Hamilton: "Titlul trebuie castigat de cel mai constant pilot"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Lewis Hamilton crede ca pilotul cu cele mai bune rezultate pe parcursul unui intreg sezon ar trebui sa fie desemnat campion mondial, criticand astfel noua regula impusa de FIA.
Reactiile pilotilor la adresa noului regulament implementat de FIA pentru sezonul 2009 continua sa soseasca.
Aproape jumatate dintre pilotii din Formula 1 si-au exprimat deja dezaprobarea fata de regula ca pilotul cu cele mai multe victorii sa devina campion, iar Lewis Hamilton, detinatorul trofeului, nu face nici el exceptie:
"Nu prea imi place. Ar trebui (n.r - ca titlul sa se decida) in functie de unitatea echipei si de pilotul care este mai bun pe parcursului intregului an, nu in functie de cel care castiga cele mai multe curse", a declarat Hamilton pentru publicatia germana Bild.
Via | Earth Times
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Oricum vad ca aveti o fixatie cu faptul ca Felipe a condus prost in 1-2 curse, cand se cam stia ca masina are probleme cu acvaplanarea.
Ce nu pot sa inteleg este, daca Lewis este asa de talentat si este Mesia Formulei 1 de ce nu a castigat toate cursele? Adica in cateva curse a dormit, in cateva a probleme tehnice si in cateva l-au ajutat alte echipe + coechipier... cam ciudat nu?
Adica este cel mai talentat pilot din F1 (asa spune si in ultimul interviu oricum), practic nu are egal, este pilotul perfect (are o perna, pe care pune mana si ii spune in fiecare seara ca este perfect) si totusi... a castigat doar 5 curse. Cam patatic nu credeti?
Haide ca una a primit-o cadou, in 2 a avut noroc si in 3 le-a castigat pe merit. Cam slabut. Si asta in ciuda faptului ca are un scutier, o echipa la picioare si mai ales... este Mesia.
Randurile de mai sus pot si vor fi considerate un pamflet pe care oricum multi nu-l vor intelege. Tine de IQ alea alea ;)
McLarenul lui Hamilton a fost de inegalat. Acesta a castigat fara drept de apel cursa.
In cursa urmatoare o umbra palida a sagetii de argint ce zbura prin China.
Explicatie: in China motorul Mercedes, la prima cursa, a fost reglat la maxim iar in Brazilia au pus un capastru pentru a evita un eventual abandon. Oricum, cu motorul limitat McLarenul putea trece de majoritatea adversarilor astfel incat un loc 4 sau 5 era realizabil.
Aplicand acest procedeu, presupus de mine, un pilot in 2009 poate merge la 8 victorii si daca nu are ghinionul ca un altul sa faca acelasi lucru, este campion. Pentru a proteja un astfel de reyultat este nevoie de un al doilea pilot in echipa care sa faca acelasi lucru in oglinda, limitand posibilitatile adversarilor.
Cum Hamilton si McLaren nu sunt in situatia de a castiga o cursa chiar si cu motorul fortat, iar echipa nu poate gestiona un astfel de joc in doi, normal ca nu le place.
Ferrari si cu Brown, echipa condus[ de acel Ross Brown care a castigat curse cu manevre tactice ingenioase, au piloti care pot face un joc de genul una mie / una tie, joc ce poate asigura ca titlul sa fie intr-o anumita echipa.
singura sansa a celor de la McLaren este sa se puna pe picioare in cateva curse. asta ar insemna poate o treime daca nu jumatate din campionat.
Nu uitati de acuma nu se mai fac teste decat vinerea inainte de marile premii.