Hamilton, pole position în Ungaria în fața lui Bottas! Racing Point ocupă a doua linie a grilei, iar Vettel va pleca de pe cinci

de Daniel Popescu, Foto: Mercedes-Benz
Sambata, 18.07.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lewis Hamilton a obținut pole positionul pentru Marele Premiu al Ungariei după ce l-a învins cu o zecime de secundă pe Valtteri Bottas, în timp ce Racing Point a monopolizat a doua linie prin Lance Stroll și Sergio Perez.

Mercedes a dominat fără emoții calificările pentru Marele Premiu al Ungariei, iar singura necunoscută a fost ordinea de pe prima linie a grilei de start.

Lewis Hamilton s-a impus după ce a fost cronometrat cu 1:13.447 și l-a devansat pe coechipierul său Valtteri Bottas cu numai o zecime de secundă.

A doua linie a grilei a fost monopolizată de Racing Point, echipă poreclită Mercedes-B, prin Lance Stroll și Sergio Perez care vor pleca de pe locurile 3 și 4.

Interesant este că piloții Mercedes și Racing Point vor începe cursa cu pneuri medium, cu care au stabilit cei mai buni timpi în Q2, în timp ce restul piloților din top 10 vor lua startul cu anvelopele soft, teoretic mai rapide. 

Ferrari a obținut cel mai bun rezultat în calificări din acest sezon, întrucât Sebastian Vettel și Charles Leclerc ocupă locurile 5 și 6 ale grilei de start.

Max Verstappen va pleca doar de pe locul 7 după ce a acuzat un comportament mai puțin obișnuit din partea monopostului Red Bull, în timp ce McLaren și-a trecut în cont locurile 8 și 9 prin  Lando Norris și Carlos Sainz.

Pierre Gasly nu a parcurs niciun tur cronometrat în Q3 și va lua startul de pe 10.

Daniel Ricciardo (Renault) a fost primul sub linie în Q2, în timp ce Williams a reușit să-și îmbunătățească rezultatele comparativ cu anul trecut, chiar dacă a fost eliminată cu ambii piloți: George Russell (12) și Nicholas Latifi (15).

Tot în această secvență au fost eliminați Alexander Albon (AlphaTauri, locul 13) și Esteban Ocon (Renault, locul 14). Haas a fost eliminată cu ambii piloți încă din prima parte a calificărilor, cu Kevin Magnussen și Romain Grosjean pe locurile 16 și 18 și Daniil Kvyat (AlphaTauri) între ei.

Ultima linie a grilei de start este monopolizată de Alfa Romeo Racing prin Antonio Giovinazzi și Kimi Raikkonen.

Marele Premiu al Ungariei va avea loc duminică cu începere de la ora 16:10.

Ungaria - Rezultate Calificări:

 

Comentarii (29)

  • un fleac
    i-a ciuruit
    4 10
  • The Dot
    Negru, negru, roz, roz.
    Parti pozitive: Williams trece cu ambele masini de q3 dupa o perioada indelungata. McLaren confirma panta ascendenta si eu unul abia astept sa-i vad cu motor Mercedes incepand din 2021. Ferrari pare a se descurca mai bine pe un circuit mai lent, cu precizarea ca in q2 cle putin 4 masini au mers mai departe pe pneuri medii in timp ce Ferrari au fost pe soft.
    Parti mai putin pozitive: RBR...pe hartie ei trebuiau sa fie cei care sa le puna probleme celor de la Mercedes si au avut de departe cea mai proasta clasare in Ungaria in ultima vreme. Mercedesul negru merge ca pe sine si nu vad pe nimeni sa le ridice probleme nici anul asta. Ramane de vazut cat de pilot e Bottas, ca sa-l deranjeze pe Hamilton.
    Va fi interesant startul maine, avand in vedere ca primele 4 masini pleaca pe medii, iar cei din spate pe softuri.
    Bravo Ham!
    7 7
  • Inca odata s-a dovedit ca orice non-talent poate fi al treilea pe grila daca are o masina buna! F1 nu mai este despre piloti. Este despre bani si motoare! Vettel, Leclerc, Raikkonnen, Verstappen sunt niste anonimi pe langa cei de la Racing Point , cei care au furat tot ce se putea fura de la Mercedes! Cu acordul celor din urma sau nu, poate se va dovedi candva! Si respect maxim celor de la Renault, singurii care au avut curaj ca sa-i trezeasca pe bosorogii care conduc F1, ca la Racing Point furtul este prea pe fata! Nu-ti trebuie multa scoala ca sa vezi copia la indigo! Si o mare rusinica celor doi "mari" comentatori de GigiSport, Putinica-rusinica si Ion-cap de balon, care lauda din plin strategia hotilor de la Racing Point! Asta mai este competitie dragi comentatori? Eu stiu, ca pentru furt intelectual raspunzi! Cu atat mai mult astept ca bosorogii care conduc F1, sa ia masuri impotriva celor imbracati in roz! Parca ar fi fetite....
    17 14
  • Ce poti sa zici "Jos palaria Mercedes" in rest sunt in alta competiție.
    Actuala F1 este cea mai neinteresanta competitie auto
    13 4
  • Mereu a dominat o echipa, sau aproape mereu. Materialul tehinc a contat mereu in F1. Doar e F1 pana la urma, e o competitie tehnologica in primul rand. Uzinele alea pentru ce sa investeasca banii?
    Daca nu-ti place F1 ca domina o echipa dar ti-a placut in trecut, te cam contrazici. Mereu masina o buna a contat foarte mult.
    19 2
  • Ce te faci atunci cand "nulitatea" e mai rapida decat colegul?
    9 2
  • un fleac.
    As vrea sa-l vad pe pilotul de culoare cu un pistol, de la Haas, nu cu ditamai mitraliera Mercedes. La Mclaren ani la rand a fost un pilot de cel mult loc 3-4 la general.
    15 11
  • Fainosag
    @xyz Or fi aia de la digi praf dar nici cu tine nu mi-e rusine. Daca Stroll e non talent tu ce esti? Expertul lui peste prajit. E plin netul de experti ca tine care stau in spatele ecranului si critica pe toata lumea.
    5 3
  • un fleac
    La Mclaren si-a cam batut toti coechipierii campioni mondiali. Ciocu mic.

    Daca vrei sa fii corect atunci ai zice de un campionat monomarca si cel mai bun sa castige. Nici Schumacher nici altcineva nu a facut bici din rht.
    8 9
  • Se spune ca Racing Point au inceput sa-l saboteze pe Checo ca sa-l faca pe baiatul tatii sa pare mare pilot si astfel sa-si justifice linia de piloti pentru anu' viitor.
    Cei ce se plang de Racing Point au uitat ca Haas au facut acelasi lucru ani de zile.Lasa ca la anu' cand baiatul tatii o sa-l bata pe vettel ne vom distra maxim.

    Xyz Raikkonen a parut anonim si pe langa Giovinazzi. N-ar strica o pensie. Robert Shwartzman ar fi un excelent inlocuitor.
    3 2
  • In F1 clar tot timpul a fost o echipa care a dominat dar nu asa, este ceva putred la mijloc, nimeni sa nu poata face nimic in acesti ani,sa fi cu 2 sec pe tur mai rapid,ce e asta cacealma sa fim seriosi.
    Respect pt Mercedes dar ...
    9 5
  • Un fan spunea ca Alonso merita victoria de la LM pentru ca Toyota l-a ales pe el pentru ca are valoare. Pe aceeasi logica Hamilton merita totlurile pentru ca Mercedes l-a ales pe el pentru ca are valoare. Ps, stiu ca un fan Alonso tot carcoteste in legatura cu materialul tehnic. Posibil acelasi fan.
    3 4
  • @un fleac
    Masina Mercedes a ciuruit, nicidecum pilotul Mercedes.
    16 3
  • Neutru
    Nu vă faceți iluzii că FIA va face dreptate.ÎnFIA Mercedes ia deciziile de mulți ani direct sau indirect.Amintiți-vă cine a luat decizia să se amâne deschiderea anului competițional.Nu McLaren care avea un infectat ci Mercedes că nu vroia Hamilton să vină pe circuit și a părăsit hotelul vineri dimineață înaintea antrenamentelor plecând acasă.Atunci a hotărât Mercedes anularea cursei din Australia și FIA s-a conformat.Dacă nu mă credeți citiți articolele de atunci că sunt la discreția tuturor.
    10 4
  • flecarica
    Asta cu fleacu', ia si tu performanta lui ramilton din 2009-2013. Avea si masina mai buna ca altii care au terminat in fata lui. Pe Alonso l-a devansat in 2007 doar prin numarul de pole-uri si cu papa Ron care il tinea in brate si-i tragea presu' spaniolului. Sau poate iti aduci aminte cum l-a umilit Button in Canada. Sincer chiar nu ma impresioneaza era Mercedes. Echipa care are masina capabila sa scoata doi campioni mondiali pe banda spune tot.
    9 5
  • Andrei
    Singurul element ce poate da calculele peste cap este ploaia si eveantualele SC. Desi nu il simpatizez, Hamilton este imbatabil si pe ploaie si acolo e vorba de talent, nu de masina, insa aceasta dominatie ucide spectacolul. Ploaia poate produce surprize. Pana atunci maine incepe Moto GP, unde spectacolul e la el acasa.
    4 0
  • În 2020 am ajuns să ne urmărim Formula Mercedes sau, cum spunea Vettel, "... believes Mercedes and Racing Point"to be on a different planet" following their performance in qualifying for the Hungarian Grand Prix."
    4 1
  • flecarica
    De unde stii tu cine avea masina mai buna? Stand acasa in fotoliu. Daca nu ma insel Hamilton e singurul care a casigat curse in fiecare an de cand a venit in F1, indiferent ce masina a avut.
    4 4
  • luatisisavurati
    https://www.youtube.com/watch?v=rh6vBU-YNK0
    1 0
  • Lumea se plange de lipsa spectacolului in F1. La jumatatea campionatului, pilotul de pe locul intai sa faca schimb de masina cu pilotul de pe ultimul loc si spectacolul va fi garantat.
    9 4
  • @neutru
    nu stiu de unde ai informatia ca hamilton a plecatd e vineri, din contra primii plecati au fost Vettel si Raikkonen, Mercedes doreau sa sa se dispute cursa... apoi a intervenit Ola Kallenius care i-a impus lui Toto ca echipa sa nu participe
    4 2
  • Sunt Un Papagal
    ...si vorbesc despre altii

    "As the world continued to wait for confirmation of the Australian Grand Prix being cancelled, Sebastian Vettel and Kimi Raikkonen took matters into their own hands.
    BBC Sport confirmed that the former Ferrari team-mates both decided to go home in the wake of McLaren pulling out of the Australian Grand Prix due to one of their team members testing positive for coronavirus."
    5 1
  • Sunt Un Papagal
    ...si vorbesc despre altii

    "While most drivers were preparing to hit the track, Haas driver Romain Grosjean has now revealed he was aware Vettel had already left the country before the race was officially cancelled.

    In a WhatsApp exchange in the middle of the night, the German driver told Grosjean he was already at Melbourne Airport awaiting departure.

    “Thursday into Friday I didn’t sleep very well. At 3am I was WhatsApp-ing with Sebastian Vettel,” Grojean revealed on his YouTube channel.

    “I was like ‘where are you, why are you awake?’ and he’s like ‘I’m going to the airport.’

    "He was like ‘it’s cancelled, it’s not happening’. I said I haven’t heard anything official so I stay around.

    “He said ‘my team has told me that I’m free to go so I’m gone’. So like 3, 4am on Friday morning in Melbourne time that’s when I knew things were going to not look right.”
    4 1
  • The Dot
    Unii isi iau informatia din publicatii "alternative" :)
    3 0
  • MB este o mașină f bună iar după nici 3 curse cam toți știm cine va fi echipa castigatoare si pilotul castigator. Dacă nu recunoastem însă valoarea lui Hamilton, cred că gresim. Hamilton este f bun. Dacă ar fi la Hass sunt sigur că ar intra in Q2 in orice calificari și ar aduna si puncte la sfarsitul campionatului. In momentul de fata, poate Verstappen sa fie mai bun .
    3 6
  • Din pacate multi vb ca sa nu adoarme.
    Daca doar masina conteaza si Hamilton e asa de praf asa cum zic unii, atunci de ce Nico cu aceeasi masina are doar 1 titlu, iar Bottas care este la al 4-lea sezon nu are niciunul??
    Stiu, acum haterii si aia care vb mult si pr0st, o sa zica ca, de aia pt ca englezul a fost favorizat, ca a fost pilotul nr,1, bla, bla, bla...Si oare de ce a fost/este pilotul nr.1 de la echipa, nu pt ca este cel mai bun de la Mercedes?? Credeti ca aia de la echipa n-au ochi?? Poate voi n-aveti ochi sau aveti nevoie de ochelari!?
    3 0
  • flecarica
    Ramilton BLM a avut mereu o masina cu care sa castige curse. De cand a aparut in F1. Cati rookie's au avut sansa asta?? Cand te lansezi in F1 la Mclaren care era atunci o echipa de top...e chiar penibil sa nu castigi o cursa pe an. Dar pe ce loc a terminat Ramilton? Mai intreb o data, ca daca nu stii tu iti spun eu.
    3 3
  • Testarossa
    @Neutru

    Da, este cristal de limpede si pt mine ca Mercedes conduce FIA.

    Sa le luam pe rand:

    1. la inceput si mijloc de era turbo, toti scheunau, in afara de AMG, ca nu gasesc solutii sa egaleze puterea motorului Mercedes, era lipsa de spectacol pe ani, nu pe luni de zile!! era Mercu si restu' lumii, a facut ceva FIA sa limiteze solutiile AMG incat sa echilibreze balanta cu celelalte echipe? NU!! nimic!!, si sunt sigur ca au fost plangeri de la echipe cu privire la tehnica AMG. FIA o fi analizat "impreuna" cu AMG si or fi zis echipelor : Alles ist in ordnung!! Pffffff, ma leshi?
    2. Anul trecut de cate ori a avut Ferrari avantaj zdrobitor de putere? De cate ori striga Lewis la radio: i need more power man!?? Bottas: these guys are killing us, hammering us on the straights!! Bai sa fie! De cate ori in urma analizei tehnice FIA, i s-a amputat avantajul echipei Ferrari? Hmm?

    Si anul asta Ferrari pierde pe liniile drepte in fata AMG?

    Pai sa plece nene Ferrari din F1, si sa se prabuseasca F1 cu toti "onestii" FIA, fara Ferrari F1 NU EXISTA!
    Sa gaseasca baietii de nimic de la FIA, o echipa cu prestigiu si un motorist capabil ca Ferrari. Succes in cautarea in gaura de sarpe!!

    Dupa ce ca Ferrari a surclasat Mercedes si a readus spectacolul si concurenta la un nivel constant, adica A AJUTAT FIA SI F1!!, celelalte echipe fiind neputincioase dpv tehnic, vine AMG si FIA si le da de-i juleste pe astia de la Ferrari. Pisicii masii. De abia astept sa se faca dreptate inside FIA.

    Da sunt fan, si sunt trist, dar mi se pare o mare nedreptate sa ologesti orice echipa in afara de Mercedes, ca asa vrea FIA.

    Sunt curios cat de legal era motoru AMG cand avea avantaj de putere, si cat de legal era cel Ferrari cand aveau ei avantajul de putere.

    Trebuie sa se schimbe ceva, nu se poate asa
    0 5
  • Neutru
    Ca să vă simțiți bine la cursă„Papagalule și Dot”că bănuiesc că sunteți unu singur citez de pe AM din 13 Martie 2020:„Mercedes a cerut în scris renunțarea la Marele Premiu de formula 1,deși autoritățile locale insistau că etapa poate avea loc...Cu câteva minute înaintea începeri antrenamentelor libere de vineri,cursa a fost anulată,doar după ce Mercedes a trimis o scrisoare oficială prin care a solicitat anularea cursei”Este oare AM o publicație alternativă?Și dacă este noi ce căutăm aici?N-ar fi mai bine să mergem pe alte publicații „nealternative”unde să proslăvim pe „mareleCampion”și să arătăm cum doboară el record după record?
    5 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru