Ulterior, în urma unei manevre riscante efectuate pentru depăşirea lui Rosberg, Hamilton a coborât până pe locul 10. La adăpostul unui monopost competitiv, britanicul a progresat treptat până pe locul patru şi speră să lupte pentru victorie după ieşirea Safety Car-ului de pe circuit, însă un acroşaj cu Daniel Ricciardo l-a forţat să intre la boxe, iar în cele din urmă a ocupat doar locul şase.
La final, el a admis că a fost una dintre cele mai modeste curse din cariera să începută în sezonul 2007. "Ce zi! A fost o după-amiază dificilă. Cu siguranţă am avut o zi proastă la serviciu. Cred că a fost una dintre cele mai slabe curse pe care le-am avut şi tot ce pot face este să-mi cer scuze în faţa echipei şi să muncesc din greu în cursa următoare.
O zi ca aceasta, în care faci greşeli care afectează echipa, este dureroasă", a declarat el.La finalul cursei, Hamilton a primit şi două puncte de penalizare pe superlcienta pentru incidentul cu Ricciardo. În plus, Daniil Kvyat a primit o penalizare de două puncte pentru că l-a depăşit pe Hamilton prin afara circuitului.
La rândul său, Max Verstappen a ajuns la cinci puncte de penalizare după ce a primit alte trei în Ungaria, întrucât nu a respectat timpul minim în timpul Safety Car-ului. În plus, Pastor Maldonado a primit două puncte pentru incidentul cu Sergio Perez şi a ajuns la şase puncte, la fel ca şi coechipierul sau Romain Grosjean, care a fost eliberat de la boxe într-o manieră considerată periculoasă.
Tu crezi ca Rosberg ci nu Vettel ii e pericolul nr1 anu asta ?:))
Oricat de optimist sau nebun ai fi nu poti crede ca Vettel reprezinta anul acesta un pericol pentru Lewis. Poate in urmatorii ani, va fi posibil, dar anul aceasta cu masina pe care Vettel o are la dispozitie nu poate recupera 40 de puncte. Daca era el intr-un Mercedes in locul lui Rosberg, si chiar sa aiba 40 de puncte in minus, as fi cu morcovul la fund stiind ca Hamilton va face gafe sub presiune, dar Vettel nu e in masina potrivita iar Rosberg e pur si simplu "garbage"
Treaba asta cu tur de au ceva in plus in calificari sau un tur doua a fost valabila pana la introducerea celui de-al doilea motor in Canada. Daca Ferrari puteau si pana in acel moment sa utilizeze o setare mai agresiva a motorului, Mercedes nu putea utiliza o setare mai agresiva decat in calificari si foarte putine tururi int impul cursei. Si Paddy Lowe si Andy Cowell au spus ca s-a facut undeva o eroare si ca nu pot utiliza primul motor la aceasi capacitate ca si Ferrari in regim de cursa ei au vorbit despre ceva "knocking" la motor care ii obliga sa merga intr-o setare mai conservatoare. Pentru al doilea motor introdus au putut sa rectifice acea problema fara sa utilizeze nici unul din jetoanele avute la dispozitie, pe motiv ca era pusa in pericol fiabilitatea motorului. De aceea jetoanele utilizate de Ferrari nu au micsorat avansul, deoarece Mercedes au putut sa isi foloseasca puterea motorului in acelasi ritm ca si Ferrari.
ma bucur ptr alonso, ar fi pacat sa paraseasca f1..
nu inteleg ,.. esti fan McLaren sau Hamilton ... ?
mai bine te-ai bucura de prestatatia lui Alonso & Button ... sau declara-re fan AMG MB Petronas F1
P.S. Motorul Honda inca si acuma suna oribil ... live e de-a dreptul infricosator
Forza Ferrari!!!
Rosberg a fost in spatele lui Vettel imediat dupa restart si nu a facut nimic.
Hamilton a pierdut cursa pe doua greseli care nu trebuiau sa se intample la un campion cu asa o masina !
Raikkonen e degeaba si ar putea sa lase pe altcineva ... pana cand o sal acopere echipa ? sunt fan Raikkonen dar chiar e penibil cu atitudinea asta
Never, never never nu ma voi bucura pt Alonso. Nu pot, mi-e rau daca incerc sa imi impun. Nu tin cu AMG si nu tin cu Rosberg, tin cu Lewis.
Il astept pe Lewis inapoi la Mclaren. Trebuie, sa vinam va veni pana la urma inapoi acasa.
Nu inteleg ce aveti cu Raikkonen. Cursa asta a mers bine de tot. A stat in permanenta aproape de Vettel, la 2, 3, 4 secunde pana a sucombat MGU-K-ul. Ce ati vrea sa faca fara puterea pe care o dezvolta motorul ala cinetic? Nu a avut ce sa faca, a pierdut pentru ca a cedat monopostul.
Sunt ferm convins ca Ferrariul lua punctaj maxim daca Raikkonen nu pierdea MGU-K..