Germanul are astfel prima şansă de a obţine victoria care i-ar permite să-şi consolideze poziţia de lider în clasamentul general, însă coechipierul său Lewis Hamilton speră ca o strategie inspirată la opririle la boxe să-i permită să-l depăşească.
"Cred că strategia va reprezenta adevărata oportunitate. Startul este o altă oportunitate, dar avem aceleaşi starturi, iar el este pe partea curată a pistei, aşa că ar trebui să rămânem pe poziţiile noastre.
Iar apoi va fi vorba doar despre gestionarea pneurilor", a declarat el.Întrebat dacă este îngrijorat de faptul că Hamilton mizează pe o strategie mai bună pentru a-l depăşi, Rosberg s-a limitat să afirme că aceasta va fi într-adevăr unica soluţie pe care o va avea coechipierul său.
"Nu sunt îngrijorat, dar sunt conştient că va fi o luptă bună. În cadrul echipei ştiam că sesiunea de calificări va fi decisivă în acest weekend pentru că din punct de vedere al strategiei nu poţi face prea multe aici când lupţi cu acelaşi monopost", a explicat germanul.
Optimismul lui Hamilton este generat şi de faptul că în Canada piloţii pot opta pentru una sau două opriri la boxe. Potrivit unor informaţii furnizate de Pirelli, în prima variantă, piloţii vor intra la boxe în jurul turului 26 pentru a utiliza pneurile soft cu care vor termina cursa. În cazul alegerii unei strategii cu două opriri, piloţii vor intra la boxe în jurul turului 13 pentru a continua cu un nou set de pneuri supersoft înainte de a trece pe cauciucuri soft în jurul turului 41.
Via FIA, Pirelli
Au mai incercat anii trecuti si altii si s-au fript rau de tot.
Cum in total sint 70 de ture in cazul unui singur schimb daca se petrece in turul 25 de pe supersoft pe soft asta inseamna ca vor mai trebui efectuate 45 de ture! Nu cred in asa ceva ... sau cine va incerca va avea un ritm foarte slab in ultimele ture pierzand secunde pe tur si nu zecimi sau sutimi.
Eu cred ca vor fi minim doua schimburi.
Depinde insa si daca si cand va fi pe circuit SC.
Cred ca ai dreptate. Sunt sigur ca ham l-ar putea depasi pe rosberg pe lungile linii drepte beneficiind de drs... (cred ca se si gandeste la asta dar nu o spune pt a nu il pune in garda pe rsoberg)... insa ce ne facem cu ”Iar apoi va fi vorba doar despre gestionarea pneurilor"... adica in loc sa atace pilotii prefera sa nu o faca pt a nu ramane fara gume...