Hamilton va pleca din pole position la Abu Dhabi!

De Daniel Popescu
Publicat Sambata, 31.10.2009
Lewis Hamilton va pleca de pe prima pozitie a grilei de start in cursa inaugurala de la Abu Dhabi, dupa ce a dominat autoritar toate cele trei sesiuni de calificari.

McLaren Mercedes a luat o optiune importanta pentru a termina pe locul 3 in clasamentul constructorilor, dupa ce Lewis Hamilton a obtinut pole positionul in Marele Premiu din Abu Dhabi.

Performanta britanicului a venit in contextul in care acesta a stabilit cel mai bun timp in toate cele trei sesiuni ale calificarilor, egaland astfel rezultatul similar inregistrat in acest an de Sebastian Vettel.

Red Bull Racing si-a trecut in cont locurile 2 si 3 pe grila prin Vettel si Mark Webber, in timp ce Brawn GP, noua campioana a constructorilor, a terminat sesiunea pe locurile 4 si 5 prin Rubens Barrichello si Jenson Button. Noul campion mondial ii va avea in spate pe italianul Jarno Trulli, care a confirmat prestatiile foarte bune pe un singur tur de pista.

Aflata la ultimul Mare Premiu in Formula 1 in actuala formula, BMW-Sauber a reusit accederea in ultima parte a calificarilor cu ambii piloti, Robert Kubica si Nick Heidfeld urmand sa ia startul de pe locurile 7 si, respectiv, 8. Ultimele doua pozitii in Q3 le-au revenit lui Nico Rosberg si Sebastien Buemi, ultimul reusind din nou sa intre in ultima parte a calificarilor.

A DOUA PARTE: RAIKKONEN RATEAZA PROMOVAREA

Ferrari a avut mari probleme de adaptare la noul circuit de la Abu Dhabi, iar rezultatele slabe din antrenamente s-au transpus si in calificari.

Kimi Raikkonen va pleca astfel doar de pe locul 11 in cursa de duminica, sansele Scuderiei la locul 3 in clasamentul constructorilor fiind diminuate. Este pentru prima oara din 1993 cand Ferrari nu reuseste nici macar un pole position intr-un sezon competitional.

Aflat la un al doilea Grand Prix din cariera, Kamui Kobayashi s-a pozitionat pe locul 12 al grilei de start in fata lui Heikki Kovalainen, care a renuntat la ultimele 6 minute ale sesiunii din cauza unor probleme tehnice. Kazuki Nakajima si Jaime Alguersuari sunt ceilalalti piloti care au ratat promovarea in Q3.

PRIMA PARTE:FINAL TRIST PENTRU ALONSO

Fernando Alonso a confirmat forma foarte slaba a echipei Renault la Abu Dhabi, ratand accederea in partea a doua a calificarilor. Spaniolul va pleca doar de pe locul 16 in ultima sa cursa pentru Renault, in timp ce coechipierul sau Romain Grosjean nu a izbutit mai mult de locul 18. Francezul, care foarte probabil va parasi Renault la finalul acestui an, a avut si o scurta iesire in decor in urma unei greseli de pilotaj.

Intre cei doi s-au intercalat pilotii echipei Force India, Vitantonio Liuzzi si Adrian Sutil, in timp ce Giancarlo Fisichella va lua startul de pe ultimul loc.

Italianul continua astfel prestatiile modeste la volanul monopostului Ferrari, in ciuda faptului ca celalalt pilot al echipie, Kimi Raikkonen, a obtinut promovarea in Q2. Marele Premiu din Abu Dhabi va avea loc duminica cu incepere de la ora 15:00, ora Romaniei, si se va desfasura partial la lumina reflectoarelor.

Rezultatele complete ale calificarilor sunt disponibile aici.

Comentarii (55)

  • ham
    bravo,ai fost cel mai bun.Sa te vedem si in cursa ,ce brinza faci ?
    0 0
  • hasu
    Sper doar sa castige cursa
    0 0
  • nu spera prea mult
    vulpoiul tanar vettel iese sigur la atac
    0 0
  • .....
    si eu sper sa cistige saracu ca prea se chinuie in ultimul timp.E pacat....
    0 0
  • Ia sa mai aud acuma????
    Ce mai aveti de spus cand Lewis ia pole-position cu aproape -700 fata de pilotul de pe locul 2. Acuma cu siguranta iarasi simpatizantii Ferrari vor veni cu tot felul de explicatii cum ca Lewis are foarte putina benzina si va opri prin turul 11-12 si ca favoriti la victorie vor fi cei doi piloti Red Bull sau batranul Rubens care is plini de benzina si vor merge pe o strategie cu o singura oprire deoarece in fond atat masina Red Bull cat si cea Brawn sunt mult mai rapide decat Mclaren. Incep sa ma rad inca de acuma, si abia astept sa vad cum "impachetati" propriul "camion rosu" sub pres :)) Stati sa vedeti cand se vor da greutatile monposturilor, deoarece Lewis chiar si daca este mai usor decat ceilalati, este cu foarte putin. Veti fi surprinsi sa constatati ca acest -700 se datoreaza puterii masinii Mclaren care a dominat practic atat sesiunile de antrenamente libere cat mai ales azi atat Q1 cat si Q2 cat si Q3, si in niciun caz benzinei din rezervor. Va castiga cu siguranta maine, doar sa nu il atinga careva la start. Indiferent cat de usoara ar fi masina, nimeni in acest sezon, nici macar Brawn in primele curse nu a luat pole position cu -700. Locul 3 este asigurat :)
    0 0
  • @Mclaren
    se datoreaza puterii masinii Mclaren - abia astept despartirea de la Mercedes:))
    0 0
  • Ferrari-Brawn
    Anul trecut Ferrari a luat titlul la constructori,dupa evolutiile meritorii ale lui Kimi si Massa,acum,sincer,ma bucur pentru Brawn,au preluat stafeta si merita cu prisosinta stafeta de campioni.Ce se-ntampla acum,pe final,e doar o..."ploaie de vara".McLaren au acum cea mai performanta masina de pe grila,dar..mai conteaza?
    0 0
  • erat.
    "prisosinta titlul.."
    0 0
  • habar nu ai...
    Mclaren de Jolerto .... se datoreaza puterii masinii Mclaren - abia astept despartirea de la Mercedes:)) ...??? Hai mai gandeste un pic de unde este puterea
    0 0
  • rayn380
    @diesel08
    O sa conteze in perspectiva anului viitor, intrucat, regulamentul s-a modificat putin dpdv aerodinamic. EU cred ca asta a fost si strategia McLaren de a imbunatati masina, aici ma refer la sezonul care tocmai se incheie maine. Cu siguranta au invatat foarte multe din acest an, asta a fost si obiectivul lor si se pare ca de la jumatatea sezonului 2009, cand au castigat si prima cursa, au progresat tot mai mult in fiecare cursa. Am avut incredere incredere in McLaren inca de la startul sezonului, desi sincer sa fiu la inceput chiar am fost foarte suparat, se vede ca este o echipa mare si o echipa care tinde tot timpul spre perfectiune. Bafta maine Lewis, azi chiar i-ai batut urat la funduletz pe toti, de altfel ca de multe alte ori....Ii bine ca Nicole este alaturi de Lewis, tot timpul cand este prezenta la curse, Lewis iese invingator. Sa speram ca va incheia acest sezon tumultos, invingator, cu o victorie, este tot ce-mi doresc....
    0 0
  • rayn380
    anul viitor aero se pastreaza insa vor fi schimbate semnificativ sasiurile plus ca nu va mai exista acel kers-extrem de folosit/util de mclaren.Chiar vreau sa vad unde se afla McLaren fara kers.Ferrari au optat pentru filosofia folosita de Brawn anul trecut.Probabil o considera oportuna.Cat despre invatat,invata toata lumea:).
    0 0
  • diesel08...
    Regulamentul aeordinamic ramane cam acelasi. Redistribuirea greutatii masinii va reprezenta o noutate, dar pachetul aerodinamic ramane practic acelasi in linii mari. Nu mai este ca si in 2008 cand pentru 2009 inginerii trebuiau sa porneasca practic de la o pagina alba. Tot ce faci acum in 2009, duci mai departe in 2010. Tot ce Mclaren a dezvoltat cursa de cursa incepand din luna iulie, sunt lucruri testate care vor fi adaugate la masina din 2010. Mclaren a avut un start de sezon mult mai slab decat Ferrari. Daca era aceasta solutia, si-ar fi bagat picioarele in actualul monopost si ar fi luat-o de la 0 de atunci cu cel din 2010. Dar oricum, anul a fost pierdut, asa ca au urmat o platforma de dezvoltare gradata a masinii in a doua jumatate a sezonului, dezvoltare care sa reprezinte scheletul pentru masina din 2010. Gandeste ca oricat de geniale ar fi ideile inginerilor de la Ferrari, au aruncat pe apa sambetei o fereastra cronologica de aproape 6 luni in care puteau concretiza si materializa o serie de detalii si concepte aerodinamice care puteau fi testate si incercate in cele 8 curse ramase. Eu zic ca a fost o greseala manageriala decizia Ferrari caci si daca era Einstein seful echipei de dezvoltare la Ferrari tot le-ar fi fost necesare cele 8 curse sa vada daca nu cumva sunt gresite sau daca dau randamentul suficient unele elemente inovatoare pentru masina din 2010. Singurul merit al celor de la Brawn este acel dublu difuzor pe care celelalte masini au inceput sa il amplaseze pe masina incepand cu mijlocul lunii aprilie. Uitatate ca intre mijlocul lunii aprilie si inceptul lunii iulie avantajul celor de la Brawn scade treptat dar sigur in fata unor echipe ca Red Bull sau Mclaren care dupa ce il amplaseaza pe masina incep sa si-l pana la punct egaland si apoi chiar luand usor fata celor de la Brawn. Si Ferrari intre aprilie si august cat au dezvoltat masina si dublul difuzor au redus mult decalajul fata de Brawn.
    0 0
  • Mclaren_Mircea_1984
    nu-mi pot permite sa fiu mai "inginer" decat cei de la Ferrari, intelegi mon cher?Sunt argumente pro si contra.Deocamdata exista prezumtia de "nevinovatie".Poate tu stii foarte bine cum se produce si testeaza o masina de F1 si-atunci ai dreptate.Altminteri speculam.Inca cei de la McLaren au probleme in a-si adjudeca titluri la constructori.
    0 0
  • NeoGalaxy
    @McLaren
    Au avut un start foarte promitor de sezon in 2009, daca nu insel Lewis a efectuat 200000 de depasiri intr-o cursa in care au abandonat multi si spre sfarsit a reusit singura depasire cu adeverat, una ratata totusi... a incercat sa depaseasca limitele bunului simt si al respectului de sine, meritoriou totusi ca a dat vina pe altcineva, a mintit FIA si publicul si a jignit direct un alt pilot de pe pista. Cat despre parerile unora de pe aici, numai prostii mor de grija altora.

    Cat despre sezonul 2010 numai un prost crede ca o masina cu peste 100 de kg de combustibil sau chiar mai mult merge exact cu acelasi pachet aerodinamic sau in linii mari ca cel de anul acesta. In acelasi timp, doar Brawn GP au reusit sa termine o cursa cu un singur plin ceea ce arata ca ei deja lucreaza la masina de anul viitor, in timp ce alti fraieri, cauta solutii pentru o masina care deja nu mai conteaza.

    Deferentele de anul viitor sunt masive prin faptul ca masinile vor pleca de la start cu peste 90+90+/-inca vreo 20l pentru toate cursele, in acelasi timp trebuie ca pilotii sa invete sa nu mai apese pe acceleratie pentru ca vor consuma mai mult decat trebuie sa sa vezi... vor ramane in pana prostului, probabil Lewis va cel mai des in postura asta pentru ca ii lipsese autocontrolul in situatiile limita. In schimb Ferrari sunt experti in acest lucru, atat Felipe cat si Schumi fiind de cateva ori in situatia de a "arde" mai putin conbustibil si de a merge un pic la "relanti", situatie in care s-au descurcat de minune, chiar anul acesta Felipe s-a descurcat foarte bine.

    In acelasi timp... Einstein a spus "Sunt 2 lucruri infinite in universul asta, prostia umana si universul, dar ma indoiesc de primul". As minti daca as spune ca ma indoiesc de prostia unora nascuti prin 1984. Iar prost este ala care nu invata din greseli si le repeta la infinit. Bravo, stii care esti, pentru ca le repeti la infinit.
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Lewis
    Eu personal ii doresc lui Lewis sa castige maine pentru ca garantez ca in viitor nu se va mai bucura de sampania invingatorului. Anii care urmeaza vor favoriza pilotii care stiu ce vor si stiu sa discute cu inginerii, nu mai conteaza cat de repede mergi si cat de mult tai sicanele, conteaza cat de constant esti si cat de calm potii sa conduci. Fara sa ataci ca fraierul si fara sa mergi la limita. Asta este Formula 1 a anilor 2010. Cel mai mare avantaj pentru Ferrari este ca are 2 piloti care stiu cand trebuie sa conduci si cand trebuie sa ataci. In acelasi timp, epoca pilotilor care merg la limita doar de dragul prostie ei lor o sa apuna, Kimi si Lewis vor avea mari probleme in a intelege ce inseamna sa mergi constant si si atent la consumul de combustibil, lucruri straine de amandoi daca chiar ii cunoasteti. Asa ca acum stiti si de Ferrari de abia asteptau sa scape de Kimi si sper din tot sufletul ca Kimi sa se duca la McLaren pentru ca este o situatie ideala pentru Ferrari.
    0 0
  • generatia Ham
    ham va iesi de cateva ori in decor si asa va rezolva cursa.Vettel are mai multa clasa, il ia dupa al 2-lea pitstop.Astia-generatia Ham,de cand priviti voi F1..seamana a masturbare ce faceti voi:)))
    0 0
  • Las-o balta NeoGalaxy
    Nu mai tot aburi lumea cu ce au incercat Brawn sau ce fac Ferrari. Ce am spus referitor la esenta pachetului aerodinamic nu am inventat-o eu ci au spus, de-a lungul anului in interviuri oameni precum :Christian Horner, Bob Bell, Mario Thiessen. Nu l-am citat pe Jonathan Neale ca sa nu fiu acuzat de subiectivism, ci pe Horner, Bell si Thiessen ca s anu existe discutii. Discutia pe care Mario Thiessena a avut-o cu niste ziaristi mi-o aduc aminte foarte clar aminte: el a spus ca redistribuirea greutatii impune anumite ajustari aerodinamice, dar esenta pachetului aerodinamic este acelasi, a spus clar ca tot ce se invata si se dezvolta cu actuala masina se duce mai departe in dezvoltarea monopostului pentru 2010. Horner cred ca a fost cel mai clar spunand ca pachetul aerodinamic pentru 2010 este "o evolutie a pachetului aerodinamic si in nici un caz o revolutie" cum a fost cazul schimbarilor aerodinamice dinspre 2008 spre 2009. Din moment ce 4 ingineri de marca din lumea formulei 1 si din care 3 din ei nu sunt de la echipa cu care tin eu, cred ca punctul lor de vedere este mai competent decat al tau. Chiar si Lewis a spus azi dua pole, ca ce este mai incurajator este ca consistenta masinii Mclaren din acest moment, este doar o etapa din procesul de dezvoltare pentru 2010, ca ce fac acuma, vor folosi pentru masina din 2010. Astai chiar pe site la Mclaren, aparuta azi, uita-te acolo si vezi. Oricum faptul ca din 4 ingineri de marca 3 nu sunt ai lui Mclaren si spuna celasi lucru, cred ca se pricpe mai bine decat tine si ca treaba sta cum o spun ei nu ucm spui tu sau cum spera fratii tai de la Ferrari.
    0 0
  • *dupa *cum*
    ..
    0 0
  • neogalaxy,
    strugurii sunt acri, si ... keep dreaming ;)
    0 0
  • si
    Il acuzam moral pe Lewis, dar tacem chitic despre maestrul Alonso care e de acord sa primeasca pe tava cursa prin abandonul intentionat al coechipierului. Hmm, double standards, nu?
    0 0
  • si si
    L-ai citat de-a-ndoaselea pe Einstein. Ne calmam, respiram, si ne luam pilula rosie.
    0 0
  • si si si
    "Garantez ..." :))))))))))))))))))))))))))))))))))
    0 0
  • @zdravanel
    haha...buna asta :))
    0 0
  • shumy-mania
    MP al Belgiei, 1988. Prima cursa de formula 1 pe care am vazut-o. A castigat Senna, care i-a dat clasa lui Prost, si de-atunci si pina in 1994 am tinut ca nebunul cu Ayrton. Asa, ca sa vedem ce si cum si de cind ne uitam la formula 1.
    0 0
  • PS
    sa vedem dupa cursa daca vor mai avea glas cei care tot comenteaza atunci cand Hamilton e primul . probabil vor zice ca masina a fost buna .
    0 0
  • astia cu mclaren
    unde erati voi cand genialu vostru luis ham nu intra in Q2 la inceputu anului?ca nu v-am prea vazut atunci,n-aveati grai:)..la greu nu prea merge cu idolu,sau?Da,hai sa va intreb io pa voi,cu cate titluri va laudati voi la mclaren in ultimii 20 de ani?iar ala ciocolatiu,cate titluri are?mai multe de 7 cumva?Va agitati cam mult dupa un pole...:))
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Mircea
    Tie iti este greu sa gandesti singur pentru tine? Iei ce zic altii de bun si gata, nu mai gandesti singur pentru ca este mai usor asa? Stii macar ce inseamna inaintare, cum arata coeficientul de aerodinamicitate si ce impact are viteza asupra lui? Sau ca ce impact... are masa asupra vitezei? Ai citit vreo carte vreodata de fizica? Gandeste-te ca masina care cantareste 670 kg si trebuie sa faca un anumit timp pe tur, anul viitor va trebuie sa faca acelasi tu cu peste 790 kg sau ma rog peste 750 cu siguranta? Tu crezi ca este la fel? ori 670kg oti 790 este la fel? Pana nu face cineva masina si nu o testeaza exact pe circuit, nici un inginer nu are nici o idee despre distributia maselor. Pentru ca sunt mii de factori care se schimba, acceleratia laterala de pilda, centru de greutate, distributia maselor se schimba diametral opus, toata aerodinamica, fortele de apasare se schimba foarte mult si apropo... eu am am vazut cum arata astfel de teste. Ingineri sunt multi dar nici unul nu spune ce gandeste, iar tu din pacate, ori esti orb si nu vrei sa vezi asta ori nu poti intelege nimic din matematica Formulei 1.
    0 0
  • ..complet
    respirati adanc,ca vin sarbatorile,apoi mai vedem...poate recidiveaza ham;)..zdravenele,cursele alea le vede si pustiu-miu pa net,intelgi ce zic?da,cum zici matale,io te cred:),desi..la cum simtesti nu ti-as da multi ani:),daca-mi permiti o parere
    0 0
  • kimi si alalalt
    astept cu maaaare nerabdare sa umble putin Kimi Rai la masina mclaren,sa-l educe putin pa ala micu:)..kimi io da in barba clar,si nici macar n-o sa-si ceara scuze:))
    0 0
  • un mniez inca..
    stiti cum se numeste cosmarul lui ham,nu?hai ca va spui io:Kimi Raikkonen!
    0 0
  • @shumy-mania
    nenea...(iti zic nenea pt. ca probabil esti si tu vre-un Miki 2 care se uita la f1 de cand a inceput desi dupa nume cred ca esti vre-un obsedat care inca mai duce lipsa de schumi ) ti-a zis cineva ceva ? e normal ca fanii anumitor piloti sa comenteze si sa-si arate "compasiunea" fata de favoriti cand acestia obtin rezultate bune . 2. Imi explici si mie ce inseamna "simtesti" ca nu l-am gasit in dictionar .
    0 0
  • rayn380
    @neo
    Neo tata....mai usor cu laudatul si jignirea altora in mod direct....Mi-am dat seama ca te crezi foarte dastept...eu unu ti-as recomanda putina modestie, sincer in cazul tau cred ca ti-ar fi utila. Nus ce pregatire profesionala ai, nus cat de pregatit te crezi in multe domenii, inclusiv in F1, dar iti zic sincer, intotdeauna va fi altul mai bun decat tine.....asa ca las-o mai moale. Se vede de la o posta aroganta ta si unu pe mine nu m-ar deranja asa tare lucrul asta, doar sa nu mai faci "prosti" in fata pe altii care pur si simplu isi expun punctul de vedere. Frate, pentru asta exista astfel de site-uri....sa comentam, sa ne spunem punctul de vedere, fiecare suntem liberi sa discutam despre F1 sau ma rog orice alt domeniu si asta indiferent ca tie ti se pare ca X-ulescu ar fi mai prost decat tine si ca tu acum trebe sa te dai mare cunoscator si sa-l improsti cu noroi. Nus de prin ce zona a tarii esti, dar dupa mine cred ca esti de prin Bucuresti. Cei de la Bucale se cred miezul din gaoace, ca vai doamne ce bun sunt eu in raport cu taranii aia din provincie. Calm frate, daca tu imi demonstrezi ca esti mai bun decat altu din oricare alta zona a tarii, echivalent tie, atunci jos palaria. Sincer sa fiu, am fost offtopic, intrucat, in primul rand m-am simtit "atacat" de tine inca o data si chiar m-a deranjat faptul ca am fost facut prost si in al doilea rand, fiindca nu sufar oamenii astia plini de ei, astia carora le place sa se laude foarte mult, desi daca ii cunosti mai bine o sa-ti dai seama ca in realitate ei is praf. Crede-ma, am 30 de ani si in decursul vietii, liceu, facultate, joburi(inginer proiectant mecanic), am intalnit foarte multi din astia, asa ca stai flexat. Deci, inca o data, ti-as recomanda sa lasi loc si de putina modestie, chiar o sa-ti faca bine.

    On: Astept cursa de maine. Go Lewis....
    0 0
  • sharky_raduku
    mocofane,si tu esti la fel de obsedat ca mine,hai sa-ti spui,ca esti tanar si n-ai invatat la scoala,simtesti este o forma arhaica care acum rezida intr-un regionalism,daca ai citit carti la viata mnetale,dar nu cred.Stii ce spune Budai Deleanu apropos de indivizi ca tine?Ca nu sti F1,da,deloc.Daca-mi erai elev te lasam.
    0 0
  • @shumy-mania
    acum ce faci folosesti un limbaj cat mai elevat ca sa imi demonstrezi ca stii limba romana ? inchei cu un cuvant : PATETIC !
    0 0
  • NeoGalaxy
    Cu tine nu se poate nici cum. Singura sansa care exista ca sa incetezi in a prezenta subiectiv lucrurile asa cum mereu o faci, este sa vorbesc strict pe dovezi, pe lucruri care spun oameni avizati in domeniu. Au fost dati cand mi-am dat cu parerea si am arguementat foarte logic si chiar era un punct de vedere care se cristalizase foarte rational. Dar oricat m-as fi straduit sa explic sau sa demosntrez, fie am folosit comparatii, fie am sintetizat imbinand opinii ale mele cu ale altora, de fiecare data intr-un mod pervers ai cosmetizat un punct de vedere care sa incerce sa doboare sau macar sa gaseasca un punct slab. Asa ca nu are rost sa mai imi bat capul. Cand discuti ceva, efectiv ma abitin, tac din gura, nu ma intereseaza ce argumente spui si cu cine te certi. Dar cand am dovezi clare, declaratii mai mult decat elocvente a unor specialisti in domeniu, atunci trebuie sa te contrazic. Nu mai tot explica tu acolo si incerca sa faci pe desteptul, din moment ce nu unul sau doi ci PATRU specialisti ai Formulei1 exprima TOTI 4 acelasi punct de vedere, atunci credema ca ei au dreptate si in nici un caz tu. Tot ce spui tu acolo sunt speculatii de ale tale si ce ai vazut sau auzit si tu, dar tu nu esti decat un suporter amator, pe cand acei oameni lucreaza zi de zi cu aerodinamicieni si ingineri, asta este profesia lor, au experienta de ani de zile in domeniu, au licenta au atestare in asa ceva asa cum noi avem sa caram sacii cu varza si cartofi si sa mai dam cu ochiul la tv la curse sau pe forum la automarket acesti oameni cu asta se ocupa zi de zi. Si cand TOTI 4 in decurs de cateva luni, TOTI 4 sustin in UNANIMITATE ACELASI punct de vedere, atunci inseamna ca sansa ca tu sa te inseli si ei sa greasca este mult mai mare decat ca tu sa ai dreptate si ei sa se insele. Dovezi clare, de acest gen nu le poti constesta, oricat de mult ai vraji si aburi si tot ai incerca sa pendulezi intre diferite puncte de vedere, doar doar gasesti ceva sa speculezi si sa iti creezi o ipoteza care sa para credibila.
    0 0
  • sharky_raduku
    patetic esti tu meey!io am o "plaja" foarte larga de exprimare,imi permit bibliotecile si educatia,stimbile.Nu trebuie sa te simti vexat,desi cred ca ai o problema,id-ul ala al tau,exprima exact ceea ce ti-ai dori sa fii si nu prea esti:)-raduku tatii...
    0 0
  • sharky_raduku
    inca ceva,nu te lua dupa aparente,s-ar putea sa nu fiu fan schumacher,poate e doar o sintagma care ma aranjeaza,imi plac baietii,de fapt;)
    0 0
  • @shumy-mania
    macar imi cunosc limitele . Oameni ca tine e plina Romanica asta a noastra de asta suntem unde suntem...
    0 0
  • sharky_raduku
    incepi sa-mi placi:),te-as putea invita la cina:)
    0 0
  • shumy
    Parerea, ca orice parere, e ingaduita. Nu prea inteleg rationamentul din spatele ei, da in fine. Totusi, cind scrii "Ca nu sti", ar trebui ciocu' mai mic la dat peste bot altora cu limba romana.
    0 0
  • zdravanel
    zdravenele,continui cu apocrifele,daca mi-ai fi citit cu atentie post. ai fi vazut ca stiu ce-nseamna infinitiv,dar te iert."la dat peste bot altora cu limba romana"-aici trebuia sa umblii la punctuatie,alfel,vezi si tu ce iese.Pune virgula, ca d-aia avem asa ceva.Eu iti punct tie un Punct maaare.
    0 0
  • schumy-mania : "imi plac baieti , de fapt "
    bine macar ca recunosti . Aparente ? pai tocmai te-ai luat de nickul meu :)
    0 0
  • sharky_raduku-"baietii"-e articulata treaba;)
    cum foc sa nu recunosc;)..sper sa te mai vad pe-aici,la fel de simpatic;)
    0 0
  • @shumy-mania
    da , te citasem pe tine si nu vazusem al 2-lea "i" . De vazut cred ca ma vei mai vedea cand Raikkonen va fi confirmat la Mclaren .
    0 0
  • sharky_raduku
    mai tinere,pai o sa fim "colegi" de echip, insa..n-o sa-ti fie usor cu mine;)..ca mie mi se rupe de mclaren,il umaresc demult pe kimisor si vreau sa mai ia un titlu.Daca esti cu creolu,ne batem;).Sa ai noroc!
    0 0
  • @shumy-mania
    am fost intotdeauna impartit in 2 : Mclaren si Kimi . Din cauza asta tin cu Lewis , ca sa stii :)
    0 0
  • sharky_raduku
    cum ti-a shi norocul'-si asta ti-o zice un filolog;)
    0 0
  • admin
    am abuzat de offtopic,si-am fost colorati,dar,banuiesc ca tanarul domn Popescu intelege prea bine.Sanatate!
    0 0
  • @shumy-mania
    Asa e :)

    Din cei 2 , cel mai bun sa castige :)
    0 0
  • ctlnmihai
    Hamilton va pleca din pole position la Abu Dhabi
    Chiar daca Lewis nu castiga cursa de maine ,important e sa aduca puncte ptr. locul 3 la constructori..Cat despre fanii ferrari numai bine.. Cam greu pentru Ferrari la anul.. Sa vedem >>brawnGp,mclaren,Red Bull + faptul ca Ferrari nu mai ce a fost prin anii 2000-2006 din punct de vedere organizatoric..cam greu ptr . Ferrari o sa fie..
    0 0
  • ctlnmihai
    Hamilton va pleca din pole position la Abu Dhabi de ctlnmihai
    @ nu mai e ce a fost
    0 0
  • ......
    Bre, da ce v-ati incins!!!!Ce de-a mai Eminescu si Creanga pe aici.Cred ca a-ti cam gresit site-ul.Duceti-va in alta parte fratilor,ca e plina lumea de scriitori.Cit de formula 1 vom trai si vom vedea cine a gresit sau nu anul viitor,si nu in apartamentele voastre unde faceti experimente cu coef. aerodinamic,forta G,sau ce a-ti mai furat de la Miki si Viki.Cred ca cei de la Ferrari si McLaren nu mai au nevoie de simulatoare si tunele aerodinamice ca o sa furnizati voi datele necesare.Avem unul mai sus care l-e stie pe toate si e mai tare ca Einstein,probabil se crede vreun geniu.Si jigneste pe toata lumea cu toate ca este un mare blendarau.Dar isi va rupe gitul....
    0 0
  • shumy-mania !!!!!
    unde ai invatat sa scrii???? generatia Ham de shumy-mania 31.10.2009, 20:51
    ham va iesi de cateva ori in decor si asa va rezolva cursa.Vettel are mai multa clasa, il ia dupa al 2-lea pitstop.Astia-generatia Ham,de cand priviti voi F1..Stau si ma intreb cat de slab dotat poti sa fii la nivelul de sus ca sa poti afirma asa ceva.Sau probabil esti un novice cu cea ce reprezinta F1 si valoarea pilotiilor.Asa ca mai bine taci daca nu stii ceva asta e un sfat!!!!
    0 0
  • Join
    gogomane,eu stiu sa scriu si ma pricep si la F1.Avem cel putin o diferenta de procesor.Nu-ti dau explicatii,ai probleme de sintaxa si exprimare,ca de F1 nu se mai pune problema.Vezi-ti de Ham al tau,rontaie-ti bucuria de a fi fan de-al lui.
    0 0
  • Join
    "esti un novice cu cea ce reprezinta F1 si valoarea pilotiilor.Asa ca mai bine taci daca nu stii ceva asta e un sfat!!!! "-UITE CINE-MI DA MIE SFATURI.MA MUCEA!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru