Hamilton va utiliza numărul 3 pe monopost în 2011
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
FIA a publicat marţi prima versiune a listei piloţilor care vor concura în sezonul 2011 al Formulei 1, care nu a inclus nicio modificare majoră faţă de evenimentele deja anticipate.
Totuşi, după numai 3 zile, forul mondial a publicat un update la această listă, care cuprinde o modificare minoră în dreptul echipei McLaren. Astfel, Lewis Hamilton este trecut pe lista cu numărul 3, în loc de numărul 4, întrucât s-a poziţionat mai bine în clasamentul general decât coechipierul său Jenson Button. Se vehiculează că modificarea a fost efectuată la cererea expresă a echipei McLaren.
O altă noutate este includerea pe listă a lui Pastor Maldonado, confirmat miercuri drept noul coechipier al lui Rubens Barrichello la Williams. Venezueleanul va concura anul viitor cu numărul 12 pe monopost.
Iată lista completă a piloţilor, aşa cum a fost prezentată vineri de FIA:
Numar | Pilot | Echipa |
1 | Sebastian Vettel |
Red Bull Racing |
2 | Mark Webber |
Red Bull Racing |
3 | Lewis Hamilton |
McLaren Mercedes |
4 | Jenson Button | McLaren Mercedes |
5 | Fernando Alonso |
Ferrari |
6 | Felipe Massa |
Ferrari |
7 | Michael Schumacher |
Mercedes GP |
8 | Nico Rosberg |
Mercedes GP |
9 | Robert Kubica |
Renault |
10 | TBA | Renault |
11 | Rubens Barrichello |
Williams |
12 | Pastor Maldonado |
Williams |
14 | TBA | Force India |
15 | TBA | Force India |
16 | Kamui Kobayashi |
Sauber |
17 | Sergio Perez |
Sauber |
18 | TBA | Toro Rosso |
19 | TBA | Toro Rosso |
20 | Jarno Trulli |
Team Lotus |
21 | Heikki Kovalainen |
Team Lotus |
22 | TBA | Hispania Racing |
23 | TBA | Hispania Racing |
24 | TBA | Marussia Virgin |
25 | TBA | Marussia Virgin |
*TBA = To Be Announced = Numele pilotului va fi anuntat ulterior
Jaime Alguersuari şi Sebastien Buemi au fost deja confirmaţi la Toro Rosso, în timp ce Timo Glock a confirmat că va rămâne la Virgin Racing şi anul viitor, chiar dacă cei 3 nu au fost încă incluşi în lista de mai sus.
Via | FIA
RedBull Racing - P1 la constructori
McLaren-Mercedes - P2
Ferrari - P3
=> RBR #1 si #2, McLaren #3 si #4, Ferrari #5 si #6
apoi urmeaza departajarea interna, fireasca a pilotilor.
Mai exista un amendament legat de campionul mondial, care daca in sezonul urmator se transfera la alta echipa, ia cu el automat #1, urmand ca viitorul coechipier sa aiba #2 pe monopost. Exact cum s-a intamplat cu Button si McLaren anul acesta.
Da, exista o exceptie notabila, si nu e Hamilton, ci Schumacher, care va concura cu nr. 7 pe monopost la anul, in loc de 8, cum ar fi fost normal. Dar stiti treaba cu superstitia lui fata de numerele pare.
Asadar, nu prea vad rostul acestui articol si nu inteleg de ce FIA s-a hazardat initial cu numerele atribuite pilotilor pentru sezonul 2011, incalcandu-si propriile reguli.
E placut sa citesti comentarii pertinente, lucru care se intimpla cam rar pe site-ul asta, e cam plictisitor sa citesti adolescenti care daca joaca F1 pe play station isi imagineaza ca deja cunosc acest sport.