Britanicul consideră că rezultatele mai puţin satisfăcătoare din ultimele curse comparativ cu Rosberg au drept cauză setările frânelor şi configuraţia volanului.
"A fost aşa de la prima cursă şi chiar şi în testele de iarnă aveam probleme. Setările pe care le am in termeni de frâne şi volan sunt foarte diferite de ceea ce am avut înainte. M-am simţit foarte confortabil la McLaren şi eram obişnuit să fie la fel tot timpul. Asta a reprezentat o uşoară slăbiciune pentru mine în acest an şi în special în ultimele trei curse am fost destul de slab.
Cea de la Monaco a fost una dintre cele mai dificile pentru mine", a declarat el. Şeful Ross Brawn a admis că există o problemă în acest sens, însă susţine că totul pleacă de la modul în care Hamilton comunică cu inginerii săi."Cred că este vorba despre un lucru subtil, despre modul în care un pilot comunică şi înţelege ce vrea să obţină de la monopost şi cum să-l setezi pentru nevoile sale. Avem un grup foarte bun şi experientat de oameni pentru Hamilton şi trebuie doar să lucrăm pentru a afla exact de ce are nevoie", a precizat el.
Hamilton a negat însă ca problemele provin de la modul în care comunică cu inginerii săi pe parcursul unui Mare Premiu şi crede că responsabilitatea este numai a sa.
"Nu are nicio legătură cu inginerii, este vorba doar de ceea ce simt eu.
Este dificil să explic cu adevărat. Nu este vorba că nu sunt concentrat, ci doar despre a fi confortabil în monopost", a adăugat el.Via ESPNF1
Cat despre subietcul in discutie: da, Hamilton a ramas uimit de cele 40 si ceva de butoane de pe volanului unui monopost Mercedes. A cerut de la inceput reducerea numarului lor. S-au si redus dar pentru el tot multe au ramas. Cat despre comunicarea cu mecanicii ... sa fim seriosi. Poate nu e in ordne daca mecanicii nu stiu decit germana. Ceea ce e putin probabil :)
Daca Mercedes pune la punct monopostul si el reuseste sa se acomodeze va fi cu siguranta un adversar de temut.
in afara de Kimi si Prost nu mai tin minte alti piloti care sa fi castigat CM la primul sezon dupa instalarea in echipa noua ... au mai fost sigur ...
chiar ... mai da-ti un comment dc stiti si alti piloti, e un topic interesant
Personal cred ca Hamilton uita ca Rosberg conduce masina asta de cativa ani, ca Schumacher se descurca un pic mai bine chiar daca a avut constant recorduri ale defectiunilor masinii pilotate, plus este primul an la Mercedes. Plus comparativ cu Perez care a reusit perfomanta de a busi cateva monoposturi + ruina cursele unor piloti, Hamilton are deja 2 podiumuri cu o masina... as spune varza rau.
Evident plecand de la McLaren unde masina era "tailor made for him" si venind la McLaren unde sunt prea multe genii si nu stiu exact ce nu merge prost la masina aia (stiu suna comic rau), eu zic ca pentru primul an deja s-a descurcat foarte bine. Poate mai prinde cateva podiumuri, poate o victorie, anything is possible. Plus vine 2014, care cred c-o sa fie comic rau, desi nu stiu daca pentru noi fanii sau pentru piloti si constructori prin prisma noului regulament care este in ceata.
Om trai si om vedea, in rest... shit happens.
Dupa sase etape Lewis are mai multe puncte decit toata echipa McLaren. Totul s-a intimplat exact pe dos: McLaren a decazut foarte mult si au crescut cei de la Mercedes.
Da, au aceeasi problema ca si anul trecut cu pneurile care pe monoposturile lor nu tin prea mult. Dar si daca gasesc rezolvarea ... u stiu daca le mai face fata cineva in F1.
Video - Hamilton-Rosberg steering wheel comparison
http://www.formula1.com/news/technical/2013/0/1072.html