Britanicul susţine că piloţii sunt nevoiţi să folosească pneurile intermediare în detrimentul celor de ploaie pentru că sunt semnficativ mai rapide.
"Nu este niciun secret, pneurile de ploaie nu sunt grozave. Pneurile slick sunt îmbunătăţite tot timpul, dar pentru cele de ploaie nu se acorda mare importanţă. Vrem un pneu care să îndepărteze apa şi care să nu ne forţeze să alegem pneurile intermediare pentru că sunt mult mai rapide când poate că nu sunt suficient de sigure", a declarat britanicul.
Opinia britanicului este susţină şi de Sebastian Vettel, care consideră că pneurile de ploaie au performanţe bune doar într-o fereastră îngustă de condiţii, motiv pentru care sunt preferate cele intermediare."Problema pe care o avem este că pneurile de ploaie au o fereastră de lucru foarte îngustă.
Cele intermediare sunt mai rapide, aşa că imediat ce scapi de apă încerci să pui intermediarele, chiar dacă este riscant, pentru că sunt mai rapide", a explicat germanul. În schimb, cei de la Pirelli susţin că nu este niciun argument pentru modificarea pneurilor de ploaie. Directorul de motorsport Paul Hembery afirmă însă că va lua în considerare opiniile piloţilor şi nu exclude varianta de a aduce îmbunătăţiri pentru pneurile de ploaie."Până acum, Pirelli nu vede niciun argument tehnic pentru a schimba pneurile de ploaie. Există un grup de lucru care se va reuni curând şi este posibil să luăm asta în considerare. Suntem deschişi la ideea de a modifica pneurile de ploaie. Orice schimbare pe care o facem are un puternic fundament tehnic şi nu se bazează doar pe comentariile unei persoane, pentru că nu toată lumea are aceeaşi opinie", a precizat el.
Pirelli a adus modificări pneurilor de ploaie chiar din acest sezon, întrucât acestea sunt capabile acum să disperseze 65 de litri de apă pe secundă la viteza de 300 km/h, comparativ cu cei 50 litri pe secundă dispersaţi de pneurile de ploaie de anul trecut.
Via BBC Sport
Exact acuma ma pregateam sa il pun si eu articolul dar am vazut ca l-ai postat tu.
Dar tot pot sa fac un mic rezumat daca imi permiti :)
-Alonso va semna pe 3 ani
- Negocierile dintre managerul lui Alonso si Honda sunt conduse de partea japoneza de insusi CEO al Honda Motorsport
- Alonso va semna cu Honda si nu cu Mclaren, care va avea optiunea pilotului 2.
- Inseamna ca relatiile cu Ferrari sunt total distruse daca pentru Mclaren poate astepta 3 ani, dar pt Ferrari nu
- Honda va achizitiona cel putin 25% din Mclaren Racing
- Honda il vrea pe Berger
- Honda aloca resurse enorme luand ingineri de la Moto Gp si chiar masinile de strada pentru V6
- Aparenta intarziere se datoreaza unui redesign total al motorului mergand in final spre modelul Mercedes cu turbo separat.
- Mclaren nu va avea asigurat pentru totdeauna calitatea de echipa de uzina Honda daca nu reuseste sa faca treaba buna.
Nu ii nici un vai de capul lor. La centrul din Sakura aveau in august 2-3 variante de motor cu arhitectura diferita si le dezvoltau paralel pe toate.
Am citit ca au asteptat venirea lui Prodromou ca chief designer ca sa vada daca poate face un design agresiv si eficient ca la Red Bull sau Ferrari utilizand proportiile si modelul de motor Mercedes.
Aduti aminte ce spunea Paddy Lowe ca si ei anul trecut in septembrie au facut un redesign total atat la sasiu cat si la motor pentru ca variantele initiale erau prea conservatoare, nu suficient de agresive.
Varianta cu cu turbo separat e foarte puternica. A scris despre asta acum 2 zile si Mark Hughes ce citeaza surse din Japonia.
Honda si Mclaren stiu ce fac credema. Nu sunt italieni nici Ferraristi.
@mircea-Honda are o intelegere cu Mclaren dar nu cum spui tu acolo, Mclaren are obligatia sa se claseze in topul constructorilor inca din primul an altfel Honda se poate reorienta catre alta echipa de F1.
Rămâne de văzut dacă vor fi capabili să aducă inovații și în F1. Iar la capitolul aerodinamică McLaren e slabă. Chiar mai slabă decât Ferrari.
Apoi dacă Alonso semnează cu Honda și japonezii au pus condiția ca echipa să câștige repede, înseamnă că la sfârșitul anului, dacă McLaren va fi la același nivel, Honda își va lua mâna de pe ei, iar Alonso poate pleca la o altă echipă. O semna Alonso pe 3 ani, dar probabil și contractul o fi peste 100 de mil. de Euro.
Jenson Button:
http://www.bbc.com/sport/0/formula1/29660644
Scuze dar ma dispera tot scepticismul acesta tipic ferrarist. Prima data ca Alonso nu va venit la Mclaren, ca motorul este in urma. Sunt cu spatele la zid pe forumul asta impotriva la toti detractorii astia ferraristi.
Inca odata scuze, nu imi aduc aminte sa imi fi luat apararea, dar daca e asa te cred pe cuvant. Inca odata scuzama te rog. Am crezut ca tu vrei sa iti bati joc de Honda si sa insinuezi ca Mclaren nu va avea sanse. N-am nimic cu tine mane.
Cheers :)
A, dar stai, tu nu prea ești conștient...
Unde sunt negatiile voastre ca Alonso nu vine la Mclaren. Imi spuneati in urma cu ceva vreme ca Alonso nu va merge la Mclaren pentru ca Mclaren in 2015 va fi mai slaba decat Ferrari. Tot va imbatati cu apa rece, ca nu are cum sa mearga la o echipa cu un motor Honda in urma cu un an, la o echipa ce face un sasiu mai slab decat Ferrari. Spuneati ca cel mai bine ar fi sa mai stea la Ferrari sa vada cums tau treburile pt 2016 in cel mai bun caz. Spuneati ca mai bine sta un an pe bara si vede pentru 2016.
Dar adevarul e crud pentru voi: VINE LA MCLAREN
Hai sa aud in continuare ca Alonso nu vine la Mclaren, hai sa aud in continuare ca Ferrari va fi o optiune mai buna. Hai sa aud de ce buna va fi Ferrari. Ma faceti sa rad.
P.S nu sunt vizati de incrancenarea comentariul @ferr1 si @Soxi
*Soxy
Sunt constient ca nu au sanse la titlu in 2015. Uite ce am postar la un articol anterior: "@rommyF1 Nu o pot face in primul an. Dar din 2016 este mai mult decat posibil. Honda aloca fonduri nelimitate si mobilizeaza resurse umane din toata Japonia la centrul din Sakura pentru V6. Sunt cei mai mari producatoare de motoare la nivel mondial. Wolff de aia tine cu dintii sa blicheze dezvoltarea pentru ca Daimler nu aloca fonduri nelimitate, specific eficientei germane. Referitor la cat de nebuni sunt Honda, si Gazzetta afirma: "Per cercare di recuperare il gap, la Honda sta investendo massicciamente, mobilitando uomini e aziende in tutto il paese. "
Sunt constient ca nu au sanse la titlu in 2015. Uite ce am postar la un articol anterior: "@rommyF1 Nu o pot face in primul an. Dar din 2016 este mai mult decat posibil. Honda aloca fonduri nelimitate si mobilizeaza resurse umane din toata Japonia la centrul din Sakura pentru V6. Sunt cei mai mari producatoare de motoare la nivel mondial. Wolff de aia tine cu dintii sa blicheze dezvoltarea pentru ca Daimler nu aloca fonduri nelimitate, specific eficientei germane. Referitor la cat de nebuni sunt Honda, si Gazzetta afirma: "Per cercare di recuperare il gap, la Honda sta investendo massicciamente, mobilitando uomini e aziende in tutto il paese. "
va certati ca chiorii si va lasati atrasi in discutii puerile (inclusiv oameni cu o cultura bogata f1 si cu care mi-ar placea sa stau la o bere candva, am descoperit vreo 3-4 si ii stiti si voi) alimentati de niste amarati care pentru asta traiesc, lucruri ieftine..cancanuri..capre ale vecinilor.
ar putea sa iasa niste discutii foarte interesante de multe ori...pacat
ei nu modifica pneuile daca le zice o persoana ? ... chiar daca persoanele alea doua au impreuna aproape 6 titluri ?... imbecili mici :)
"Understanding these minor flow structures and their interaction with the mechanical setup of the car has risen McLaren above Force India and arguably ahead of Ferrari in terms of performance. "