▶ Hamilton a câştigat în Bahrain! Raikkonen, primul podium după aproape doi ani
Coechipierul său Nico Rosberg a avut parte de o defecţiune similară care a apărut în acelaşi viraj, însă cu un tur mai devreme. Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes, a explicat că problemele au apărut din cauza supraîncălzirii sistemului, generată cel mai probabil de nevoia de a trece de piloţii întârziaţi cu un tur.
"Am avut defecţiuni la sistemul brake-by-wire pe ambele monoposturi în acelaşi viraj.
În ultimul tur, în zona de frânare violentă temperaturile au urcat la cer, iar sistemul brake-by-wire a trecut pe un sistem convenţional şi nu ai arme cu care să te aperi. Problema lui Rosberg nu a fost surprinzătoare, dar a lui Hamilton a fost. Probabil este legată de faptul că a forţat un pic când a văzut că se apropie Kimi Raikkonen şi a trebuit să-şi facă loc printre cei depăşiţi cu un tur", a declarat austriacul. La interviurile de pe podiumul de premiere, Hamilton a minimalizat însă problema, afirmând că nu a influenţat semnificativ modul în care a pilotat în ultimul tur."Cred ca frânele mele s-au încălzit în spatele unor piloţi întârziaţi. Când eşti în spatele cuiva nu primeşti aer rece, aşa că s-au încălzit, dar nu a fost neapărat o problemă", a explicat el.
În schimb, Rosberg afirmă că în ultimele două tururi a fost în imposibilitatea de a lupta pentru poziţie din cauza defecţiunii suferite la sistemul de frânare.
"Am încercat să-l prind pe Hamilton, dar a fost imposibil.
M-am chinuit cu frânele. Am pierdut frânele cu două tururi înainte de final şi a trebuit doar să aduc monopostul acasă în ultimele două tururi", a precizat germanul.
Comentarii (2)