Britanicul a remarcat că monopostul Mercedes a gestionat mai bine pneurile decât în cursele precedente din Bahrain şi Spania şi afirmă că nu i-a rezistat spaniolului pentru că a avut din nou unele probleme la frâne.
"Am muncit în continuu. A trecut mult de la cursa de la Barcelona unde am avut mari probleme. Am învăţat câteva tehnici care ne-au ajutat, dar trebuie să îmbunătăţim frânele şi acesta este motivul pentru care Alonso m-a ajuns. A fost foarte rapid şi dificil de ţinut în spate. Am încercat să fac totul când a ajuns în spatele meu, dar a fost prea rapid", a declarat el.
La rândul său, Nico Rosberg a remarcat progresele înregistrate de Mercedes în privinţa gestionarii pneurilor comparativ cu cursa din Spania după ce a ocupat locul cinci la Montreal."Am câştigat câteva puncte bune şi ştim că mai există unele zone unde putem îmbunătăţi performanţa.
Dar am făcut paşi buni înainte dacă ne gândim unde eram cu o lună în urmă şi a fost grozav că Hamilton a urcat din nou pe podium. Mergem în direcţia bună şi aşteptăm cursa de la Silverstone", a precizat germanul.Rezultatele înregistrate de Mercedes la Montreal vor aprinde şi mai mult speculaţiile cu privire la avantajele obţinute de echipa germană în urma testului efectuat cu pneuri Pirelli la Barcelona în 15-17 mai. Cazul va fi judecat de Tribunalul Internaţional, data cea mai probabilă a procesului fiind 20 iunie.
A gasit Mercedes ceva "magic" si a rezolvat problema cu pneurile ? Se pare ca da, doar ca au avut nevoie de un test legal pentru asta. Pacat ...
@Pablo cred ca ai vrut sa spui "au avut nevoie de un test ILEGAL". Dar performantele celor de la Mercedes, care sunt vizibile pentru toate lumea, o sa le faca rau. E dovada clara ca si-au creat avantaje dupa testul ILEGAL cu Pirelli. Bine, tinand cont cata coruptie exista in lume... doar nu s-a nascut mama justitiei la Tribunalul FIA. Asa ca ma astept la orice... Oricum, sa pierzi 0,200 de sec fata de liderul Vettel, in Canada, e o mare performanta, in conditiile in care, in urma cu cateva saptamani pierdeau 2 sec. pe tur si cu plecari din pole erau prinsi de liderul cursei cu cate un tur.
Mai trist e ca s-ar putea sa ramana fara puncte sau cine stie ce au de gand sa faca FIA dupa proces.
Oricum,e binevenita apropierea lor de ceea ce se intampla la varf in F1,aduce un plus de spectacol, in mod cert.
numai sa ajunga acolo sa poate fura puncte de la RBR ...
si nu de la Ferrari ... hopefully
De asta am pus la urma "Pacat". Am uitat insa sa pun ghilimelele de rigoare