Mercedes a confirmat că rămâne invincibilă în sezonul 2019 și a monopolizat prima linie a grilei de start pentru Marele Premiu al statului Monaco.
Lupta pentru pole position a fost însă una extrem de echilibrată între Lewis Hamilton și Valtteri Bottas, iar britanicul a reușit să stabilească cel mai bun timp după ce a fost cronometrat cu 1:10.116.
Finlandezul a fost cu numai 0.086 secunde mai lent, însă în ultimul tur rapid a comis o greșeală înainte de intrarea în tunel. Red Bull Racing a obținut o performanță majoră după ce Max Verstappen s-a poziționat pe locul trei, în timp ce coechipierul sau Pierre Gasly a reușit la rândul său să ocupe locul cinci.
În acest context, Ferrari a fost nevoită să se mulțumească doar cu locul patru obținut de Sebastian Vettel, care a lovit glisierele de protecție în ultimul tur rapid de circuit.
Coechipierul său Charles Leclerc a avut o sâmbătă de coșmar. Monegascul a parcurs un singur tur rapid și a fost eliminat încă din prima parte a calificărilor pentru numai 0.052 secunde, astfel că va lua startul doar de pe locul 16.
După parcurgerea unui tur cronometrat, Ferrari nu l-a mai trimis pe Leclerc pe circuit, întrucât echipa a considerat că timpul este suficient de bun pentru a ajunge în Q2.
Ulterior, Leclerc a ratat semnalul care îi indica faptul că masa monopostului trebuie verificată, iar echipa l-a adus înapoi în garaj. Totuși, Leclerc ar fi avut carburantul și timpul necesar pentru a parcurge încă un tur cronometrat.Kevin Magnussen a obținut locul 6 pentru Haas, în fața lui Daniel Ricciardo, Daniil Kvyat, Carlos Sainz și Alex Albon. Nico Hulkenberg a fost primul pilot sub linie în Q2 și va fi urmat pe grila de start de Lando Norris și Romain Grosjean. Alfa Romeo a fost cea mai lentă echipă în Q2, iar Kimi Raikkonen și Antonio Giovinazzi vor lua startul de pe locurile 14 și 15.
În spatele lui Leclerc s-au poziționat cei doi piloți Racing Point, Sergio Perez și Lance Stroll, în timp ce Williams continuă să ocupe ultima linie a grilei prin George Russell și Robert Kubica.
Marele Premiu al statului Monaco va avea loc duminică cu începere de la ora 16:10.
Vettel sub orice critica, iar a gresit!
P.S. si da, chiar e placut sa ma numar printre fanii Ferrari, chiar daca performantele si echipa lasa de dorit, spre deosebire de multi pacalici de pe aici care sunt "fani" de conjunctura, in functie de echipa castigatoare/dominanta, singura lor placere fiind sa se bucure de nereusita altora, asta spune multe despre caracter/IQ ... ;)
vetelu sa fie atent la haas si ricci. :))
pacat de cealalt haas.
alonso e asteptat inapoi in f1, a aparut o noua masina gt2. :) ..rezistenta la garduri!
maine ii nevoie ca bottas sa-i arate pavianului impletit cine ii dresorul in 2019 la mercedes inca din primul viraj , doar astfel suspansul / interesul pentru actualul sezon mentinandu-se la cote decente
in ceea ce-l priveste pe leclerc , presiunea rezultatelor generata inevitabil de o echipa cu anvergura ferrari coroborata cu mentalul precar inca pentru marea performanta dar si o emotivitate mai mult decat evidenta aflata in posesia junelui monegasc in momentele cheie asa cum is dealtfel calificarile din monte-carlo certifica eroarea debarcarii mult prea devreme a lui raikonnen , kimi detinand chiar si la 39 de ani experienta necesara unei consistente a pilotajului care ii atat de straina lui charles in sezonul 2019
forza vettel ! forza ferrari !
Acum Ferrari si-au batut iar joc de Lecrerc ca pana la jumatatea sezonului sa fie Vettel in fata si sa zica ca apoi ca au tras cu celk care avea mai multe sanse. Cam makiavelici!
nimic mai fals onorabiliilor !
adevarul ii ca leclerc se stopeaza singur dintr-o abordare paguboasa care ii cu atat mai impardonabila la varsta sa atunci cand ar trebui sa livreze performanta inca din primul tur al calificarilor si nicidecum asteptand la adapostul unui tur in 1:12.1, modest dealtfel , care pana la urma s-a dovedit falimentar
pana in acest moment leclerc mi-a demonstrat ca ii doar un copil rasfatat si razgaiat de care ferrari nu se poate folosi in atingerea obiectivelor pe termen scurt si mediu iar debarcarea prematura a lui raikonnen la sfarsit de 2018 nu face altceva decat sa consfinteasca diletantismul ferrari
Eu am adormit si la calificari, la cursa nu rezist mai mult de 5 min la cat de neinteresant e circuitul.
Cat despre Ferrari, deja nu mai e o surpriza, surpriza va fi cand vor avea o strategie buna, cand chiar vor castiga ceva.
Binotto e cel mai slab team manager din ultimii 20 de ani din F1, nu doar de la Ferrari. Poate chiar mai mult.
Păcat de acest băiat.
Ferrari o echipă de mafioți, RUSINE.
jock clear i-a transmis lui charles sa nu cumva sa coboare sub 1: 10 pe traseul monegasc fiindca astfel risca sa fie pedeapsit temeinic de scuderie !:D
mai raman doar cu dilema daca tu ii intr-adevar consumator de f1 ?