cei de la FIA au explicat ca Ferrari le-au cerut voie pentru ca Vettel sa nu parcheze masina pe dungile albe care erau inca ude. Cei de la FIA au zis ok si a asa a ramas. De aia nu a fost decat o simpla investigatie. Au fost inca 6 monoposturi pe grila care nu era perfect parcate inclusiv Hamilton. Dar totul a fost ok si cursa a fost ok!

    Daca nu ma insel Giovanazzi nu a putut sa-mi miste singur monopostul in timp ce Alonso a facut-o. Si plus Grosjean ere la maxim 200m in spatele lui Giovanazii, comparativ cu Rosberg care era la inceputul turului. Se pare ca @Icr n-a trecut inca peste acel incident, cred ca-i blocat ca @Mobius cu 2007 :P
    1 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru