Calificările pentru Marele Premiu al Belgiei au evidențiat încă o dată superioritatea celor de la Mercedes din acest sezon, concomitent cu greutățile cu care se confruntă rivalii de la Ferrari.
Lewis Hamilton a obținut cu mare ușurință pole position-ul după ce a fost cronometrat cu 1:41.252, în timp ce coechipierul său Valtteri Bottas a fost cu o jumătate de secundă mai lent.
Ca de obicei, Max Verstappen a fost cel mai aproape de echipa germană și va lua startul de pe locul trei. Daniel Ricciardo a obținut cel mai bun rezultat în calificări din acest an pentru Renault și va ocupa poziția a patra, în fața lui Alexander Albon (Red Bull) și Esteban Ocon (Renault), în timp ce Carlos Sainz a obținut locul 7 pentru McLaren.
Racing Point a ocupat locurile 8 și 9 prin Sergio Perez și Lance Stroll, cu Lando Norris pe 10.
Alpha Tauri va ocupa locurile 11 și 12 prin Daniil Kvyat și Pierre Gasly, în timp ce Ferrari și-a dezamăgit fanii printr-o nouă prestație modestă.
După ce au progresat cu multe emoții în Q2, Charles Leclerc și Sebastian Vettel au obținut doar locurile 13 și 14 pe grila de start.George Russell a reușit să pătrundă în Q2 și va pleca de pe 15. Kimi Raikkonen (Alfa Romeo) a fost primul pilot sub linie în Q1 și va lua startul de pe poziția a 16-a din fața lui Romain Grosjean (Haas) și a coechipierului său, Antonio Giovinazzi, în timp ce ultima linie a grilei de start este ocupată de Nicholas Latifi (Williams) și Kevin Magnussen (Haas).
Marele Premiu al Belgiei va avea loc duminică cu începere de la ora 16:10.
Eu in locul lui Binotto ma apucam de ping pong.
La Sky au pus in paralel cel mai bun tur al lui Leclerc de anul trecut si cel de azi. La finalul la Kemmel Straight distanta era imensa. De prin anii '90 nu au mai avut astfel de performante.
Saptamana viitoare e Monza. E bine pentru Ferrari ca nu vor fi spectatori.
Interesant ca pe prima parte a circuitului Sainz a avut cel mai bun timp. Presupun ca se bucura ca se duce la Ferrari. :)
Bravo Ricci! Cea mai buna clasare anul acesta si ma intreb, oare de unde a venit Renault cu performanta asta, tocmai la Spa?
Al saselea pole position pentru Hamilton si un nou record al circuitului.
Acestea sunt consecintele faptului ca iau inlaturat pe toti cei cu care au facut performanta.
Sunt chiar de rasul curcilor
Masina Ferrari e dezvoltata cu feedback de la Leclerc si in jurul predestinatului. Deci au inceput bine.
Ferrari nu e o echipa care sa mearga la titlu cu un incepator promovat de mass media. Ferrari are nevoie de un armasar care sa traga echipa dupa el. Mari prosti ca nu l-au luat pe Alonso. Leclerc nu va fi niciodata omul care sa inspire echipa sau s-o traga dupa el. Leclerc si Ferrari se vor prabusi impreuna - unul prea tanar, ceilalti prea prosti.
Oricum, in 2022 se poate intampla orice. Asa ca nu e mare paguba.
Numai bine
Cand faci asemenea afirmatii, trebuie sa ai un simt al masurii. Schumacher, un pilot al carui talent nu il contesta nimeni, a castigat titlul cu masina nr. 1, in 2001, 2002 si 2004. Chiar si in 1994 a avut in prima parte a sezonului, o masina mai echilibrata decat Williams. Asta ca sa nu il acuz ca a trisat. Senna, cel mai bun din toate timpurile, a castigat in 1988 si 1990 cu masina cea mai buna. Doar ca diferenta dintre ei si Hamilton sau Vettel in perioada 2010-2013, este ca aveau adversari. In cadrul echipei ( Senna ), sau un pilot din afara altei echipe (Schumacher). Nu e vina lui Alonso, ca McLaren-ul lui Raikkonen avea probleme de fiabilitate. McLaren a fost peste Renault in 2005. In 2006, avantajul l-a constituit Michelin. Dar Schumacher, este Schumacher. Si sa nu uitam ca Massa a fost inaintea lui Fisichela, in acel sezon. In schimb in perioada Vettel, Webber a fost nr. 2. Si s-a luptat pentru titlu, cu statutul asta. Hamilton nu a demonstrat nimic in perioada 2010-2012. Avea incidente cu Massa si Maldonado. In 2008, se stie cum au stat lucrurile. Asa , sa faci presupuneri este usor. Alonso, iesea campion mondial cu acel Ferrari din 2017 si 2018. Cand spaniolul se va rasuci pe circuite precum Seb, atunci se mai schimba discutia. Pana atunci, nu!
Pai si de unde alt feedback,
Anul viitor va fi la fel, tot o mașina Ferrari praf,
Ca de Ferrari îl aduc pe Sainz, Ricci un vulpoi "batran" nu era bun pt.ei,
Au vrut p echipa de piloți tineri,
Cu tinerețea să rămână si la anul,
Sper la coada plutonului,
Ca sincer macaronarii o merta ca sunt tare prosti in frunte cu Binotica
McLaren a fost a 2-a masina intre 2010 si 2012. In 2010 nu aveai DRS, iar la Abu-Dhabi este greu de depasit. Hamilton a avut acrosaje cu Massa si la Suzuka, Singapore, Monaco si Silverstone. Mi se pare ciudat ca nu iti amintesti. Si cel putin in mod clar, in India si Singapore a fost vina "luptatorului" pentru egalitate de sanse. N-am vrut sa te jignesc si nici nu vreau, insa Vettel nu a fost la nivelul lui Alonso cam niciodata. O singura data, consider ca a fost in mod clar peste spaniol: Monza 2008. In rest, sa traiasca Adrian Newey si Multi 21. Prima greseala memorabila a lui Vettel, care tipa in germana in Brazilia, uitand ce a facut in Turcia 9 ani mai devreme. E usor sa uiti anumite lucruri...