Hamilton şi-a stabilit ca obiectiv să câştige titlul mondial în 2014

de Daniel Popescu
Miercuri, 27.11.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lewis Hamilton consideră că Mercedes trebuie să aspire la câştigarea ambelor titluri mondiale în sezonul 2014 ca urmare a progreselor semnificative înregistrate în acest an.

Esential 1 victorie a obtinut Lewis Hamilton in sezonul 2013 al Formulei 1 (Ungaria)
2 victorii a inregistrat coechipierul Nico Rosberg in acest an (Monaco si Marea Britanie)
2 este locul ocupat de Mercedes in clasamentul constructorilor in sezonul 2013
Decizia lui Lewis Hamilton de a părăsi McLaren la sfârşitul sezonului 2012 în favoarea unui contract pe trei ani cu Mercedes s-a dovedit a fi una inspirată.

Chiar dacă iniţial afirma că nu anticipează victorii în primul său an la Mercedes, britanicul a trecut primul linia de sosire la Hungaroring, iar echipa a ocupat locul doi în clasamentul constructorilor. În acest context, Hamilton consideră că obiectivul natural pentru 2014 este câştigarea ambelor titluri mondiale.

"Tocmai am terminat pe locul doi în clasamentul constructorilor, aşa că în mod sigur nu vrem să terminăm acolo anul viitor, vrem să facem următorul pas.

Aşa că pentru toată lumea şi pentru mine obiectivul este să câştigăm titlul, ambele titluri. Sigur că dacă nu o facem va exista în mod natural o dezamăgire, dar nu vom fi influenţaţi de energia negativă", a declarat fostul campion mondial pentru postul britanic de televiziune SkySports.

Pe parcursul istoriei sale, echipa de la Brackley a avut un singur an de succes, când a obţinut ambele titluri mondiale în 2009. Hamilton nu crede că lipsa de performanţe majore va avea o influenţă majoră asupra presiunii de a câştiga titlurile anul viitor.

"Nu cred că există o anumită mentalitate de campion mondial. Toată lumea are o abordare diferită, dar simt că toată lumea este determinată. Nu au avut succesul pe care poate că l-ar fi meritat şi nu au avut succesul celor de la Ferrari, McLaren şi Red Bull, dar sunt determinaţi sal aibă şi determinarea ne va duce acolo", a adăugat el.

Via SkySports

Comentarii (17)

  • GrosJan
    mai stiu cativa cu acelasi obiectiv
    14 32
  • mertzan
    da, sigur... a ramas doar ca sa mai faceti inca 1 000km in teste si treaba e rezolvata.
    11 29
  • pornind din premizele ce reprezinta schimabarea regulamentului, dar si clasamanetul anului 2013, eu consider ca patru echipe sunt in carti pentru titlul din 2014

    Scuderia Ferrari
    Mercedes AMG Petronas F1 Team
    Infiniti Red Bull Racing
    McLaren Mercedes

    bineinteles eu votez alaturi de Ferrari care are avantajul liniei de piloti si al constructoruui de fabrica Motor+Sasiu, in plus au strans o echipa tehnica foarte capabila

    a doua sansa dau celor de la Mercedes, linie de piloti buna, deasemenea suint constructori de motor + sasiu, in plus vorba umbla ca vor avea motorul cel mai puternic

    eu zic ca Hamilton are motive sa fie pozitiv

    cei de la RBR sunt pe val ...clar, dar vom vedea daca valul continua sau se rupe
    avantajul cel mai mare este in continuare prezenta lui Newey, in schim linia de piloti nu este foarte puternic, Ricciardo inca nu a dezvaluit cat de bun poate sa fie intr-un RBR,oricum Vettel ramane unul dintre principalii candidate la titlu si in 2014
    alt minus poate fi motoarele Renault, s-ar outea sa fie mai putin fiabile decat celor de la Mercedes si Ferrari, vom vedea
    schimabrea regulamentului poate insemna continuarea formei bune dar poate cauza si un regres daca noile reguli nu functioneaza bine cu schema bine invatata

    McLaren

    Paote fi surpiza sezonului, si din nimik sa inceapa in forta
    istorie au, bani au, ingineri au

    minusul reprezinta linia de piloti unde Button este foarte bun dar poate e un pic obosit si deja ramane in urma ca si performanta fata de restul canpionilor activi,
    Magnussen este catre deschisa, poate va fi genial poate va fi un esec, oricum McLaren nu al-ar fi pus in masina nr 2 dc nu ar fia rata ceva ce sa-i determine sa-l concedieze pe Perez.

    daca sunteti de acord ma bucur ... daca nu ... ar fi interesant de vazut si parerea altor fani, dar una corecta si nu umpluta cu "hater talk"
    25 32
  • 1. sunt de acord cu ce ai scris, mai putin mclaren, care anul care vine face un compromis intre motor, sasiu si piloti, pentru un singur an ei trebuie sa furnizeze un sasiu pentru motorul mercedes ca apoi sa faca unul pentru honda, o sa fie tare greu sa te apuci sa faci 2 monoposturi din start .
    2. poate ca liniile de piloti sunt putin dezechilibrate, ma refer ca nu toti au bani lui ferrari sau mercedes, RBR o sa fie prin intre ciocan si nicovala, daca Rici nu face treaba buna, o sa incerce cu ceilalti 2 de la sora mai mica dar nici unul nu e la nivelul lui webber, experinta pe care a avut-o webber c-am greu de luat de pe garduri sau din doze, ramane de vazut.
    in rest numai bine la toti
    13 27
  • Cred ca RedBull o sa fie campioana, regulamentul nu se schimba chiar asa radical (cum s-a intamplat in 2009), singura necunoscuta o sa fie comportamentul motoarelor. Daca ar fi sa pariez as merge tot pe Vettel.
    12 8
  • Urmeaza Nico Rosberg care va declara acelasi lucru...

    Dupa un sezon 2013 dezastruos e greu pentru McLaren sa revina atat de repede in top, atat timp cat regulamentul nu se schimba foarte mult. F1 va continua sa se bazeze foarte mult pe aerodinamica, iar la capitolul asta McLaren a stat foarte rau.
    Insa ma gandesc ca Ricciardo va dori sa demonstreze ceva in 2014, iar asta s-ar putea sa-l coste. Magnussen poate da dovada de mai multa maturitate decat Ricciardo.
    Apoi nu cred ca Montezemolo si-a calcat pe inima si l-a adus pe Kimi doar ca sa puncteze la capitolul imagine. Cred ca in 2014 nu va mai accepta un esec si cu siguranta vrea ambele titluri.
    Ramane totusi de vazut ce se va intampla cu Lotus si linia lor de piloti. Daca vor gasi bani suficienti pentru a fi competitivi si daca il vor aduce pe Hulkenberg, eu zic ca pilotii Lotus vor lupta pentru victorii. Cred ca aici poate fi surpriza sezonului, nu la McLaren.
    8 29
  • Si un incult ca tine ce abereaza, comenteaza cum se pune musca pe rahat ca la asta te pricepi cel mai bine
    8 10
  • @ferr si @Soxy

    Nu subestimati atat de mult Mclaren. Andy Cowell seful diviziei de la motoare din Brixworth a spus ca Mercedes nu va avea aproape deloc avantaj asupra Force India, Williams si Mclaren deoarece inca de timpuriu si conform contractului Mercedes au furnizat toata documentatia celor 3 echipe de client referitoare la tot ce au nevoie pentru designul monopostului. Bine inteles cele 3 echipe, nu au voie sa deschida sau sa aica acces la componentele interne ale motorului, orice anomalie fiind nevoiti sa o raporteze celor de la Mercedes care duce unitatea inapoi in Brixworth. Dar informatia referitoare la putere, la caracteristici la cum functioneaza, cum intercationeaza cu ERS ei trebuie sa le acorde echipelor de client. Nu inteleg psihoza asta cu furtul de tehnologie a lui Honda, sunt clause f clare, Mclaren nici nu are nevoie de filosofia motorului pe partea interna de hard ware, insa Mercedes trebuie sa dea absolut toata informatia de cum functioneaza motorul. Si Totto Wolff a spus ca probabil de-a lungul anului o idee mai rafinata rezultata dintr-o chestie de detaliu obtinuta pe dinamometru, logic ca va merge prima data spre Mercedes, dar in nici un caz Mercedes poate sa nu ofere informatiile despre motor sau dea informatii gresite. Jonathan Neale confirma in pauza de vara ca Mercedes le-a dat toata informatia de care au nevoie pt designul monopostului, ba mai mult o mica echipa de tehnicieni din Brixworth se ocupa doar de integrarea motorului in sasiu la Mclaren acasa. Mclaren nu poate sa aiba acces la chestiile de interiorul motorului de filosofia in detaliu a cum functioneaza, dar datele pentru ca masina Mclaren fie compatibila cu motorul, Mclaren le are, plus ca acele date nici nu constituie un secret, deoarece regulamentul si contractele sunt clare.

    Mai subestimati si faptul ca la testul de la Silverstone a tinerilor piloti cand Mercedes nu avea voie deoarece participase la acel test pirelli secret, iar Red Bull si Ferrari testau de zor pentru update-urile din a 2 parte a anului 2013, MCLAREN A SPUS PUBLIC CA TUvBEY SI PAFFET lucrau "pentru a intelege si dezvolta concepte si componente pentru MASINA DIN 2014". In zilele de vineri si sambata ulterioare (Germania, Ungaria, Belgia, Italia, Singapore, Japonia si Coreea, Mclaren folosea zilele de vineri si sambata (P3) doar ca banca de test pentru 2014 si experimentau tot felul de concepte, setari, pentru 2014 intr-un timp cand Ferrari si Mercedes lucrau la setari si rafinari ale masinii pentru 2013 (pana la Monza), iar ulterior au inceput sa isi imparta efortul intre 2013 si 2014, RETINETI cand Mclaren lucra deja de luni bune pentru 2014. Nu inteleg cum subestimatia cest lucru, intr-un an cand au loc atat de dramatice schimbari de regulament, faptul ca Mclaren nu era prins ain lupta pentru titlu si s-a concentrat atat de repede pe 2014 este ceva ce nu are cum sa nu faca diferenta.
    3 6
  • @ferr si @Soxy

    Nu subestimati atat de mult Mclaren. Andy Cowell seful diviziei de la motoare din Brixworth a spus ca Mercedes nu va avea aproape deloc avantaj asupra Force India, Williams si Mclaren deoarece inca de timpuriu si conform contractului Mercedes au furnizat toata documentatia celor 3 echipe de client referitoare la tot ce au nevoie pentru designul monopostului. Bine inteles cele 3 echipe, nu au voie sa deschida sau sa aica acces la componentele interne ale motorului, orice anomalie fiind nevoiti sa o raporteze celor de la Mercedes care duce unitatea inapoi in Brixworth. Dar informatia referitoare la putere, la caracteristici la cum functioneaza, cum intercationeaza cu ERS ei trebuie sa le acorde echipelor de client. Nu inteleg psihoza asta cu furtul de tehnologie a lui Honda, sunt clause f clare, Mclaren nici nu are nevoie de filosofia motorului pe partea interna de hard ware, insa Mercedes trebuie sa dea absolut toata informatia de cum functioneaza motorul. Si Totto Wolff a spus ca probabil de-a lungul anului o idee mai rafinata rezultata dintr-o chestie de detaliu obtinuta pe dinamometru, logic ca va merge prima data spre Mercedes, dar in nici un caz Mercedes poate sa nu ofere informatiile despre motor sau dea informatii gresite. Jonathan Neale confirma in pauza de vara ca Mercedes le-a dat toata informatia de care au nevoie pt designul monopostului, ba mai mult o mica echipa de tehnicieni din Brixworth se ocupa doar de integrarea motorului in sasiu la Mclaren acasa. Mclaren nu poate sa aiba acces la chestiile de interiorul motorului de filosofia in detaliu a cum functioneaza, dar datele pentru ca masina Mclaren fie compatibila cu motorul, Mclaren le are, plus ca acele date nici nu constituie un secret, deoarece regulamentul si contractele sunt clare.

    Mai subestimati si faptul ca la testul de la Silverstone a tinerilor piloti cand Mercedes nu avea voie deoarece participase la acel test pirelli secret, iar Red Bull si Ferrari testau de zor pentru update-urile din a 2 parte a anului 2013, MCLAREN A SPUS PUBLIC CA TUvBEY SI PAFFET lucrau "pentru a intelege si dezvolta concepte si componente pentru MASINA DIN 2014". In zilele de vineri si sambata ulterioare (Germania, Ungaria, Belgia, Italia, Singapore, Japonia si Coreea, Mclaren folosea zilele de vineri si sambata (P3) doar ca banca de test pentru 2014 si experimentau tot felul de concepte, setari, pentru 2014 intr-un timp cand Ferrari si Mercedes lucrau la setari si rafinari ale masinii pentru 2013 (pana la Monza), iar ulterior au inceput sa isi imparta efortul intre 2013 si 2014, RETINETI cand Mclaren lucra deja de luni bune pentru 2014. Nu inteleg cum subestimatia cest lucru, intr-un an cand au loc atat de dramatice schimbari de regulament, faptul ca Mclaren nu era prins ain lupta pentru titlu si s-a concentrat atat de repede pe 2014 este ceva ce nu are cum sa nu faca diferenta.
    3 6
  • @fer

    Mclaren daca scapa de pull rod, nasul ridicat, si revine la push rod (cum deja a fost anuntat) este foarte competitiva. Gandestete toata filosofia aerodinamica din jurul masinii din 2012 (mp4-27) este mai rafinata si masina a fost mai competitiva decat ce au oferit Ferrari si Lotus in ultimii 2 ani. Amintesteti ca mp4-27 a fost cea mai rapida, la inceput, la mijloc (victorii ungaria, belgia, italia). Red Bull au venit cu acel dublu DRS in Singapore cand au preluat controlul dar chiar si asa in Singapore Hamilton a luat pole-ul si conducea cursa cand a cedat cutia. Ulterior Singapore Vettel obtine inca 3 victorii la rand, dar la sfarsitul lunii octombrie - inceputul lunii noiembrie mp4-27 era din nou mai rapida decat Red Bull, Mclaren castigand ultimele 2 curse. In toti anii acestia 2010-2013, nici o alta echipa cu nici o alta masina nu a reusit din punct de vedere realist sa aiba o masina atat de evoluata si care obiectiv vorbind sa fie mai buna decat Red Bull raportata la intregul an competitional, cum a fost mp4-27 in 2012. Ferrari dintre chipele de top a fost echipa care a evoluat cel mai putin din punct de vedere aerodinamic in perioada acesta 2010-2013. In acesti ani Alonso a tras masina dupa el a castigat curse, dar in nici un caz masina nu era peste Red Bull, cum a fost mp4-27. Chiar si Horner referitor la Red Bull/Mclaren din 2012 a spus ca Red Bull had the "best car" (datorita fiabilitatii, cu exceptia alternatorului la Valencia si Monza) dar ca Mclaren had "the fastest car". Acesta masina a fost in dificultate in cele 2 curse din iulie din Anglia si Germania cand calificarile au fost in conditii de ploaie (va amintiti probabil de ele pt ca doar atunci Alonso a plecat din prima linie) si intre Singapore si Abhu Dhabi ( dupa iarasi dominanta Mclaren. Abu Dhabi - Hamilton pole si abandon cutie conducand cursa, ulterior castiga Raikkonen; Austin - victorie Hamilton, Brazilia - prima linie Mclaren, victorie Button) cand Newey a venit cu dublul DRS, si au avut 4 victorii la rand, dar repet dupa 1 luna jumate Mclaren recupereaza si devine iar masina cea mai rapida dominand categoric ultimele 3 curse. (chiar daca la Abu Dhabi a abandonat, a facut-o dupa ce au luat pole-ul si au pierdut-o pt cutie cand conducea cursa).

    Deci nu inteleg cum masinile Ferrari sau Lotus in acesti ultimi 3 ani au putut sa faca asa ceva, sa il bage pur si simplu pe Newey in corzi si sa il domine aerodinamic asa cum a fost cazul m4-27. Chiar Hamilton spunea in timpul testelor de iarna cand testa W04 Mercedes din anul acesta ca simte diferenta deoarece Mclaren-ul lui din 2012 "had so much downforce, and had such a refined aerodynamic platform". Stiu ca istoria alternativa este o stiinta ce tine de imagologie, dar Whitmarsh daca dupa ce a vazut in Australia ca mp4-28 ii un dezastru, si nu mai pierdea vremea cu aceasta masina, luand decizia ca in Malaezia sau China sa faca trecute testele de siguranta (crash testul ala ce-l fac echipele in decembrie) si sa aduca din nou pe pista mp4-27 din 2012, Mclaren era mai eficienta aerodinamic, acea o aerodinamica mai complexa decat Ferrari, si daca incepeau iarasi sa o updateze sustinut is 1000% ca aveam a doua masina valorica dupa Red Bull.
    3 3
  • * am dat din greseala de 2 ori primul articol nu a fost intentionat, m-am incurcat cu codul
    4 3
  • @Mircea

    nu stiu daca reveniea la MP-27 era o solutie pentru ei, trebuia totusi modificat conform regulamentului 2013
    ca Whitmarsh sa lase balta MP-28 in China nu putea ... gandeste la consecintele de imagine ale lui si ale echipei ... in mod sigur a fost un dus rece pentru el.

    ai vazut decalratia lui Button din Januarie?

    Least accurate statement of the year:
    "This year's car is the best we've ever made" - Jenson Button, January 31, at the launch of the MP4-28;
    Runner-Up: "The one certainty is that Paddy will be part of the team for another year" - Martin Whitmarsh, January 31, six months before Lowe joined Mercedes.

    sursa:
    http://www1.skysports.com/f1/news/22058/9042202/the-best-and-worst-of-formula-1-2013

    ei chiar credeau in MP-28
    se mai intampla sa pariezi pe calul schiop ...

    dar un cuvant cate o suta. eu imi mentin idea initiala ca dupa sezonul dezastru din 2013 echiap McLaren poate fi supriza din 2014 ... dar incontinuare ii accord doar a 4-a sansa la titlu dupa Ferrari, MB si RBR

    vedem ce va fi ... abia astept martie 2014!
    Forza Rossa!
    10 1
  • A fost comico-tragic Button recunosc. Asta spune multe despre faptul cat de supra evaluata este asa zisa inteligenta a lui Button. Nu prea l-am vazut in toti acesti ani sa faca minuni cu pneurile si sa reziste pe pneuri mai mult decat asa zisii piloti mai agresiv, din contra intra primul pentru schimb. Eu sincer, cred ca Button este incapabil sa dezvolte o masina, sa ii dea o directie din punct de vedere tehnic, el are doar 2 replici "There's no grip" si "I have massive understeer". Conta mult factorul Hamilton. Oricum spunand ca mp4-28 e cea mai buna masina facuta de Mclaren cu el in echipa spune totul. Sam Michael spune in schimb ca desi este f tanar feed-backul lui Magnussen in privinta masinii este "first class". Daca inginerii lui Mclaren pot face o masina bine balansata si fara deficiente majore, Button se poate lupta cu Vettel si Alonso.

    Referitor la mp4-27, masina aceea a fost senzationala. Trebuiau sa accepte greseala si sa de-a naibii la gunoi cu mp4-28. Cu toate retusurile si desi nu a mai fost dezvoltata dupa noiembrie 2012, is ferm convins ca facea mai mult de 122 de puncte.
    Ti-am zis eu imi pun toate sperantele in faptul ca si-au redirectionat mult mai devreme toate resursele pentru masina de anul viitor in comparatie cu Red Bull, dar mai ales cu Mercedes si Ferrari care au luptat pana la sfarsit pentru locul 2. Da, dupa Monza nu au mai aruncat totul pentru 2013, dar oricum fortele lor erau oarecum diluate, spre diferente de Mclaren unde toate resursele erau pentru 2014. Daca tot vorbim serios, sa stii ca cu toate astea, mi-e foarte frica de anul 2014 din 2 motive. Unul pentru ca Mclaren desi revine la push rod pe fata, sunt zvonuri ca va incerca ceva f inovativ in intreaga parte din spate a masinii (suspensie, pozitia componentelor, etc), si s-ar putea sa fie un mare esec asa cum a fost in 2011 cand au incercat acea evacuare prin placile laterale, sau anul acesta cu suspensia, nasul si tot ce au incercat in partea din fata a monopostului. Iti zic ca obiectiv vorbind ma tem deja de solutiile revolutinare pe care le incearca Mclaren, caci cu exceptia F-duct, toate au dat grej, ba mai mult, au compromis designul masinii. Si in al doilea motiv, asa cum spuneai tu de declaratia lui Button, ma tem de o evolutie gresita ca urmare a feed-backului sau care sa compromita designul masinii din 2014. N-am nici o emotie pentru integrarea motorului mercedes in sasiu pentru ca Mclaren a primit informatiile despre motor care ii erau necesare cu mult timp inainte de luna mai 2013 cand au semnat cu Honda pentru 2015, iar Andy Cowell a si spus ca nu va fi o diferenta prea mare intre Mercedes si Force India, Mclaren pentru ca setul de informatii pe care sunt nevoiti sa il ofere echipelor nu duce la furt de tehnologie, echipele ne avand nevoie de acea parte interna ce tine de motorist, si oricum Mclaren ar fi nesimtiti sa deschida motorul sa studieze componentele sau detaliile acestea si sa le paseze la Honda, nu este in spiritul lui Mclaren sa faca asta si is convins ca nu se poate umbla la motoarele Mercedes fara ca acestia sa isi dea seama.

    Abia astept odata macar sa vad masinile si sesiunea de teste, de curse nu mai vb :)

    You cut yourself... youl bleed Mclaren...
    3 3
  • @Soxy

    De ce vezi Ferrari intre favorite? Bine au cea mai buna linie de piloti, dar Ferrari are cel mai slab compartiment aerodinamic. Din punct de vedere aerodinamic, nu au fost doar sub Red Bull si Mclaren dar in acest an si sub Mercedes si Lotus. Cand toti dezvoltau si rafinau concepte aerodinamice si veneau cu solutii bune, Ferrari dadea mereu gres. Gandestete ca din era Schumacher, Ferrari nu mai venit cu nici o noutate aerodinamica care sa dea un nou trend, si asta spune ca in acel compartiment este o problema grava si structurala. Daca au avut probleme de corelatia anii trecuti cand lucrau doar in tunelul lor sau anul acesta cand masina din 2013 s-a nascut si update-urile asupra sa au fost concepute la Koln, cum va fi anul viitor cand primele faze ale masinii au fost concepute la Koln si din octombrie, cand practic scheletul si platforma masinii au fost finalizate, revin la un alt tunel de vant (cel propriu). Este logic ca va fi un risc foarte mare sa existe diferente si inadvertente de corelatie, de CFD intre cele doua surse de date.
    In al doila rand exista zvonuri ca motorul Mercedes este foarte puternic, avem opinii cum ca dupa sunetul motoarelor, motorul Renault ar suna cel mai bine, despre Ferrari nimic, doar zvonuri ca sunt in urma si ca s-au opus mariii diamentrului cauciucurilor pt 2014 pt care insista atat de mult Mercedes, specialistii spunand ca aceste doua atitudini ar concluziona o idee f clara: motorul Ferrari ar fi mai slab decat cel Mercedes, si nu vor ca Mercedes sa poata utiliza toate atuurile de care detine.

    Deci o baza aerodinamica prea buna Ferrari nu au cum sa aiba, iar daca si motorul este al 3 (fie si al 2 dupa cel Mercedes), pentru Ferrari va fi din nou un an slab. Sa stii ca referitor la aerodinamica si motorul Ferrari nu le-am scornit eu acuma, ci le-am citit si eu in lunile acestea referitoare la anul 2014. Nu il mai baga pe Rory Byrne pentru ca din 2009 este "consultat" de Ferrari dar omul apartine unei alte ere a regulamentului tehnic si el s-a rupt practic de miezul Formulei 1, nu s-a mai implicat efectiv in conceptul unei masini dupa anul 2006, chiar daca a fost in grupul de ingineri carora FIA le-a cerut opinia in elaborarea regulamentului.
    3 3
  • @ Mircea

    in primul rand cred in Ferrari ca sunt fan Ferrari ... asa cum tu crezi in McLaren
    in al doilea rand Alonos si Kimi sunt de departe perechea cea mai capabila de pe grila
    in al treilea rand, primul an 2014 paote fi afectat de probleme de fiabilitate ale motoarelor V6 (acest lucru au recunoscut toti cei 3 constructori de motoare)

    s-ar putea ca diferetele dintre masini sa fie foarte mici, RBR sa fie cel mai bun aerodynamic, MB si McLaren cei mai puternici, si poate Ferrari cel mai fiabil ... in conditiile acestea cu Alonso si Kimi care si dc primesc o caruta un pic mai proasta decat RBR, MB si McLaren, sunt capabili sa-l duca pana la titlu ... dar aceasta este o estimare subiectiva

    ceva concret vom vedea la Jerez si dupa la prima etapa din Australia
    9 1
  • @Soxy, din parate unica chestie care o vad echipele in Australia e cat de mult mai au de lucru la masina!

    In al 2-lea rand NU sunt fan Ferrari, dar trebuie sa-ti dau dreptate dpdv al pilotolor, cuplul Alonso-Kimi e cel mai bun de foarte mult timp (vezi Senna-Prost).

    Ce-i foarte probabil e ca la anu' BRB nu va castiga titlul la constructori chiar daca Vettel ramane favorit la piloti (batalia va fi intre Ferrari si Mercedes), de McLaren doar pot sa sper, dar Crarkson a avut mare dreptate cand zicea ca daca faci o masina de strada excelenta nu mai ai oameni buni care sa se ocupe si de masina de F1 (vezi Mclaren P1, Ferrari 458 si multe alte modele).
    1 0
  • Ham e slabut in declaratii...si pe la jumatea sezonului 2013 spunea ca poate castiga titlul. (:|
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru