Pentru a evita un impact semnificativ, germanul a fost nevoit să iasă larg în decor şi a pierdut contactul cu primele poziţii. La finalul cursei, Rosberg a afirmat că Hamilton a depăşit măsura prin manevra pe care a utilizat-o.
"La jumătatea virajului am fost în frunte. Asta este esenţial. Dacă sunt în faţă, am dreptul la circuit. A încercat să mă scoată de pe circuit, dar nu m-am mişcat pentru că aveam dreptul la acea porţiune de circuit. Aşa că el a intrat în mine şi a fost un pas prea departe", a declarat el.
Hamilton a admis că l-a forţat pe Rosberg să iasă în decor, însă susţine că nu a făcut acest lucru în mod intenţionat. În plus, el afirmă că era în faţa germanului la intrarea în primul viraj."Nu am încărcat să-l împing, nu a fost intenţionat. Eram amândoi pe pneuri de ploaie, iar exteriorul era mai aderent, aşa că Rosberg a avut zona mai aderentă. Dar eu am fost în faţă, aşa că a fost traiectoria mea. Am intrat, am încercat să virez, dar am subvirat spre el. A viraj în jur şi ne-am atins. Nu simt că am fost prea agresiv. Eram pe interior. Sigur, mereu sunt astfel de comentarii din partea lui Rosberg, dar niciodată nu aş face intenţionat aşa ceva coechipierului meu", a explicat el.
Hamilton a câştigat cursa de la Austin şi a devenit matematic triplu campion mondial cu trei etape înainte de final.
Valoarea umana nu se exprima in ceva material. Succesul, dupa cum bine ai vazut in acel citat, il pot avea si prostii si parvenitii s.a.m.d.
RESPECT RedBull,pt ceea ce au demonstrat pe pista uda!Inchipuiti-va ce ar face cu un motor performant!!!!
Am sa va propun un exercitiu de imaginatie: sa zicem ca va aflati pe un mare bulevard, undeva dupa miezul noptii, sunteti pieton (!) si intentionati sa traversati. Va uitati in stanga, nimic. In dreapta, nimic. Bulevardul e complet pustiu cat vezi cu ochii. Nici macar nu se aude in departare vreun motor. Semaforul arata ROSU. Care sunt gandurile dvs? Care e primul impuls? Nu sunt masini, nici politisti. Coborati de pe bordura sau asteptati verdele?
Fieare va avea raspunsul sau...
Cam asta s-a intamplat si duminica in primul viraj. Caracterul e una, temperamentul e altceva, iar educatia e si ea foarte prezenta. Nu e usor sa decizi cine a avut dreptate.
Ce e sigur, e ca exista reguli, scrise si nescrise. Ale federatiei si ale propriilor echipe. INDIFERENT in ce situatie se gaseste un pilot, alege sa respecte sau nu acele reguli. Decizia e instantanee iar factorii de care ea depinde sunt evidenti. Hamilton a ales sa ignore regula referitoare la viraje ANTICIPAND reactia lui Rosberg. O fi fost corect sau nu, doar ei doi vor clarifica asta in privat.
Oricum, cred ca nimic nu justifica riscurile asociate acelei manevre, asa cum bine a remarcat Mobius mai sus. Probabil ca asa ar vedea un manager al Mercedes...
P.S.
Aceeasi diferenta de atitudine am remarcat si la perechea Ricciardo/Kvyat - referitoare la depasirea realizata in fata lui Lewis. Rusul a stat doua tururi la aspiratie, apoi cand a fost depasit de australian, acestuia i-au trebuit cateva viraje pentru a valorifica atuurile tehnice in favoarea sa.
P.S. Schumi conducea agresiv, era spectacol, acum daca se incaiera fetitele astea putin, gata, se face tam tam...pffffff....a ajuns F1 un circ...
da, Shumi a fost si el foarte agresiv, da cate ori nu a intrat in Hill, in Villeneuve, cu repercursiuni negative, trebuie si nebunia asta , altfel ce am mai discuta noi aici, sincer e mai interesant motogp acum
daca se revine la v8 si se renunta la mai multe reguli tampite, va fi iar bine..nu ai voie sa ti aperi pozitia cand esti atacat, o data, te opui, apoi gata, ai grija cum mergi sa salvezi pneurile, apasa butonul sa activezi drs-ul, ai grija la strategie la schimburi d epneuri si gata...o mizerie..inginerii nu mai au voie sa dezvolte, s a dus si tunelul de vant, ce mai urmeaza.....?
Cei de la RTL sunt cei mai tari, am pierdut aproape toate momentele cheie ale cursei cu reclamele lor :|
si acesta a fost incident de cursa
Rosberg nu are de ce sa fie bosumflat
lui i-a puscat siguranta din cauza campionatului pierdut cu prea mare usurinta ... nu s-a ridicat la nivelul lui Ham ... asta e
Rosberg a avut si un abandon in plus
dar si asa ... nu cred ca schimba mult situatia
faptul ca Ham a luat titul cu 3 runde ramasa spune multe despre MB si despre diferenta dintre cei 2 piloti MB
Forza Ferrari!
da, dar nu se compara cu alonso, raikkonen, button si toti astia din vechea garda..shumi, hakkinen, hill, villeneuve, barichello, ca sa nu mai zic de senna si prost...
pacat ca nici un roman e p acolo...