Hamilton și Leclerc, cei mai rapizi în antrenamentele de vineri din Canada: pilotul Mercedes a lovit zidul de beton

de Daniel Popescu
Vineri, 07.06.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lewis Hamilton a stabilit cel mai bun timp în prima sesiune de antrenamente de la Montreal, însă Charles Leclerc a fost cel mai rapid în a doua sesiune după ce rivalul său de la Mercedes a lovit zidul de beton.

Mercedes a introdus pe circuitul de la Montreal primul update major pentru unitatea de propulsie din acest sezon, element care a alimentat speculațiile că echipa germană va domina fără emoții Marele Premiu al Canadei.

Prima sesiune de antrenamente libere s-a desfășurat exact după acest scenariu, cu Lewis Hamilton pe prima poziție după ce a fost cronometrat cu 1:12.767.

Britanicul a fost urmat la o zecime de secundă de coechipierul său Valtteri Bottas, în timp ce Ferrari a fost la aproximativ o secundă în spate. Charles Leclerc și-a adjucat locul trei, în timp ce Sebastian Vettel a terminat pe poziția a cincea, în spatele lui Max Verstappen de la Red Bull Racing.

Surpriza dimineții a fost produsă de Kimi Raikkonen, care a obținut locul 6 pentru Alfa Romeo Racing.

În a doua sesiune, Hamilton a parcurs doar 7 tururi, întrucât a pierdut controlul volanului în virajul 9 și a lovit zidul de pe marginea circuitului. Pilotul Mercedes a terminat doar pe locul 6 și i-a oferit oportunitatea lui Leclerc să stabilească cel mai bun timp cu 1:12.177.

Vettel s-a poziționat în imediata apropiere a coechipierul său, în timp ce Bottas a terminat pe poziția a treia, la mai puțin de două zecimi de secundă în spate.

Surprizele sesiunii au fost produse de Carlos Sainz (McLaren) și Kevin Magnussen (Haas), care au terminat în fața lui Hamilton.

Calificările pentru Marele Premiu al Canadei vor avea loc sâmbătă cu începere de la ora 21:00, în timp ce cursa este programată duminică la ora 21:10.

Canada - Rezultate Antrenamente 1:

Canada - Rezultate Antrenamente 2:

Comentarii (11)

  • Imi place evolutia lui Sainz. Anul asta a facut curse foarte bune. Au avut grija cativa piloti sa-i strice socotelile, dar el merge bine cu McLaren.
    Ferrari n-o sa castige nimic cat timp e Vettel acolo. Acum Vettel incurca echipa. Ii tine pe loc. Leclerc oricum n-are curaj sa se impuna. De ce naiba ma mai uit la F1?
    A, stai, nu ma mai uit.
    Eu daca as fi miliardar, as face o competitie de monoposturi fara tehnologie. Monoposturi clasice, cu V12, cu consum mare, cu zgomot si roti late. Masini care derapeaza, masini cu schimbator si ambreiaj, cu volan, nu cu butoane. Si fara radio. Nu trenuletele astea care nu au nimic spectaculos. Nici macar nu arata spectaculos, mai frumoase erau alea din anii 80 sau 2005-2008.
    A disparut romantismul din F1, cum si din motociclism sau fotbal. Un james hunt nu mai ajungea niciodata in F1. Acum probabil Hunt si Lauda rad amandoi de mascariciul de Hamilton, iar Senna cred ca deja vomita cand vede titlurile alea „Hamilton=Senna”.
    Am scris mult, dar mi-e lehamite de ce a ajuns F1.
    12 15
  • Chiar la cutie manuala nu m-as intoarce, insa as renunta la MGU-H si MGU-K.
    6 4
  • @ferr1, sunt de acord cu tine când spui că a dispărut spectacolul, romantismul formulei1, dar atâtea restricții de la tehnologie vrei că mai ai nițel și ajungi la cursele de căruțe trase de cai. Părerea mea e total contrarie restricțiilor și aș da mâna liberă echipelor să investească cât vor/pot și să aducă pe circuit, le-aș numi, monoposturi mondene, cu adevărat dezvoltate, noi tehnologii. Vor sări mulți de c...r în sus spunând că în felul ăsta vor dispărea multe echipe pe motiv de lipsă de bani. Păi de la sportul suprem al curselor de mașini F1 a ajuns un sport al sărăntocilor? Trist că datorită lor i se bagă bețe în roți și nu e lăsat să se dezvolte!
    7 5
  • Iarasi isi dau gigeii cu parerea despre cum ar trebui sa fie F1. Nu demult voiau buton pe volan pentru depasiri. Cu aia si-au luat-o in bot, acum o critica. Acum vor dezvoltare la liber. Asa ajungi usor ca diferentele dintre echipe sa fie de secunde bune pe tur. Apoi apar retragerile din F1 si se inchide balul de tot.
    6 5
  • klausnake
    Nu tehnologia a distrus F1,nici lipsa ei,nici ca ar fi prea multa...
    Politica,e cea care a distrus F1.Mult prea multa politica intr-un sport,cel drept,costisitor dar totusi...
    3 3
  • Despre ce naiba vorbiti? F1 nu e distrusa. Inca e in topul motorsportului. Maine e cursa, vor fi foarte multi telespectatori. Sau sunteti si voi ca babele alea pentru care sfarsitul lumii vine atunci cand mor ele. :)))
    4 6
  • @lol, după spusele tale ar fi mai bine adus un singur model/gen de monopost și renunțat d....u la campionatului la nivel de echipă. Nu-ți miroase sau te prefaci că nu simți cum actualul regulament favorizează o anumită echipă (mai are rost să-i dau numele? Nu cred) iar pe celelalte le ține "legate la mâini"? Îmi aduc aminte de anul în care Ferrari a adus o aripă dublă pe față ce o avantaja fapt pentru care au sărit toți la gâtul lui Bernie Ecclestone cerându-i să schimbe regulamentul impunându-i echipei italiene să nu o mai folosească. În locul aceluia le-aș fi răspuns să-și vadă de treabă lor, să-și pună mintea la contribuție și să continue să muncească, că prin muncă trebuie să fi declarat câștigător nu prin politică.
    3 7
  • Costel
    chapeau @lol ! is de acord , F1 ii cat se poate de faina asa cum se prezinta in 2019 , singura culpa identificata de mine ii aceea a prezentei prea multor dinozauri pe AM-motorsport care fac mereu comparatii intre epoca x si epoca y a marelui circ

    "inspectia" neprogramata la planetara dreapta pe care a bifat-o hamilton in FP2 ii datatoare de si mai multe sperante pentru ferrari , etatea mult prea inaintata pentru marea performanta a babuinului (aproape 35 de ani ) confirmandu-mi ca montreal ii locatia ideala pentru vettel & leclerc sa monopolizeze podiumul canadian fiindca fie vorba-ntre noi , mentalul pavianului impletit ii zdruncinat temeinic pentru calificari / cursa in urma greselii de pilotaj din virajul noua iar ciclicitatea gafelor ii direct proportionala varstei cu repercursiuni dintre cele mai benefice pentru scuderia
    3 3
  • Nu ai inteles nimic din ce am spus. E fix pe dos decat crezi. Regulamentele drastice egalizeaza sansele. Daca lasi liber sa vezi atunci dominatie.

    Daca vorbesti de povesti cu aripi si regulamente atunci trebuie sa cunosti in detaliu regumentul plus toate detaliile tehnice ale aripii cu pricina. Altfel doar aberezi.
    2 2
  • ferr1, lasa-te tati de F1, liga 1 e pentru tine!
    3 0
  • Mercedes F1
    Sunt cativa fani Vettel care nu vor mai privi competitia. Paguba-n ciuperci.:)))) adevarul e ca vetel face show.....mai mereu o comite.
    1 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru